Banner modificat pentru cookie-uri din magazin

instrument pentru unul
Protecția datelor conformă GDPR

Sistemul magazin modificat Shop sau eCommerce modificat este un software de magazin open source care există de la sfârșitul anului 2008. De atunci, sistemul magazinului a fost dezvoltat continuu și a devenit din ce în ce mai răspândit. Sistemul magazinului se concentrează pe securitate, ușurință în utilizare și, mai presus de toate, stabilitate. Proiectarea magazinului dvs. modificat conform GDPR este esențială pentru funcționarea magazinului în conformitate cu legislația. Cu o notificare modificată privind cookie-urile din magazin de către un manager de consimțământ, puteți implementa cu ușurință această cerință.

Consent Solution Retail & E-Commerce

Am ajutat deja peste 25.000 de site-uri web să respecte GDPR, TTDSG și ePrivacy

Clienții noștri includ unele dintre cele mai mari site-uri web și cele mai cunoscute mărci din lume.

… si multe altele.

Magazin modificat dintr-o privire

  • Software-ul de comerț electronic modificat este un sistem de magazin gratuit care a fost dezvoltat sub GPL (GNU General Public License). Comerțul electronic modificat a fost cunoscut anterior ca xtcModified. De la prima prezentare în 2008, a existat o dezvoltare continuă. Echipa de dezvoltare din spatele comerțului electronic modificat actualizează și optimizează constant sistemul magazinului. Clienții și utilizatorii ar trebui astfel să găsească un sistem de magazin fără erori care să ofere cea mai bună experiență posibilă de utilizator. Reacționând la noile condiții de piață cât mai prompt și rapid posibil, sistemul magazinului ar trebui să fie mereu actualizat și să asigure competitivitatea utilizatorilor săi. Dezvoltatorii din spatele modificat acordă o importanță deosebită unui program stabil, securității și manevrării ușoare .

    Software-ul de comerț electronic modificat are numeroase șabloane și șabloane de design care pot fi personalizate cu ușurință. Deoarece este o soluție open source, vieți modificate, printre altele, dintr-o comunitate puternică și activă . Acest lucru funcționează în mod concertat pe îmbunătățiri, extensii și funcții noi. Această comunitate este, de asemenea, responsabilă pentru întreținerea rapidă și pe termen lung a sistemului magazinului, astfel încât să fie posibilă funcționarea stabilă pe termen lung. În plus, în cooperare cu utilizatorii și editorii sistemului de magazine, comunitatea dezvoltă în mod regulat diverse magazine demo din diferite sectoare și industrii. Prin urmare, în calitate de operator de magazin, beneficiați de soluții adecvate deja existente pentru propria companie.

    În calitate de utilizator sau operator de magazin, aveți posibilitatea de a participa la dezvoltarea soluției open source . În acest fel puteți, de exemplu, să participați la dezvoltarea de noi funcții sau extensii în forum.

    Implicarea a numeroase companii externe permite, de asemenea, oferirea a numeroase servicii suplimentare. Acestea pot fi integrate în comerțul electronic modificat. Acestea și alte opțiuni permit o varietate aproape nelimitată de posibilități de a configura și extinde în mod constant propriul sistem de magazin.

    În principiu, magazinul modificat poate fi folosit de companii de orice industrie și dimensiune care sunt active în tranzacționarea online. Trebuie remarcat faptul că utilizarea necesită know-how . Sunt necesare intervenții pentru modificări și personalizări minore. Datorită comunității active, însă, se acordă suficient ajutor. Sistemul nostru wiki și forumul îi ajută pe utilizatori să-și găsească rapid drumul. Cu toate acestea, trebuie luată în considerare o anumită perioadă de pregătire până când propriul magazin vă satisface propriile cerințe și nevoi.

    Odată cu funcționalitatea și cantitatea de date colectate, crește importanța unei implementări conforme din punct de vedere legal a gestionării cookie-urilor . În acest moment, o notă modificată pentru cookie-uri de magazin joacă un rol important.

  • Notificare modificată privind cookie-urile din magazin

    Fiecare operator al unei pagini de magazin modificate este obligat să facă magazinul său modificat conform GDPR . Aceasta include și gestionarea consimțământului cookie-urilor în sensul consimțământului pentru utilizarea cookie-urilor . În principiu, cookie-urile (care nu sunt necesare din punct de vedere tehnic) pot fi setate numai dacă a fost dat consimțământul clar și expres al utilizatorilor dumneavoastră. Aceasta rezultă cel mai târziu din hotărârea CEJ (Curtea Europeană de Justiție) pe tema cookie-urilor. Implementarea practică a consimțământului trebuie să ia forma unui dublu opt-in. Prin urmare, vizitatorii dvs. trebuie să aibă opțiunea de a fi de acord cu colectarea cookie-urilor modificate de magazin sau de a le respinge imediat atunci când vă vizitează magazinul. Acest lucru poate fi implementat cu o notificare modificată privind cookie-urile magazinului. Pe de o parte, acest banner trebuie să conțină o indicație clară cu privire la tipul și domeniul de aplicare al colectării și prelucrării cookie-urilor. În plus, notificarea modificată privind cookie-urile magazinului trebuie să ofere utilizatorilor dumneavoastră opțiunea fie de a-și acorda, fie de a respinge consimțământul. Doar cu acest opt-in este posibilă coordonarea magazinului modificat și GDPR.

    Managerii de consimțământ pentru cookie-uri pot fi utilizați pentru a implementa consimțământul pentru cookie-uri într-o manieră sigură din punct de vedere juridic. CMP (furnizorii de gestionare a consimțământului) oferă acestea. Acestea vă ajută să vă asigurați că utilizatorii au o opțiune de consimțământ de fiecare dată când accesează pagina de magazin modificată. Setarea primului cookie este permisă numai după ce a fost dat consimțământul.

  • Notificare modificată privind cookie-urile magazinului: nevoi și cerințe

    În principiu, fiecare site web operat comercial (inclusiv magazine online) are nevoie de înregistrarea cookie-urilor. Necesitatea depășește cookie-urile necesare din punct de vedere tehnic. Instrumentele de analiză și urmărire funcționează și cu module cookie. Funcționarea competitivă a magazinului online este greu de imaginat fără aceste instrumente. În principiu, pentru aproape fiecare colectare de date trebuie creat un cookie separat. Utilizarea cookie-urilor necesită acordul expres al utilizatorilor dumneavoastră. Cel mai târziu de la hotărârea CEJ, a fost, așadar, esențial să se ceară acest acord. Acest lucru poate fi implementat cu o notificare clară a cookie-urilor de magazin modificată. Această notificare sub formă de banner oferă utilizatorilor opțiunea de a accepta sau de a respinge cookie-urile inutile din punct de vedere tehnic.

    În mod ideal, o bună notificare de cookie modificată poate fi integrată cu ușurință în magazin, fără a afecta funcționalitatea. Gestionarea consimțământului ar trebui să fie întotdeauna fără obstacole tehnice fi acționabil. Atunci când selectați managerul de consimțământ , ar trebui să acordați atenție și interfețelor cu alte sisteme și soluții care pot fi utilizate. Dacă sunteți un furnizor internațional, multilingvismul notificării modificate privind cookie-urile magazinului este de mare importanță. După integrarea cu succes a codului pentru Consimțământul cookie-urilor în magazinul dvs. de comerț electronic modificat, fiecare cookie care nu este absolut necesar este blocat automat. Cookie-urile sunt colectate și analizate numai după ce a fost dat consimțământul.

Notificare modificată privind cookie-urile magazinului și beneficiile acesteia

Utilizarea notificării modificate privind cookie-urile magazinului este un pas important în asigurarea respectării GDPR a magazinului modificat. Cu toate acestea, un bun manager de cookie-uri are o serie de alte avantaje pentru operațiunile magazinului. Aceasta include o experiență pozitivă pentru utilizator și un timp de așteptare mai lung. Un bun magazin modificat este adaptat exact nevoilor grupului dumneavoastră țintă . Scopul este o experiență excelentă pentru utilizator.

Mobile Consent Solution für höhere Akzeptanzraten

Beneficiile dvs. dintr-o privire

    Timp de așteptare și rata de acceptare

  • Experiența utilizatorului poate fi exprimată în valori precum rata de acceptare și rata de respingere . Ambii parametri sunt strâns legați de perioada în care utilizatorii dvs. rămân pe site. Rata de respingere ar trebui să fie cât mai mică posibil, în timp ce rata de acceptare ar trebui să fie cât mai mare posibil.

    Cu un bun manager de consimțământ, puteți obține rate de acceptare mai mari și rate de respingere mai mici . Ca rezultat, perioada de timp pentru care clienții sau vizitatorii dvs. rămân mai mult timp. Acest lucru crește probabilitatea unei conversii, de exemplu sub forma unei achiziții sau a unei alte tranzacții. Obiectivele importante de achiziție de clienți și fidelizarea clienților pe termen lung pot fi atinse doar pe termen lung dacă rata de respingere este scăzută. Un indiciu modificat pentru cookie-uri de magazin ajută la obținerea unor rate de respingere mai mici și rate de acceptare mai mari. Notificarea privind cookie-urile magazinului modificată aduce astfel o contribuție importantă la exploatarea pe deplin a potențialului magazinului dvs. modificat în conformitate cu GDPR.

    Avantajele pot fi găsite atât de partea dumneavoastră ca operator al magazinului, cât și de partea clienților dumneavoastră. În timp ce clienții au certitudinea că nevoia lor de protecție a datelor este luată în serios, aceștia beneficiază de securitate juridică în implementare . Această experiență pozitivă a utilizatorului îi face pe clienți să rămână mai mult timp și crește rata de conversie. De asemenea, această experiență pozitivă a utilizatorului aduce beneficii satisfacției clienților . Acest lucru, la rândul său, are un impact asupra loialității clienților și contribuie la faptul că clienții sunt bucuroși să revină la tine. O experiență pozitivă a utilizatorului este avantajoasă și în ceea ce privește optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO): Deoarece motoarele de căutare includ experiența utilizatorului în clasamente, o experiență pozitivă poate avea un efect benefic asupra poziției în listele de rezultate de căutare.

    Cu un bun manager de consimțământ, aveți o imagine de ansamblu constantă, în timp real, a ratelor actuale de acceptare și respingere pe magazinul dvs. online. Acest lucru vă oferă o perspectivă asupra comportamentului actual al clienților dvs. atunci când vă vizitează magazinul în orice moment. Cu această perspectivă valoroasă asupra comportamentului actual al clienților, puteți trage și concluzii importante despre posibilul potențial de optimizare .

  • Notificare privind cookie-urile de magazin modificată în mai multe limbi

    Dacă conduceți un magazin cu accent internațional , multilingvismul este o cerință esențială. Majoritatea operatorilor de magazine își orientează magazinele către clienți în diferite limbi și în diferite țări. Prin urmare, o notificare modificată privind cookie-urile magazinului ar trebui să poată fi întotdeauna afișată în mai multe limbi, cel puțin în limbile țărilor din zona GDPR. Managerul de consimțământ este potrivit pentru mai mult de 30 de limbi și poate afișa automat clienților dvs. notificarea modificată privind cookie-urile magazinului în limba lor.

  • receptivitatea

    Având în vedere utilizarea pe scară largă a dispozitivelor mobile și accesul mobil frecvent la magazine, adaptarea receptivă a afișajului conținutului web este standard astăzi. Acest lucru afectează și afișarea notificării modificate privind cookie-urile magazinului. Tot conținutul trebuie să se adapteze la dispozitivul final utilizat, precum și la sistemul de operare și dimensiunea ecranului. Tipul de afișare din managerul de consimțământ cookie este ajustat automat la dispozitivele utilizate de clienții dvs. de pe care aceștia vă accesează magazinul. Aspectul se adaptează atât sistemului de operare respectiv (de exemplu, Android sau iOS), cât și dispozitivului final utilizat (de exemplu, smartphone sau tabletă). În acest fel, managerul de consimțământ este potrivit pentru toate dispozitivele obișnuite , iar notificarea de cookie modificată a magazinului poate fi folosită în aproape toate situațiile. Indiferent de tipul de acces, respectarea GDPR a magazinului modificat este asigurată.

Recomandat de avocați și ofițerii cu protecția datelor

Notificare modificată privind cookie-urile din magazin

Avantaje suplimentare

  • Utilizarea unui manager de consimțământ bine gândit vă oferă, de asemenea, o gamă de opțiuni de design personalizabile . Notificarea modificată privind cookie-urile magazinului poate fi concepută individual și astfel adaptată la propria identitate corporativă, de exemplu.

    În plus, un furnizor de gestionare a consimțământului vă oferă avantajele blocării reclamelor . Aceasta înseamnă că toate materialele publicitare utilizate pe site-ul magazinului pot fi prevenite în mod eficient până când vizitatorii dumneavoastră și-au dat acordul.

  • Pe lângă protecția datelor și coordonarea magazinului modificat și GDPR, un manager de consimțământ contribuie și la securitatea datelor . Stocarea protejată a informațiilor este posibilă pe serverele (exclusiv europene). În plus, actualizările automate ale managerului de consimțământ asigură că standardele actuale de securitate sunt întotdeauna în vigoare.

    Un alt avantaj poate fi găsit în procedurile de testare A/B integrate . Testarea A/B este utilizată pentru a găsi setările optime (de exemplu, cel mai bun design posibil) pentru notificarea de cookie modificată din magazin. Acest lucru optimizează automat bannerul cookie.

întrebări frecvente

Nu sunteți sigur dacă aveți nevoie de un CMP?

Pentru a vă ajuta cu lucruri precum GDPR, CMP și consimțământ, am adunat aici cele mai frecvente întrebări.

Dacă un vizitator refuză să-și dea consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor, aceste cookie-uri nu vor fi setate. De exemplu, nu mai aveți date de urmărire sau analiză , deoarece acestea nu sunt colectate sau transmise. Ca banner, notificarea modificată privind cookie-urile magazinului conține mai multe opțiuni pentru tipul și domeniul de aplicare al consimțământului.

În principiu, cookie-urile necesare din punct de vedere tehnic pot fi setate și fără consimțământ . Toate celelalte necesită consimțământ expres. Primul cookie neesențial poate fi setat numai după ce vizitatorii dvs. s-au înscris.

Cu o notificare modificată pentru cookie-uri de magazin, puteți afișa un banner care vă solicită în mod explicit consimțământul. De îndată ce un potențial client vă vizitează site-ul web, el va fi confruntat cu bannerul. Primul cookie care nu este necesar din punct de vedere tehnic poate fi setat numai după ce a fost dat consimțământul. Este vorba despre implementarea unei proceduri de înscriere, care a fost prevăzută și cerută cel puțin de la hotărârea CEJ în ceea ce privește coordonarea magazinului modificat și DSGVO.

GDPR și hotărârea CEJ prevăd că cookie-urile pot fi utilizate numai după acordul expres . Singurele excepții de la aceasta sunt cookie-urile care sunt necesare din punct de vedere tehnic pentru funcționare. Toate celelalte (de exemplu, cookie-uri de urmărire) pot fi setate numai după ce utilizatorul a acceptat în mod explicit. În calitate de operator al magazinului, sunteți responsabil pentru a oferi utilizatorilor opțiunea de a se opune.

Vă rugăm să rețineți că nu putem oferi consultanță juridică. Unele puncte ale acestei întrebări frecvente se pot modifica, de asemenea, în timp sau pot fi interpretate diferit de către instanțe. De aceea ar trebui să vă consultați întotdeauna avocatul!