Setați corect cookie-urile GDPR

Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) este în vigoare în toate statele membre ale UE din 25 mai 2018. Deoarece GDPR pune un accent deosebit pe cookie-uri și înseamnă că noi reglementări importante intră în vigoare pentru operatorii de site-uri web, am creat o prezentare generală a celor mai importante informații pentru dvs.

Rechtskonforme Cookie-Banner- und Consentlösung

GDPR

Regulamentul general privind protecția datelor

Pentru a vă ajuta cu lucruri precum GDPR, CMP și consimțământ, am compilat aici cele mai frecvente întrebări.

  • Ce este GDPR?

    GDPR înseamnă General Data Protection Regulation, în engleză este cunoscut ca GDPR sau General Data Protection Regulation. Acesta este un regulament al Uniunii Europene care reglementează modul în care companiile private trebuie să gestioneze datele cu caracter personal. Regulamentul a intrat în vigoare la 27 aprilie 2016 și este obligatoriu din 25 mai 2018. Aceasta înseamnă că standardele de protecție a datelor vor fi standardizate și obligatorii în întreaga UE . Textul GDPR este destul de general și este destinat să fie implementat în legislația națională concretă. Așa-numitul Regulament ePrivacy este destinat în acest scop.

  • Ce este Regulamentul ePrivacy ?

    În viitor, Regulamentul ePrivacy va reglementa tratarea datelor cu caracter personal, în special în comunicațiile electronice (internet, e-mail etc.). Nu trebuie confundat cu Politica ePrivacy („Politica privind cookie-urile”), care a intrat în vigoare înainte de GDPR și restricționează utilizarea cookie-urilor. Deoarece GDPR se ocupă de protecția datelor în general, statele membre au nevoie de legi și reglementări mai specifice pentru cazuri de utilizare specifice. Protecția datelor pe Internet joacă un rol deosebit de important, deoarece aici sunt colectate și prelucrate multe date cu caracter personal, adesea într-un mod care nu este transparent pentru utilizator. Regulamentul ePrivacy , care nu este de așteptat să intre în vigoare până în 2025 cel mai devreme, va introduce reguli mai stricte pentru cookie-uri și tehnologii de urmărire. Combinația dintre GDPR și ePrivacy Regulation face ca tratarea cookie-urilor și a altor tehnologii de urmărire să fie și mai importantă.

Cine trebuie să respecte cookie-urile GDPR?

Când vine vorba de publicitate online, cookie-urile DSGVO joacă un rol, printre altele:

  • editorul are sediul în UE
  • agentul de publicitate are sediul în UE
  • mediatorii/rețelele/brokerii/… are/au sediul în UE
  • vizitatorul site-ului / destinatarul reclamei are sediul în UE
  • o terță parte implicată (de exemplu, furnizorul de servere de anunțuri) are sediul în UE

Aceasta înseamnă că GDPR se aplică și companiilor care nu au sediul în UE, dar care furnizează publicitate cetățenilor UE .

Consent-Lösungen für Agenturen

Pe partea sigură

Ce sunt datele personale conform textului GDPR?

Datele personale necesită protecție specială. Termenul se referă la orice informație referitoare la o persoană identificabilă. În special, utilizatorul trebuie să își dea în mod explicit consimțământul înainte ca datele sale să poată fi prelucrate, stocate sau transmise.

  • Cookie-uri GDPR pentru înscriere și renunțare

    Acest consimțământ este denumit opt-in . Cunoașteți procedura din buletine informative, de exemplu: Trebuie să vă înregistrați activ și chiar să confirmați adresa de e-mail (double opt-in). Companiile nu au voie să vă trimită publicitate nesolicitată.

    De exemplu, unele legi privind confidențialitatea, cum ar fi California CPRA (California Privacy Rights Act), care înlocuiește fostul CCPA (California Consumer Privacy Act), prevăd o renunțare. În acest caz, cookie-urile sunt setate implicit. CPRA extinde drepturile consumatorilor și introduce cerințe mai stricte de protecție a datelor pentru a îmbunătăți și mai mult protecția informațiilor personale.

  • Drepturi speciale ale persoanelor vizate

    • Obligația de informare a persoanei responsabile: Trebuie să informați vizitatorul în mod cuprinzător și complet despre prelucrarea datelor. Aceasta include, de asemenea, scopurile/scopurile/intențiile și alți destinatari, cum ar fi furnizorii terți. De asemenea, trebuie să informați utilizatorul despre drepturile sale în notificarea privind cookie-urile GDPR
    • Dreptul la informare : La cererea persoanei în cauză, trebuie să furnizați informații complete cu privire la dacă și ce date ați stocat sau transmis, în ce scop etc.
    • Dreptul la rectificare : Dacă utilizatorul își dă acordul cu prelucrarea datelor, trebuie să le corectați sau să le actualizați la cerere.
    • Dreptul la ștergere („de a fi uitat”): Utilizatorul își poate revoca consimțământul, precum și poate comanda ștergerea imediată.
    • Dreptul la restricționarea prelucrării: Persoana vizată vă poate solicita să restricționați utilizarea datelor colectate, chiar dacă consimțământul anterior prevedea o prelucrare mai largă.

Ce înseamnă cookie-urile GDPR pentru marketingul meu online?

GDPR are următoarea semnificație specială pentru publicitatea online:

  1. Setarea cookie-urilor nu mai este posibilă fără consimțământ. Aceasta înseamnă că aveți voie să urmăriți doar acțiunile pentru care utilizatorul și-a dat în mod explicit consimțământul. Toate celelalte cookie-uri trebuie blocate. Aveți nevoie de un text de notificare privind cookie-urile GDPR.
  2. Salvarea datelor cu caracter personal nu mai este posibilă fără consimțământ. În legătură cu marketingul online, acest lucru se aplică în special adresei IP a vizitatorului.
  3. Transferul datelor cu caracter personal nu mai este posibil fără consimțământ. De exemplu, în contextul OpenRTB sau sub formă de substituenți, este posibil să nu mai transmiteți date precum adresa IP a vizitatorului.
Consent-Lösung für DSGVO, TTDSG, CCPA, PIPEDA

Articolul 9 GDPR

Prelucrarea categoriilor speciale

Prelucrarea datelor cu caracter personal este cu atât mai interesantă pentru agenții de publicitate, cu atât sunt disponibile informații mai detaliate despre grupul lor țintă. GDPR protejează în mod explicit anumite informații personale și mai puternic.

  • limitări ale prelucrării datelor

  • Prin urmare, prelucrarea următoarelor date este interzisă în mod expres conform articolului 9 GDPR:
    • Origine etnica
    • Opinii Politice/Uniunea
    • credinta/religie
    • Date genetice/biometrice
    • date de sănătate
    • orientare sexuală
  • Excepții de la articolul 9 GDPR

    Excepțiile sunt definite la art. 9 alin. 2 GDPR:

    • Persoana vizată este de acord în mod expres cu prelucrarea în scopurile specificate. Prelucrarea este necesară pentru ca persoana vizată să își poată exercita drepturile și să își îndeplinească obligațiile.
    • Interese Vitale
    • Prelucrare de către o organizație non-profit în cursul activității sale legitime sau al calității de membru. În cazul în care persoana vizată este membru al unui partid politic, de exemplu, aceasta poate procesa informațiile despre afilierea la partid intern.
    • Persoana vizată a făcut publice datele
    • În aspectele judiciare
    • Interes public semnificativ
    • asistență medicală și medicina muncii
    • Asistență medicală publică / Răspuns în situații de urgență
    • Lucrări de arhivă, cercetare științifică, istorică și limitată pentru statistică

Articolul 9 GDPR Cookie Banner

Terții setează cookie-uri și colectează date pe site-ul dvs. În calitate de operator, sunteți responsabil pentru informarea vizitatorilor și confirmarea cookie-urilor. Dacă terții doresc să colecteze și să prelucreze date cu caracter personal în sensul articolului 9 GDPR, bannerul cookie GDPR trebuie să conțină scopurile specificate. Prin urmare, ele trebuie tratate chiar mai sensibil decât afirmațiile generale despre vârstă, sex etc. Prin transparență, obțineți satisfacția clienților și o rată de acceptare mai mare. De asemenea, obțineți mai multe vânzări prin venituri din publicitate de la agenții de publicitate de pe site-ul dvs.

IAB konformes CMP, DSGVO, TTDSP, CCPA und mehr

Ce înseamnă cookie-urile GDPR pentru site-ul meu?

Dacă sunteți editor, editor, rețea, SSP, agenție sau agent de publicitate, cel mai probabil va trebui să obțineți consimțământul utilizatorului în viitor. Pentru a face acest lucru, aveți nevoie de un furnizor de gestionare a consimțământului, cum ar fi managerul nostru de consimțământ .

  • Banner cookie GDPR

    Un banner pentru cookie-uri informează vizitatorul despre cookie-urile setate și cum funcționează acestea . Cookie-urile care sunt necesare pentru ca site-ul web să funcționeze trebuie (logic) să fie acceptate. Notificarea privind cookie-urile GDPR nu trebuie să conțină nicio bifă care a fost setată în prealabil. Legea nu prescrie cum ar trebui să arate bannerul cookie GDPR. Prin urmare, folosiți libertatea și libertatea de a crea notificarea privind cookie-urile în cel mai bun mod posibil . Cu know-how-ul potrivit, sunteți în conformitate cu legislația și în același timp prietenos cu clienții!

  • Setați module cookie GDPR cu consentmanager

    Cu furnizorul nostru de gestionare a consimțământului, aveți o imagine de ansamblu completă a modulelor cookie GDPR pe care le utilizați. Cu modele și texte gata făcute în peste 30 de limbi, puteți începe imediat și sunteți sigur că veți fi întotdeauna conform GDPR. Crawler-ul integrat pentru cookie-uri verifică site-ul dvs. web zilnic pentru noi furnizori și blochează automat toate cookie-urile fără consimțământ. Instrumentul nostru poate fi integrat în orice sistem comun și este compatibil cu practic toate aplicațiile. Puteți adapta bannerul cookie GDPR la designul și formularea dvs. și puteți face setări suplimentare, de exemplu în ceea ce privește butoanele. Sistemul folosește testarea A/B pentru a determina care setări funcționează cel mai bine, adică au cea mai bună rată de acceptare în rândul vizitatorilor.

  • Protecția datelor este ușoară

    Dacă utilizatorii își folosesc drepturile, aceștia trebuie să acționeze imediat. Trebuie să furnizați informații complete , să restricționați datele sau să le ștergeți complet. Acest lucru vă prezintă provocarea de a fi capabil să determinați toate aceste informații, să le procesați și să le schimbați în consecință. Acest lucru este foarte ușor cu consentmanager . Nu numai că vă oferă timp de lucru valoros , dar vă asigură și securitatea juridică și procesarea rapidă a întrebărilor utilizatorilor. Reacția dumneavoastră profesională și manipularea exemplară a datelor sensibile vor crește satisfacția clienților dumneavoastră. Acest lucru, la rândul său, crește încrederea în compania dvs. (în produsele, serviciile dvs. etc.).

Pachete

Basic

0
Permanent gratuit pentru
un site web
  • 5.000 de vizualizări/lună incl.
  • Conform GDPR
  • Modele prefabricate
  • 1 crawl/săptămână
  • Suport: bilete
  • adiţional Vizualizări care pot fi rezervate
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Standardul IAB GPP
  • Testare A/B și optimizare
  • adiţional conturi de utilizator

Beginner

19
Lunar pentru
un site web
  • 100.000 de vizualizări/lună incl.
  • adiţional Vizualizări:0,1  / 1000
  • Conform GDPR
  • Modele personalizabile
  • 3 crawleri/zi
  • Suport: bilete
  • Testare A/B și optimizare
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Standardul IAB GPP
  • adiţional conturi de utilizator
Foarte popular

Standard

49
Lunar până la
3 site-uri web sau aplicații
  • 1 milion de vizualizări/lună incl.
  • adiţional Vizualizări:0,05  / 1000
  • Conform GDPR
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Standardul IAB GPP
  • Modele personalizabile
  • Testare A/B și optimizare
  • 10 crawleri/zi
  • Asistență: bilet și e-mail
  • adiţional conturi de utilizator

Agency

195
Lunar până la
20 de site-uri web sau aplicații
  • 10 milioane de vizualizări/lună incl.
  • adiţional Vizualizări:0,02  / 1000
  • Conform GDPR
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Standardul IAB GPP
  • Modele personalizabile
  • Testare A/B și optimizare
  • 100 de crawleri/zi
  • 10 suplimentar conturi de utilizator
  • Asistență: bilet, e-mail și telefon
  • Manager de cont personal

Enterprise

La cerere
Pret lunar prin acord individual
  • Orice vizualizări/lună
  • adiţional Vizualizări:0,02  / 1000
  • Conform GDPR
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Standardul IAB GPP
  • Modele personalizabile
  • Testare A/B și optimizare
  • Orice târăsuri/zi
  • orice adaos. conturi de utilizator
  • Asistență: bilet, e-mail și telefon
  • Manager de cont personal

Răspundere și penalități

  • Potrivit Art. 82 alin. 2 GDPR , orice persoană responsabilă de prelucrare este răspunzătoare pentru daune. Deoarece vizitatorul de pe site-ul dvs. își dă consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, sunteți responsabil pentru gestionarea consimțământului conform GDPR.
  • Potrivit Art. 83 alin. 1 GDPR trebuie să fie eficient, proporțional și (în mod explicit!) disuasiv în fiecare caz în parte. Valoarea sancțiunilor depinde de tipul și gravitatea infracțiunii împotriva cookie-urilor GDPR. Legiuitorul acordă o importanță considerabilă protecției datelor. Clienții tăi o văd în același mod. Conformitatea GDPR este, prin urmare, în interesul dvs. atât din motive financiare, cât și de reputație.
  • Exemplu: Încălcările consimțământului (cum ar fi articolul 9 GDPR) sau încălcările drepturilor celor afectați pot duce la o amendă de până la 20 de milioane de euro sau 4% din cifra de afaceri anuală globală ; contează suma mai mare.
  • Aplicarea GDPR a devenit mai strictă în ultimii ani, fiind aplicate amenzi semnificative pentru încălcări. Hotărârile recente au arătat că atât operatorii de date, cât și operatorii de date pot fi considerați în mod egal răspunzători. Au fost evidențiate în mod deosebit încălcările orientărilor internaționale privind transferul de date, precum și desfășurarea de bannere cookie neconforme și prelucrarea ilegală a datelor copiilor. În consecință, companiile ar trebui să-și revizuiască și să-și adapteze în mod continuu practicile de protecție a datelor pentru a evita amenzi uriașe și pentru a respecta cerințele GDPR.

Verificare site-ul GDPR

Cu verificarea gratuită a site-ului nostru GDPR, vă puteți verifica site-ul pentru conformitate cu GDPR. Crawler-ul cookie integrat în consentmanager efectuează această verificare a site-ului GDPR de mai multe ori pe zi pentru a găsi și clasifica noi furnizori și cookie-uri. Deci ești mereu pe partea sigură.

Cookie-Consent-Management und Cookie-Banner von consentmanager

Acum asigurați-vă că site-ul dvs. este conform cu TTDSG/TDDDG

  • Legea privind protecția datelor pentru serviciile digitale de telecomunicații (TDDDG) înlocuiește TTDSG și a fost actualizată la 14 mai 2024. A fost adaptat pentru a aduce legislația germană în conformitate cu Legea europeană a serviciilor digitale (DSA). (TDDDG) protejează secretul telecomunicațiilor și face reglementări speciale pentru protecția datelor cu caracter personal în telecomunicații și servicii digitale. Acesta stabilește cerințe de confidențialitate privind apelurile primite, suprimarea ID-ului apelantului, redirecționarea automată a apelurilor și directoarele utilizatorilor finali. Furnizorii de servicii digitale trebuie să ia măsuri tehnice și organizatorice pentru a proteja datele și pentru a furniza informații despre inventar și date de utilizare. Legea reglementează, de asemenea, protecția vieții private pentru dispozitivele finale și determină autoritățile de supraveghere responsabile pentru protecția datelor în telecomunicații, ținând cont de responsabilitățile prevăzute de legislația statului și Legea federală pentru protecția datelor.
  • Testează consentmanager și oferă vizitatorilor tăi o valoare adăugată tangibilă care va crea încredere. În ultimele luni au existat rapoarte de scurgeri de date și protecție insuficientă a vieții private. Cu o interogare profesionistă din partea managerului de consimțământ, le arătați vizitatorilor că iei acest subiect foarte în serios.
  • În plus: puneți toate deciziile în mod transparent în mâinile potențialilor dvs. clienți chiar de la început. Acest lucru va avea un efect pozitiv asupra imaginii și seriozității site-ului dvs. web . Nu numai că asigură respectarea legii privind protecția datelor, dar investesc activ în satisfacția vizitatorilor. Clasamentul și conversia pot fi optimizate prin reducerea ratei de respingere și creșterea duratei șederii.
  • Puteți vedea aici că consentmanager nu poate plăti numai pentru dvs. la nivelul important de protecție a datelor. Noua lege a datelor a fost importantă din punct de vedere strategic de când decizia a fost luată cel târziu. Cu consentmanager poți implementa o soluție holistică de care tu, în calitate de operator de site web, vei beneficia pe mai multe niveluri. Puteți face primii pași chiar acum.

Istoria GDPR

Parlamentul European publică o primă recomandare
Comisia pentru libertăți civile, justiție și afaceri interne a Parlamentului UE are primul său „vot de orientare”
Parlamentul European, Consiliul și Comisia își încheie negocierile
Comitetul UE votează pentru negocieri între cele trei părți
Consiliul UE acceptă recomandarea
Parlamentul UE acceptă recomandarea
Reglementările intră în vigoare
Reglementările urmează să fie aplicate acum în toate statele membre
Hotărârea Schrems II declară invalid Scutul de confidențialitate UE-SUA
Sunt introduse noi clauze contractuale standard (SCC) pentru transferurile internaționale de date
Acordul succesor al Schrems II, Cadrul UE-SUA pentru confidențialitatea datelor, este adoptat
Meta și alți giganți ai tehnologiei sunt impuse amenzi uriașe GDPR
Evoluții în curs în ceea ce privește protecția datelor și legile globale privind protecția datelor, inclusiv actualizări ale Regulamentului ePrivacy așteptate până în 2025

Bitte beachten Sie: Obwohl der ConsentManager CMP viele Funktionen wie das Blockieren von Codes und Cookies von Drittanbietern bietet, verwenden nicht alle unserer Kunden alle Funktionen. Bitte beurteilen Sie unsere Funktionen daher nicht nur danach, wie unsere Kunden unser Tool verwenden.

Am ajutat deja peste 25.000 de site-uri web să respecte GDPR, TDDDG și ePrivacy

Clienții noștri includ unele dintre cele mai mari site-uri web și cele mai cunoscute mărci din lume.

… si multe altele.

întrebări frecvente

Nu sunteți sigur dacă aveți nevoie de un CMP?

Pentru a vă ajuta cu lucruri precum GDPR, CMP și consimțământ, am adunat aici cele mai frecvente întrebări.

În conformitate cu Regulamentul ePrivacy și GDPR, cookie-urile trebuie selectate prin opt-in. Aceasta înseamnă că niciunul nu este selectat în avans (implicit). Conform GDPR, trebuie să fiți de acord în mod explicit și activ cu cookie-urile dacă doriți să permiteți procesarea categoriei respective. Un banner cookie GDPR explică tipurile de cookie-uri și utilizarea acestora. Consimțământul este obligatoriu doar pentru acele cookie-uri GDPR care asigură funcționarea site-ului web.

Cu ajutorul nostru gratuit GDPR Website Check, puteți verifica dacă site-ul dvs. acceptă corect cookie-urile GDPR
pune. Cu Consentmanager, verificarea conformității se efectuează automat.

Pentru ca cookie-urile să fie conforme cu GDPR, acestea necesită consimțământul utilizatorului. trebuie să-l
informați complet și complet cu un banner cookie GDPR. Conform GDPR, acestea sunt cookie-uri
a bloca fără consimțământ.

Vă rugăm să rețineți că nu putem oferi consultanță juridică. Unele puncte ale acestei întrebări frecvente se pot modifica, de asemenea, în timp sau pot fi interpretate diferit de către instanțe. De aceea ar trebui să vă consultați întotdeauna avocatul!