Banere cookie pentru editori și editori

nevoi si beneficii

În calitate de editor sau operator al unei edituri, protecția datelor a jucat un rol proeminent cel puțin de la GDPR. Cookie-urile și alte dispozitive de urmărire necesită consimțământul explicit al utilizatorilor dvs. Acest lucru se aplică și legilor modificate privind protecția datelor din unele state din SUA, care vor intra în vigoare în 2023. Numele nostru spune totul. Cu Managerul nostru de consimțământ pentru cookie-uri pentru editori, sunteți în siguranță – chiar și la nivel internațional, cu noul Standard IAB GPP.

Cookie-Banner-Lösung für Agenturen, Verlage, Internationale Unternehmen, Agenturen

este necesară înscrierea

Consimțământul pentru cookie-uri pentru editori și contextul juridic

  • Ceea ce fac utilizatorii pe site-ul dvs. este o chestiune privată. Prin urmare, Curtea Federală de Justiție (BGH) a decis că cookie-urile, care sunt colectate în scopuri de cercetare de piață și de publicitate , necesită în general consimțământul informat al utilizatorului. Această hotărâre prezintă editorilor o dublă dilemă. Pe de o parte, există problema implementării practice; pe de alta parte , bineinteles , problema veniturilor din publicitate care oricum scade . Dacă utilizatorii își refuză consimțământul, eficacitatea activităților clasice de marketing online rămâne opaca. Afiliații sară și pot fi achiziționați mai puțin. Prin urmare, oferim soluții care respectă confidențialitatea , dar invităm clienții să își dea acordul pentru cookie-urile de publicitate.
  • Asiguram transparenta. Soluțiile noastre de cookie-uri pentru editori se adresează operatorilor de portal care doresc să fie în siguranță. Și doriți să jucați un element central de încredere cu sistemul nostru de gestionare a consimțământului. Pentru că nu contează dacă este un magazin web sau un portal de știri. Încrederea este întotdeauna baza succesului economic. Studiile dovedesc acest lucru și pe internet. Și ceea ce se aplică magazinelor web este întotdeauna o problemă de seriozitate pentru editori. Dacă cititorul vă dă acordul, puteți salva și evalua datele în mod legal. Ca urmare, aceste informații oferă valoare adăugată de prognoză. Cum ajung utilizatorii pe site-ul dvs.? Ce se citește, ce articole sunt distribuite? Aceasta este misiunea noastră, pe care o implementăm și pentru tine. La zi din punct de vedere tehnic și juridic.

Am ajutat deja peste 25.000 de site-uri web să respecte GDPR, TDDDG și ePrivacy

Clienții noștri includ unele dintre cele mai mari site-uri web și cele mai cunoscute mărci din lume.

… si multe altele.

privire de ansamblu și nevoi

Manager de consimțământ pentru cookie-uri pentru editori

  • Motivele

    Motivele pentru implicarea managerilor de consimțământ sunt clare. De fiecare dată când un site web este operat, datele trebuie prelucrate. Acest lucru se aplică nu numai scopurilor publicitare ale unui editor, ci și operațiunilor de zi cu zi.

  • Soluțiile bune de cookie-uri pentru editori pot fi integrate cu ușurință în site-ul web. Operarea intuitivă este o condiție prealabilă pentru a putea configura conținut cookie pentru editori fără o mare experiență tehnică.
  • Gestionarea consimțământului conform IAB

    Există un cadru standardizat pentru a obține consimțământul vizitatorilor dvs. într-un mod sigur din punct de vedere legal. Aceasta a fost prezentată de asociația industrială IAB Europe (International Advertising Bureau) în aprilie 2018.

    Așa-numitul IAB Transparency & Consent Framework (IAB TCF) este destinat să asigure standardizarea consimțământului în întreaga industrie. Transparența este totul și sfârșitul. Toate măsurile profesionale de publicitate și marketing online includ date de la diferiți furnizori de servicii.

  • Acest lucru face sarcina complexă: informațiile despre consimțământul vizitatorilor trebuie să rămână urmăribile în cadrul întregului proces de marketing online. Gestionăm această complexitate și traducem problema integrării datelor într-o experiență ușor de utilizat și solidă din punct de vedere legal.
  • IAB GPP – noul Standard tehnic

    IAB GPP (Global Privacy Platform) este o dezvoltare ulterioară a IAB TCF v2. Dezvoltarea a devenit necesară pentru a se adapta și la modificările legilor internaționale privind protecția datelor. Din 2023, aceasta va include legislația statelor americane California (CCPA/CPRA), Virginia (VCDPA), Colorado (CPA), Utah (UCPA) și Connecticut (CAPDP), precum și confidențialitatea națională a SUA.

    Fără aplicații de înscriere/renunțare conforme din punct de vedere legal pe site-uri web sau aplicații, cei responsabili pentru site-ul web se confruntă cu amenzi severe. CMP de la consentmanager are deja cerințele tehnice pentru a face setările necesare.

  • Cerințe Google pentru anunțuri în SEE și Regatul Unit

    consentmanager este una dintre primele companii care îndeplinește cerințele Google pentru platformele de gestionare a consimțământului (CMP) cu un cadru TCF integrat pentru difuzarea anunțurilor în SEE și Regatul Unit . Aici, consentmanager se evidențiază ca un instrument de încredere care asigură cele mai înalte standarde de conformitate și managementul cookie-urilor. Îndeplinirea acestor cerințe este o garanție importantă pentru editori că CMP-ul pe care îl folosesc îndeplinește criteriile de confidențialitate ale Google. Această cerință este deosebit de importantă pentru partenerii care utilizează produsele Google pentru editori – Google AdSense, Ad Manager sau AdMob .

Consimțământul următor și gestionarea cookie-urilor

caracteristicile managerului de consimțământ

Testare A/B

Testarea A/B încorporată și optimizarea automată ajută la afișarea celui mai bun design pentru vizitatorii dvs.

Cookie crawler

Crawler-ul nostru pentru cookie-uri încorporat va scana automat site-ul dvs. web și va găsi toate cookie-urile.

Optimizat pentru desktop, mobil, AMP, inApp Android și iPhone/iOS

Fiind una dintre puținele soluții, CMP-ul nostru poate fi integrat în toate dispozitivele și funcționează cu toate dimensiunile de ecran.

În siguranță în Europa

Toate datele sunt stocate de noi în baze de date protejate și exclusiv pe servere din Europa.

blocarea reclamelor

CMP-ul nostru poate bloca sau întârzia automat toate anunțurile de pe site-ul dvs. web până când vizitatorul își dă acordul.

Conformitatea cu legile SUA privind confidențialitatea

Cu CPM-ul său, consentmanager susține modificările actuale (2023) în legile privind protecția datelor din statele americane California, Virginia, Colorado, Utah și Connecticut. Noul standard tehnic IAB GPP (Global Privacy Platform) asigură o integrare sigură din punct de vedere legal a setărilor de opt-in și opt-out la nivel internațional.

Pachetele noastre pentru editori și editori

Basic

0
Permanent gratuit pentru
un site web
  • 5.000 de vizualizări/lună incl.
  • Conform GDPR
  • Modele prefabricate
  • 1 crawl/săptămână
  • Suport: bilete
  • adiţional Vizualizări care pot fi rezervate
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Standardul IAB GPP
  • Testare A/B și optimizare
  • adiţional conturi de utilizator

Beginner

19
Lunar pentru
un site web
  • 100.000 de vizualizări/lună incl.
  • adiţional Vizualizări:0,1  / 1000
  • Conform GDPR
  • Modele personalizabile
  • 3 crawleri/zi
  • Suport: bilete
  • Testare A/B și optimizare
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Standardul IAB GPP
  • adiţional conturi de utilizator
Foarte popular

Standard

49
Lunar până la
3 site-uri web sau aplicații
  • 1 milion de vizualizări/lună incl.
  • adiţional Vizualizări:0,05  / 1000
  • Conform GDPR
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Standardul IAB GPP
  • Modele personalizabile
  • Testare A/B și optimizare
  • 10 crawleri/zi
  • Asistență: bilet și e-mail
  • adiţional conturi de utilizator

Agency

195
Lunar până la
20 de site-uri web sau aplicații
  • 10 milioane de vizualizări/lună incl.
  • adiţional Vizualizări:0,02  / 1000
  • Conform GDPR
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Standardul IAB GPP
  • Modele personalizabile
  • Testare A/B și optimizare
  • 100 de crawleri/zi
  • 10 suplimentar conturi de utilizator
  • Asistență: bilet, e-mail și telefon
  • Manager de cont personal

Enterprise

La cerere
Pret lunar prin acord individual
  • Orice vizualizări/lună
  • adiţional Vizualizări:0,02  / 1000
  • Conform GDPR
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Standardul IAB GPP
  • Modele personalizabile
  • Testare A/B și optimizare
  • Orice târăsuri/zi
  • orice adaos. conturi de utilizator
  • Asistență: bilet, e-mail și telefon
  • Manager de cont personal

Recomandat de avocați și ofițerii cu protecția datelor

Beneficiile managerilor de consimțământ pentru cookie-uri pentru editori

Cu toată pregătirea ușor de utilizat: cu managerul nostru de consimțământ pentru cookie-uri pentru editori, conformitatea legală este, desigur, prioritatea. Specificațiile IAB TCF v2 – versiunea modificată a Cadrului de transparență și consimțământ (TCF) GDPR – sunt obligatorii aici. Semnalele de consimțământ sunt transmise între editori și furnizori terți, cum ar fi Google, Taboola sau Xandr, prin acest cadru. Acest lucru garantează cerința de bază pentru a putea desfășura marketing online în mod profesionist.

Acest Standard este continuat de noua platformă globală de confidențialitate (GPP) de la IAB. El ajută editorii și editurile la nivel global să respecte legea atunci când implementează legile privind protecția datelor aplicabile acolo. Din 2023, acest lucru se va aplica în mod specific noilor reglementări privind protecția datelor din unele state din SUA. consentmanager oferă deja noul Standard , care oferă editorilor și editorilor o poziție îmbunătățită pe piață.

Luăm în considerare și soluții creative. Abonamentele PUR, de exemplu. Ca și în cazul portalului online „Spiegel” sau al „ Standard ” austriac, utilizatorii pot alege dacă ar trebui furnizată o versiune limitată fără publicitate sau acces plătit.

Contentpass Cookie Banner und Consent-Lösung für Publisher und Verlagsgesellschaften

Desigur, consentmanager lucrează și cu…

CMP-uri pentru editori

Beneficiați de managerul nostru de consimțământ pentru editori. Și în mai multe privințe. Ca platformă tehnică, acestea automatizează procesul de obținere a consimțământului într-o manieră conformă din punct de vedere legal. În conformitate cu liniile directoare ale GDPR și în conformitate cu ultimele hotărâri, cum ar fi pe bannerele cookie. De asemenea, susținem internaționalizarea. Cu soluții speciale care țin cont de respectarea liniilor directoare internaționale precum CCPA.

Un alt beneficiu cheie al managerilor de consimțământ pentru editori este că un astfel de instrument ajută la păstrarea și creșterea veniturilor din publicitate. Motivul este, printre altele, că agenții de publicitate importanți își plasează reclamele doar pe site-uri web conforme cu GDPR .

Ceea ce ne deosebește

Orientarea către client prin transparență

  • Ceea ce vă oferim, le transmiteți și clienților dumneavoastră. Managerii noștri de consimțământ pentru cookie-uri pentru editori reprezintă soluții de ultimă generație cu care comunicați un lucru: securitatea și protecția datelor sunt luate în serios. Ceea ce utilizatorii doresc să lase în urmă pe site-ul dvs. web rămâne transparent. De la inceput. Drept urmare, sistemele noastre de gestionare a consimțământului cookie-urilor sunt esențiale pentru stabilirea unor relații bazate pe încredere cu clienții .
  • Un design receptiv și adaptabil este de la sine înțeles cu soluții moderne de cookie-uri pentru editori. Aspectul bannerului de consimțământ se adaptează sistemului de operare respectiv (de exemplu, Windows, iOS sau Android) și se potrivește în diferite formate de ecran. Aceasta este contribuția noastră la o experiență optimă a utilizatorului pe toate dispozitivele standard
  • Pentru noi, orientarea către client înseamnă și: soluțiile de management al consimțământului trebuie să fie integrate ușor și discret în site-urile web existente din punct de vedere al designului . Pentru ca un aspect general armonios să fie menținut și vizitatorii să primească o impresie de încredere pe fiecare format. Nu contează dacă este pe un smartphone, iPad sau tabletă Android. Aceasta este contribuția noastră la o experiență optimă a utilizatorului pe diferite dispozitive finale. Și a trăit orientarea către client.

întrebări frecvente

Nu sunteți sigur dacă aveți nevoie de un CMP?

Pentru a vă ajuta cu lucruri precum GDPR, CMP și consimțământ, am adunat aici cele mai frecvente întrebări.

Standardul IAB GPP oferă editorilor și editorilor cerințele tehnice pentru ca site-ul lor web sau aplicația să fie conformă cu protecția datelor. Accentul este pus pe aspectul internațional. IAB GPP este utilizat în mod specific în legătură cu noile legi privind protecția datelor, cum ar fi în diferite state din SUA. Companiile care nu respectă legea sunt amenințate cu amenzi mari care pot fi impuse de procurorul general federal.
În plus, utilizarea noului standard asigură venituri din publicitate viitoare pentru editori și editori, deoarece fără noul standard publicitatea online nu va fi oferită și vândută în următoarele luni nici în Europa, nici în SUA. Și, desigur, clienții individuali joacă, de asemenea, un rol major. Utilizatorul devine din ce în ce mai restrictiv cu consimțământul datelor sale dacă nu poate fi sigur că companiile le vor trata într-o manieră conformă legal.

În orice caz, strategia de consimțământ pentru cookie-uri include utilizarea unui banner de consimțământ. Un Cookie ConsentManager bine gândit pentru editori va ajuta la evitarea unui risc legal. În plus, trebuie să vă asigurați că declarația dumneavoastră de protecție a datelor este actualizată în mod regulat în conformitate cu cerințele Curții Europene de Justiție (CEJ). Aceasta include, de asemenea, politica de cookie-uri cu informațiile dumneavoastră despre funcția cookie-urilor și drepturile de acces.

Cookie ConsentManagers pentru editori sunt soluții software pentru consimțământul sigur din punct de vedere legal pentru utilizarea cookie-urilor. Ei joacă un banner pentru vizitatori. Acest lucru solicită vizitatorilor atunci când vizitează site-ul web consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor. Acest lucru se întâmplă chiar înainte ca clienții să vadă conținutul real. Vizitatorii sunt liberi să refuze consimțământul sau să-l permită într-o anumită măsură.

În cazul în care utilizatorii își refuză consimțământul, nu vor fi transmise date corespunzătoare. În afară de aceasta, sunt necesare cookie-urile care sunt necesare din punct de vedere tehnic pentru funcționarea site-ului web. Toate celelalte cookie-uri trebuie blocate.

Din 2018, orientările UE privind protecția datelor impun vizitatorilor site-ului să li se ceară consimțământul înainte ca site-ul să seteze chiar cookie-uri și alte dispozitive de urmărire. În trecut, mulți furnizori de site-uri web interpretau cerința ca o renunțare. Cookie-urile au fost setate în general în timp ce utilizatorii trebuiau mai întâi să obiecteze. Acest lucru se schimbă cu opt-in-ul care este acum furnizat în mod explicit: cookie-urile pot fi setate numai dacă utilizatorii (de exemplu, prin intermediul unui Cookie ConsentManager pentru editori) și-au dat consimțământul.

Vă rugăm să rețineți că nu putem oferi consultanță juridică. Unele puncte ale acestei întrebări frecvente se pot modifica, de asemenea, în timp sau pot fi interpretate diferit de către instanțe. De aceea ar trebui să vă consultați întotdeauna avocatul!