Shopware: banner cookie pentru site-ul dvs

Mai mult de un sfert din toate ofertele de comerț electronic din Germania au folosit Shopware în 2020. Toți au o problemă dificil de rezolvat din cauza Regulamentului general privind protecția datelor (GDPR) și a Regulamentului UE privind confidențialitatea electronică: vizitatorii trebuie să fie de acord legal cu utilizarea cookie-urilor și să fie informați despre acestea.

Managerul nostru de consimțământ oferă o soluție puternică care poate fi integrată cu ușurință într-un magazin Shopware și îndeplinește toate cerințele legale – nu numai GDPR și cerințele UE, ci și California Consumer Privacy Act (CCPA) . Managerul nostru de consimțământ blochează automat cookie-urile neautorizate.

Bannere pentru cookie-uri Shopware

  • GDPR, Shopware și cookie-uri

    Cookie-urile sunt mici utilitare care monitorizează utilizatorii și înregistrează comportamentul acestora. Practic, acest lucru este necesar din motive funcționale. De exemplu: Pentru a permite timpi rapidi de încărcare a tuturor subpaginilor, un program trebuie să salveze și să pună la dispoziție anumite informații (dimensiunea ecranului, vizualizare fără bariere – da sau nu? etc.). Această abilitate permite, de asemenea, cookie-urilor să facă mai mult: să urmărească utilizatorii pe mai multe site-uri web și să creeze profiluri. Dacă sunt folosite în acest scop, se numesc cookie-uri de marketing .

    Cu toate acestea, GDPR , care a intrat în vigoare în 2018, prevede că datele utilizatorilor nu pot fi colectate fără permisiune. De asemenea, proprietarii datelor trebuie să fie informați despre ce este stocat și în ce scop. Este necesară o procedură activă de înscriere în toată Europa. În Germania, unii operatori de magazine au văzut lucrurile diferit, dar regulamentul privind confidențialitatea electronică a îndepărtat astfel de îndoieli. Mai simplu spus, un proces activ de înscriere înseamnă că unui vizitator nu numai că i se oferă posibilitatea de a alege dacă să permită sau nu cookie-urile. El trebuie să fie capabil să facă o alegere în detaliu.

    Site-urile web nu pot face pur și simplu fără cookie-uri, deoarece unele sunt necesare funcțional, așa cum am menționat. Acest lucru este relevant în special pentru operatorii magazinelor Shopware (și, desigur, și pentru sisteme similare). Cookie- urile funcționale trebuie să facă și mai mult în ofertele de comerț electronic. De exemplu, căutările ar trebui salvate. Magazinele doresc să ofere și recomandări de produse. Toate acestea funcționează doar prin utilitățile numite după produse de patiserie dulci. Cu toate acestea, aceste explicații arată deja cât de complicat este să instituiți o procedură de consimțământ sigură din punct de vedere juridic.

  • Consentmanager oferă accesarea automată a cookie-urilor Shopware

    Cookie-urile sunt mici utilitare care monitorizează utilizatorii și înregistrează comportamentul acestora. Practic, acest lucru este necesar din motive funcționale. De exemplu: Pentru a permite timpi rapidi de încărcare a tuturor subpaginilor, un program trebuie să salveze și să pună la dispoziție anumite informații (dimensiunea ecranului, vizualizare fără bariere – da sau nu? etc.). Această abilitate permite, de asemenea, cookie-urilor să facă mai mult: să urmărească utilizatorii pe mai multe site-uri web și să creeze profiluri. Dacă sunt folosite în acest scop, se numesc cookie-uri de marketing .

    Cu toate acestea, GDPR , care a intrat în vigoare în 2018, prevede că datele utilizatorilor nu pot fi colectate fără permisiune. De asemenea, proprietarii datelor trebuie să fie informați despre ce este stocat și în ce scop. Este necesară o procedură activă de înscriere în toată Europa. În Germania, unii operatori de magazine au văzut lucrurile diferit, dar regulamentul privind confidențialitatea electronică a îndepărtat astfel de îndoieli. Mai simplu spus, un proces activ de înscriere înseamnă că unui vizitator nu numai că i se oferă posibilitatea de a alege dacă să permită sau nu cookie-urile. El trebuie să fie capabil să facă o alegere în detaliu.

    Site-urile web nu pot face pur și simplu fără cookie-uri, deoarece unele sunt necesare funcțional, așa cum am menționat. Acest lucru este relevant în special pentru operatorii magazinelor Shopware (și, desigur, și pentru sisteme similare).

    Cookie- urile funcționale trebuie să facă și mai mult în ofertele de comerț electronic. De exemplu, căutările ar trebui salvate. Magazinele doresc să ofere și recomandări de produse. Toate acestea funcționează doar prin utilitățile numite după produse de patiserie dulci. Cu toate acestea, aceste explicații arată deja cât de complicat este să instituiți o procedură de consimțământ sigură din punct de vedere juridic.

Am ajutat deja peste 25.000 de site-uri web să respecte GDPR, TDDDG și ePrivacy

Clienții noștri includ unele dintre cele mai mari site-uri web și cele mai cunoscute mărci din lume.

… si multe altele.

Sistemul din spatele Shopware Cookie Consent Manager: prin CMS

  • Prezentare generală

    Shopware este un sistem de management al conținutului (CMS) pentru magazinele online, care a apărut în Germania și a fost lansat pentru prima dată în 2004. Are o structură modulară . Aceasta înseamnă că gama sa de funcții poate fi extinsă prin extensii. Există mai mult de 3500 de pluginuri pentru sistem . În consecință, constrângerea de a obține consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor Shopware crește rapid. Extensiile funcționează și cu programele.

    Shopware există în diferite versiuni – de la o ediție comunitară gratuită la o ediție Enterprise , care este destinată magazinelor foarte mari. Shopware este foarte popular în multe locuri, deoarece utilizatorii sunt activi și de ajutor . Întrebările importante sunt adesea discutate pe forum – de exemplu, Notificarea privind cookie-urile Shopware.

  • Texte în diferite limbi pentru Shopware Cookie Consent Manager

    Dacă doriți să obțineți un consimțământ de utilizare a cookie-urilor Shopware conform legal, aveți nevoie de texte relevante. Managerul nostru de consimțământ oferă acestea ca șabloane. În calitate de furnizor de gestionare a consimțământului (CMP), ne asigurăm că bannerele cookie Shopware sunt întotdeauna formulate corespunzător . Sunt disponibile și în 26 de limbi. Desigur, aveți și opțiunea de a face ajustări individuale ale textelor.

  • Comportament: Acesta este modul în care funcționează Managerul nostru de consimțământ pentru cookie-uri Shopware

    Bannerul nostru pentru cookie-uri Shopware oferă două moduri de a vă da consimțământul. În primul rând, butonul „Accept” este potrivit pentru aceasta. În al doilea rând, butonul „Închidere” are și acest efect. Acest lucru vă protejează din punct de vedere legal. Mulți utilizatori doresc pur și simplu să facă clic pe noțiunile de cookie Shopware și, prin urmare, selectează „Închidere”. Desigur, mai aveți nevoie de consimțământ pentru a permite vizitatorului să intre pe site. Managerul nostru de consimțământ pentru cookie-uri Shopware funcționează și cu o numărătoare inversă și permite derularea și navigarea în magazinul dvs.

    Integrarea Shopware Cookie Consent Manager este rapidă și ușoară

    Sugestiile noastre pentru cookie-uri Shopware pot fi integrate folosind un manager de etichete. Pentru Android și iOS oferim, de asemenea, un kit de dezvoltare software inApp pentru a activa acest proces pentru aplicațiile native . Prin urmare, integrarea este posibilă pe următoarele site-uri web:

    • Magazin web sau site web
    • site-uri web mobile (cu design responsive)
    • Site-uri web AMP

Shopware, comerț electronic și protecția datelor – ce se aplică notificărilor privind cookie-urile Shopware?

Câteva explicații despre interacțiunea Shopware e-commerce, protecția datelor și informațiile despre cookie-uri au fost date în celelalte casete informative, dar nu toate. În primul rând, apare responsabilitatea . Trebuie să puteți demonstra autorităților că respectați reglementările legale. Managerul nostru de consimțământ pentru cookie-urile Shopware vă ajută în acest sens. În al doilea rând, există dreptul de a fi uitat . Datele trebuie șterse la cerere.

IAB konformes CMP, DSGVO, TTDSP, CCPA und mehr

întrebări frecvente

Nu sunteți sigur dacă aveți nevoie de un CMP?

Pentru a vă ajuta cu lucruri precum GDPR, CMP și consimțământ, am adunat aici cele mai frecvente întrebări.

Ne puteti contacta telefonic la 040/228544660. Alternativ, puteți scrie un e-mail la info@consentmanager.net. Ambele opțiuni nu sunt destinate suportului. Vă rugăm să rețineți acest lucru. Vă oferim propriile opțiuni de contact pentru aceasta de îndată ce utilizați Managerul nostru de consimțământ.

Avem o schemă simplă de supliment pentru a rezolva această problemă și a vă trata corect. Dacă depășiți limita pe care ați rezervat-o, va exista un cost suplimentar de doi cenți pentru 1000 de vizualizări de pagini.

Suntem bucuroși să vă ajutăm cu cuvinte și fapte. Dacă aveți întrebări, ne puteți contacta oricând. Cu toate acestea, integrarea este atât de simplă încât de obicei nu aveți nevoie de sprijinul nostru pentru aceasta.

Da, oferim un test gratuit, mai ales pentru magazinele mai mici. După cum am menționat mai sus, nu taxăm nimic pentru până la 10.000 de vizualizări lunare de pagină.

Vă rugăm să rețineți că nu putem oferi consultanță juridică. Unele puncte ale acestei întrebări frecvente se pot modifica, de asemenea, în timp sau pot fi interpretate diferit de către instanțe. De aceea ar trebui să vă consultați întotdeauna avocatul!