Confidențialitatea SUA

IAB GPP: implementați legile SUA privind protecția datelor într-o manieră conformă din punct de vedere legal

Asigurați-vă site-ul sau aplicația în conformitate cu cerințele legale pentru noile legi privind protecția datelor din SUA.

  • Usor de integrat
  • Suportă CCPA/CPRA (California), VCDPA (Virginia), CPA (Colorado), UCPA (Utah), CAPDP (Connecticut), US National Privacy, printre altele
  • Suport oficial al noului standard IAB GPP
  • Inclusiv „Nu vinde”, GPC și alte funcții
  • Înscrieți-vă sau renunțați
  • Design personalizabil
  • Cookie crawler deja integrat
  • Raportare extinsă
CMP Consent Management

Am ajutat deja peste 25.000 de site-uri web să respecte GDPR, TTDSG și ePrivacy

Clienții noștri includ unele dintre cele mai mari site-uri web și cele mai cunoscute mărci din lume.

… si multe altele.

Cum îmi fac site-ul sau aplicația în conformitate cu noile legi privind confidențialitatea din SUA?

Dacă afacerea dvs. se încadrează în una dintre numeroasele legi privind confidențialitatea (consultați secțiunea Legi), trebuie să respectați acele legi. În majoritatea statelor, aceasta înseamnă:

  • Vizitatorii site-ului / utilizatorii aplicației trebuie să fie informați cu privire la tipul, scopul și conținutul prelucrării datelor
  • Vizitatorii site-ului/utilizatorii aplicației trebuie să aibă dreptul de a se opune prelucrării datelor (opt-out)
  • În anumite cazuri, consimțământul trebuie obținut înainte de prelucrarea datelor (opt-in)
  • Diverse reguli de bază se aplică modului în care datele pot fi prelucrate, cum ar fi principiul minimizării datelor, securitatea, transparența sau manipularea datelor sensibile

În mod specific, aceasta înseamnă în cele mai multe cazuri: O soluție de renunțare trebuie instalată pe site-ul web sau aplicație pentru a oferi utilizatorilor informațiile necesare și a permite renunțarea.

Consent-Lösung TTDSG-, DSGVO-/ePrivacy und CCPA-konform werden können

NEVOIE DE CONFORMITATE A NOI CONFIDENTIALITATEA

… dar nu procesez deloc date!?

Un răspuns pe care îl auzim mult de la clienții din SUA este că aceștia nu prelucrează de fapt nicio dată și, prin urmare, legile privind protecția datelor nu li se aplică.

  • Este important să rețineți că operatorii de site-uri web și de aplicații sunt responsabili pentru datele care sunt prelucrate pe site-ul lor web sau în aplicația lor . Prin urmare, legile privind protecția datelor se aplică în special companiilor dacă îndeplinesc una dintre următoarele condiții:

  • 1. Dacă datele sunt prelucrate în scopuri proprii , de exemplu prin instrumente de urmărire precum Google Analytics, Matomo, Hotjar sau similar

  • 2. Partajarea datelor cu terți este, de asemenea, o etapă de prelucrare. Datele sunt partajate, de exemplu, prin integrarea unui plugin terță parte în site-ul web sau în aplicație. Acest lucru se aplică videoclipurilor YouTube, pluginurilor Facebook, Google Maps, programelor de chat sau furnizorilor de plată, cum ar fi PayPal

  • 3. Ori de câte ori publicitate este integrată în site-ul web sau în aplicație, datele sunt transmise automat agentului de publicitate . Transmiterea este înțeleasă ca o etapă în prelucrarea datelor.

  • În timp ce statele diferă puțin în ceea ce privește momentul în care trebuie dat consimțământul pentru prelucrarea datelor, practic toate legile privind protecția datelor necesită renunțare. În cazul CCPA/CPRA, acest lucru trebuie implementat în mod explicit prin intermediul unui link care spune „Nu vinde sau distribui informațiile mele personale”.

Deveniți conform în 5 pași

Cu consentmanager, puteți deveni cu ușurință în conformitate cu diferitele legi privind protecția datelor din SUA:

  • 1. Înregistrează-te acum gratuit și activează-ți contul de consentmanager
  • 2. Integrați codul consentmanager în site-ul dvs. utilizând copy & paste
  • 3. Adaptează designul de renunțare la dorințele tale
  • 4. Creați și integrați linkul „Nu vindeți și nu distribuiți informațiile mele personale”.
  • 5. Rămâneți conform datorită actualizărilor automate

Recomandat de avocați și ofițerii cu protecția datelor

Noul standard AB GPP

Asigurați-vă site-urile web în siguranță cu noi standarde: IAB GPP

Pentru a semnala în mod transparent înscrierea sau renunțarea în cadrul site-ului web sau al aplicației tuturor instrumentelor integrate, pluginurilor și furnizorilor de publicitate, așa-numitul standard IAB GPP a fost dezvoltat de IAB.

  • GPP înseamnă Global Privacy Platform și definește diverse metode și interfețe, cum ar fi un CMP (Consent Management Provider, cunoscut și sub numele de „Cookie Banner” sau „Privacy Notice”) care înregistrează și comunică consimțământul/opt-in sau respingerea/opt-out. . Standardul se bazează în mare parte pe standardul IAB TCF, care a fost folosit cu succes în Europa de ani de zile și a devenit o necesitate pentru editori și agenți de publicitate.

  • Echipa consentmanager a fost implicată semnificativ în dezvoltarea standardului GPP, așa că nu este surprinzător faptul că consentmanager este primul furnizor care oferă utilizarea productivă a IAB GPP.
    De asemenea, puteți găsi mai multe despre GPP în blogul nostru .

  • Important: majoritatea legilor privind protecția datelor impun, de asemenea, ca operatorii de site-uri web și operatorii de aplicații să poată răspunde la „semnalele browserului”. Unul dintre aceste semnale este GPC sau „Global Privacy Control” necesar în California. Cu consentmanager, site-urile web și aplicațiile nu trebuie să-și facă griji cu privire la fericire: soluția consentmanager reacționează automat la semnalele browserului și implementează automat renunțarea.

  • Folosiți acum GPP și GPC

De ce să vă conformați acum cu legile de confidențialitate din SUA?

Protecție pentru afacerea dvs

CCPA, VCDPA, CAPAP etc. vor intra în vigoare din 2023 și trebuie implementate. Procurorii Generali Federali pot acum impune amenzi pe baza legilor – în multe cazuri acest lucru s-a întâmplat deja. Nu mai ezitați și faceți site-ul sau aplicația conform acum!

Protecție pentru câștigurile dvs

Companiile de publicitate se vor baza pe noul standard IAB GPP în 2023. În Europa, aproape că nu se vinde nicio reclamă fără standardul european – în SUA tendința merge în aceeași direcție. Dacă nu acceptați standardul IAB GPP, pierdeți venituri din publicitate!

Protecție pentru clienții dvs

Clienții devin din ce în ce mai critici și pun din ce în ce mai mult sub semnul întrebării cum gestionează companiile datele. Companiile care nu își respectă intimitatea își pierd credibilitatea, clienții și vânzările. Arată-le clienților tăi că îți pasă cu adevărat de ei!

Plătește doar pentru ceea ce folosești

Modelul nostru flexibil de prețuri

Consentmanager CMP este ieftin și disponibil cu un model flexibil: Plătești doar pentru ceea ce folosești!

Basic

0
Permanent gratuit pentru
un site web sau o aplicație
  • 5.000 de vizualizări/lună incl.
  • Conform GDPR
  • Modele prefabricate
  • 1 crawl/săptămână
  • Suport: bilete
  • adiţional Vizualizări care pot fi rezervate
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Standardul IAB GPP
  • Testare A/B și optimizare
  • adiţional conturi de utilizator

Beginner

19
Lunar pentru
un site web sau o aplicație
  • 100.000 de vizualizări/lună incl.
  • adiţional Vizualizări:0,1  / 1000
  • Conform GDPR
  • Modele personalizabile
  • 3 crawleri/zi
  • Suport: bilete
  • Testare A/B și optimizare
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Standardul IAB GPP
  • adiţional conturi de utilizator
Foarte popular

Standard

49
Lunar până la
3 site-uri web sau aplicații
  • 1 milion de vizualizări/lună incl.
  • adiţional Vizualizări:0,05  / 1000
  • Conform GDPR
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Standardul IAB GPP
  • Modele personalizabile
  • Testare A/B și optimizare
  • 10 crawleri/zi
  • Asistență: bilet și e-mail
  • adiţional conturi de utilizator

Agency

195
Lunar până la
20 de site-uri web sau aplicații
  • 10 milioane de vizualizări/lună incl.
  • adiţional Vizualizări:0,02  / 1000
  • Conform GDPR
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Standardul IAB GPP
  • Modele personalizabile
  • Testare A/B și optimizare
  • 100 de crawleri/zi
  • 10 suplimentar conturi de utilizator
  • Asistență: bilet, e-mail și telefon
  • Manager de cont personal

Enterprise

La cerere
Pret lunar prin acord individual
  • Orice vizualizări/lună
  • adiţional Vizualizări:0,02  / 1000
  • Conform GDPR
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Standardul IAB GPP
  • Modele personalizabile
  • Testare A/B și optimizare
  • Orice târăsuri/zi
  • orice adaos. conturi de utilizator
  • Asistență: bilet, e-mail și telefon
  • Manager de cont personal

Acestea sunt normele importante de confidențialitate din SUA

Ce legi privind protecția datelor există în SUA?

Companiile care au sediul în Statele Unite ale Americii, care desfășoară afaceri sau furnizează servicii acolo sau care fac relații cu cetățenii americani sunt probabil supuse uneia dintre diversele legi privind confidențialitatea.

  • Spre deosebire de multe alte țări, legile privind protecția datelor din SUA sunt reglementate la nivel de stat – până când există o lege națională privind protecția datelor. Prin urmare, companiile ar trebui să verifice dacă sau care legi federale li se aplică. Mai exact, acestea ar putea fi:

  • CCPA / CPRA – California

    CCPA înseamnă California Consumer Privacy Act și a fost adoptată în 2019. Se aplică în special în California sau în legătură cu rezidenții din California. „Actualizarea” la CCPA este CPRA sau California Privacy Rights Act. În conformitate cu CPRA, unele reglementări sunt specificate și înăsprite.

  • VCDPA—Virginia

    VCDPA înseamnă Virginia Consumer Data Protection Act și se referă la companiile care desfășoară afaceri în statul Virginia sau care deservesc rezidenții acelui stat. VCDPA va fi „eficient” de la 1 ianuarie 2023 – adică trebuie să fie implementat de companii cel târziu de la acea dată.

  • CPA—Colorado

    CPA sau Colorado Privacy Act este legea privind confidențialitatea statului Colorado. La fel ca VCDPA din Virginia, această lege este în vigoare de la 1 ianuarie 2023 și trebuie implementată de companiile situate în Colorado sau care prelucrează date de la rezidenții statului.

  • UCPA-Utah

    Legea privind protecția datelor pentru statul Utah din vestul Statelor Unite se numește UCPA sau Utah Consumer Privacy Act. Spre deosebire de cele două legi menționate mai sus, UCPA nu va intra în vigoare până la 31 decembrie 2023. Această lege afectează și toate companiile care prelucrează o anumită cantitate de date (aici 100.000 pe an) de la cetățenii statului.

  • CAPDP—Connecticut

    CAPDP (parțial CTPDP) înseamnă Connecticut Act Concerning Personal Data Privacy este legea federală de protecție a datelor din statul Connecticut. Legea va intra în vigoare la 1 iulie 2023 și va afecta companiile situate în, care desfășoară afaceri în sau care procesează informații despre cetățenii statului Connecticut.

  • Confidențialitate națională din SUA

    Pe lângă legile menționate mai sus, diverse alte state au propriile legi în lucru – dintre care unele sunt așteptate încă din 2023. În plus, există diferite abordări ale reglementărilor privind confidențialitatea la nivel de țară care se aplică în Statele Unite.

întrebări frecvente

Nu sunteți sigur dacă aveți nevoie de un CMP?

Pentru a vă ajuta cu lucruri precum GDPR, CMP și consimțământ, am adunat aici cele mai frecvente întrebări.

Legea privind confidențialitatea consumatorilor din California

Legile au intrat deja în vigoare.

Legea privind drepturile de confidențialitate din California

Da. Procurorul federal acordă deja amenzi cu sârguință. Cel mai proeminent caz de până acum este cel al Sephora, cu o amendă de 1,2 milioane USD.

VCDPA înseamnă Virginia Consumer Data Protection Act.

VCDPA în vigoare la 01 ianuarie 2023.

Legea privind confidențialitatea din Colorado.

CPA este în vigoare de la 1 ianuarie 2023.

Legea privind confidențialitatea consumatorilor din Utah.

UCPA va intra în vigoare la 31 decembrie 2023.

CAPDP (uneori și CTPDP) înseamnă Connecticut Act Concerning Personal Data Privacy.

Legea va intra în vigoare la 1 iulie 2023

Vă rugăm să rețineți că nu putem oferi consultanță juridică. Unele puncte ale acestei întrebări frecvente se pot modifica, de asemenea, în timp sau pot fi interpretate diferit de către instanțe. De aceea ar trebui să vă consultați întotdeauna avocatul!