O alternativă de încredere

O privire de ansamblu compactă

Doriți să acționați legal pe Internet când vine vorba de GDPR și cookie-uri și sunteți în căutarea unui furnizor de management de conținut care să vă ofere o alternativă Onetrust de înaltă calitate? La noi ai dreptate. În această prezentare generală am rezumat tot ceea ce este important pe acest subiect pentru tine. Dacă aveți întrebări, vă vom sfătui competent și specific.

Am ajutat deja peste 25.000 de site-uri web să respecte GDPR, TTDSG și ePrivacy

Clienții noștri includ unele dintre cele mai mari site-uri web și cele mai cunoscute mărci din lume.

… si multe altele.

Ce face alternativa noastră Onetrust atât de specială?

  • Scorurile noastre alternative cu integrare ușoară chiar de la început. Raportul nostru preț-performanță este de asemenea convingător: vă oferim până la 10.000 de vizualizări de pagini gratuit. La un preț mic de 50 EUR vă oferim până la 2,5 milioane de vizualizări de pagină. Beneficiați de blocarea automată a cookie-urilor și de funcționalitate fiabilă în ceea ce privește CCPA și Regulamentul general privind protecția datelor al Uniunii Europene, ceea ce face ca gestionarea în siguranță a cookie-urilor și protecția datelor să fie esențială.

    Ce sunt cookie-urile site-ului?

    Cookie-urile de pe Internet sunt pachete de date virtuale. Ele pot fi schimbate între diferite programe de calculator datorită unei structuri general valabile și extrem de compatibile. Sunt cunoscute și ca cookie-uri HTTP. Datorită utilizării internetului și marketingului online modern, cookie-urilor au primit o funcție cu totul specială: fac posibilă colectarea și stocarea datelor personale de la utilizatori pe Internet și utilizarea acestora în scopuri comerciale.

  • Cookie-urile pot fi generate atât de browser-ul web selectat, cât și de site-ul accesat. Stocarea datelor cu caracter personal este posibilă atât local, cât și pe servere. Informațiile colectate despre utilizator sunt stocate ca fișier text.

    Cu ajutorul cookie-urilor, operatorii de site-uri web sau companiile din spatele lor primesc o serie întreagă de informații valoroase despre utilizatorii site-ului. Pe de o parte, există datele pe care vizitatorii site-ului le-au introdus în formulare. Aceasta include în special numele, adresa de e-mail și numărul de telefon. Cu toate acestea, cookie-urile pot stoca și adresa IP a computerului utilizat, site-urile web exacte vizitate și durata șederii, precum și termenii introduși în măștile de căutare și setările definite de utilizator, cum ar fi limba.

    Cookie-urile pot îmbunătăți confortul utilizatorului atunci când navighează pe internet. Un exemplu în acest sens sunt magazinele online care arată vizitatorului produse vizionate recent sau sugerează produse care se potrivesc cercetării sale pe Internet. Cu toate acestea, din motive de protecție a datelor, urmărirea extinsă, adică urmărirea utilizatorului prin intermediul cookie-urilor, nu este permisă fără acordul utilizatorului în cauză . Drept urmare, site-urile web au acum o cerință legală de a solicita cookie-uri, ceea ce permite consimțământul utilizatorului și selectarea cookie-urilor individuale. Acest lucru este pentru a preveni urmărirea nedorită și spam-ul, de exemplu.

  • Utilizați accesarea cu crawlere automată a cookie-urilor

    Alternativa noastră Onetrust vă oferă un robot cookie integrat (păianjen) care accesează automat site-ul dvs. cu crawlere . Crawler -ul este activ în fiecare zi, astfel încât aveți o securitate completă. O verificare a conformității GDPR este, de asemenea, efectuată automat. Este sfârșitul și sfârșitul companiilor – pentru că sancțiunile pentru nerespectarea regulilor de protecție a datelor cu caracter personal sunt neplăcute. Alternativa noastră Onetrust vă oferă, de asemenea, o notificare de încredere a furnizorilor nou găsiți. Veți primi o clasificare automată a cookie-urilor pentru cookie-urile descoperite, ceea ce vă va face mult mai ușor să evaluați cookie-urile respective. Raportarea pe cookie-uri este, de asemenea, extrem de convenabilă pentru dvs.: exportul listei de cookie-uri poate fi implementat în diferite variante pe care le puteți selecta în funcție de nevoile dvs. În plus, alternativa noastră Onetrust vă oferă un plugin automat pentru lista de cookie-uri cu ajutorul căruia puteți afișa în orice moment lista curentă de cookie-uri, de exemplu în declarația dumneavoastră de protecție a datelor.

  • Teme și personalizări

    În acest punct important al zonei online, alternativa noastră Onetrust vă oferă individualitate pură. Este astfel posibil să integrați logo-ul companiei dumneavoastră și să începeți imediat în cadrul modelelor gata făcute. Desigur, puteți, de asemenea, să creați și să utilizați propriile modele. Se poate folosi o gamă întreagă de opțiuni de formatare. Dimensiunea și culoarea fontului, stilul și butoanele, fundalurile, spațiile și cadrele pot fi selectate liber. De asemenea, vi se oferă diferite poziții ale casetei: dreapta jos, pe toată lățimea jos, centrată în mijloc – care vă place cel mai mult? Ascunderea site-ului web este, de asemenea, o opțiune. Alternativa noastră Onetrust are, de asemenea, o gamă de opțiuni pentru butoane. Alegeți dintre opțiunile „accept și respinge”, „accept” și butonul opțional „închidere”.

Recomandat de avocați și ofițerii cu protecția datelor

Ce înseamnă GDPR pentru utilizarea cookie-urilor?

Regulamentul general privind protecția datelor servește la protejarea datelor cu caracter personal – inclusiv pe cele ale vizitatorilor site-urilor web. Un principiu important în reglementările complexe este consimțământul persoanelor respective la colectarea și stocarea datelor. Prin urmare, nu este permisă colectarea unor astfel de date ca parte a urmăririi. Utilizatorului trebuie să i se ofere posibilitatea de a selecta dintre cookie-uri sau de a accepta o anumită selecție printr-un clic al mouse-ului.


Beneficiile dvs. dintr-o privire

  • Versuri

    Desigur, este extrem de important pentru consecințele juridice ale cookie-urilor ca informațiile să fie scrise într-un mod pe care utilizatorul să le poată înțelege. Alternativa noastră Onetrust vă permite să aveți versiuni în peste 30 de limbi, astfel încât site-ul web să fie proiectat și eficient la nivel global – și în ceea ce privește toate grupurile țintă relevante. Opțional, sunt desigur posibile și ajustări individuale ale textului.

    comportament

    Elementele esențiale din jurul comportamentului sunt incluse în alternativa noastră Onetrust. De exemplu, puteți alege dacă ar trebui să existe un buton Acceptare sau Închidere pentru consimțământul pentru cookie-uri. În legătură cu interogarea cookie, derularea pe pagină și navigarea pe pagină pot fi integrate și ele. O numărătoare inversă este, de asemenea, una dintre funcțiile pe care le puteți utiliza cu alternativa noastră Onetrust.

    Integrare ușoară

    Un nivel ridicat de uşurinţă în utilizare în timpul integrării este, de asemenea, important pentru noi. Acest lucru este valabil pentru site-ul clasic, dar și pentru aplicația mobilă. În alternativa noastră Onetrust pentru aplicația mobilă, se ia în considerare și designul responsive, care asigură afișabilitate optimă pe ecranele mai mici ale smartphone-urilor & co. Site-urile web AMP, în App SDK (atât pentru Android, cât și pentru iOS/iPhone) și integrarea prin Tag Manager sunt printre caracteristicile pe care noi, în calitate de furnizor de gestionare a consimțământului, le oferim cu alternativa noastră Onetrust.

  • Compatibilitate ridicată

    Când vine vorba de o soluție de consimțământ, totul este că poate nota cu un nivel ridicat de compatibilitate . Cu alternativa noastră Onetrust, acest lucru este dat într-o măsură convingătoare. Acest lucru se aplică în special tuturor produselor Google relevante (Google AdSense, Google DFP, Google Analytics și Google TagManager) și managerilor de etichete (de exemplu, Google Tag Manager/GTM și Tealium Tag Management). Compatibilitatea cu aproape toate platformele de gestionare a datelor (DMP) și serverele de anunțuri este, de asemenea, garantată. Este ușor să trimiteți consimțământul către SSP, DSP, AdExchanges și TradingDesks. Atât lista Google ATP (Vânzători terți aprobați de Google), cât și Facebook Pixel / Remarketing sunt perfect acceptate pentru scopurile dvs.

    Rapoarte clare

    Soluția perfectă de consimțământ și alternativa Onetrust ar trebui întotdeauna să puncteze cu raportări detaliate și, în special, clar concepute . Un nivel ridicat de funcționalitate în jurul filtrelor sau grupurilor aduce o contribuție foarte decisivă. Datele care pot fi integrate în interogări includ CMP, domeniul, țara, designul, sistemul de operare, browserul, dispozitivul, precum și data, săptămâna, luna și anul. Atât vizualizările de pagină, cât și traficul cu consimțământ sunt incluse în rapoartele semnificative. O privire de ansamblu asupra ecranelor de consimțământ este, de asemenea, importantă pentru marketing online precis. Alternativa noastră Onetrust face această prezentare generală deosebit de eficientă pentru dvs.: conține opțiunile selectate „Acceptat”, „Respins” și „Selectare personalizată”, precum și rata de respingere, care vă informează câți vizitatori părăsesc site-ul. Funcția de export convenabilă pentru toate datele relevante este, de asemenea, de înaltă calitate.

întrebări frecvente

Nu sunteți sigur dacă aveți nevoie de un CMP?

Pentru a vă ajuta cu lucruri precum GDPR, CMP și consimțământ, am adunat aici cele mai frecvente întrebări.

În 2023, modificările aduse legilor privind protecția datelor vor intra în vigoare în cinci state din SUA. Acest lucru afectează următoarele stări:

  • CCPA/CPRA (California)
  • VCDPA (Virginia)
  • CPA (Colorado)
  • UCPA (Utah)
  • CAPDP (Connecticut), precum și
  • Confidențialitate națională din SUA

Dacă compania dvs. este activă într-una dintre aceste regiuni, atunci sunteți în siguranță cu utilizarea consentmanager CMP. Fiind una dintre primele soluții de gestionare a consimțământului, am integrat deja noul standard tehnic IAB GPP (Global Privacy Platform) în CMP-ul nostru. GPP este o dezvoltare ulterioară a IAB TCF v2. Noul standard vă sprijină pe calea spre conformitatea cu legile modificate privind protecția datelor din SUA.

Un CMP este prescurtarea pentru Consent Management Provider sau sinonimul Consent Management Platform. În unele cazuri, se utilizează și Platforma de gestionare a alegerii sau Furnizorul de gestionare a alegerii. În toate cazurile este la fel: Este un software sau un serviciu care oferă vizitatorului site-ului transparență cu privire la prelucrarea datelor și oferă posibilitatea de a da consimțământul pentru anumite scopuri precum cookie-uri, marketing, analiză sau personalizare.

Odată ce 5.000 de vizualizări de pagină sunt atinse într-o lună, CMP va înceta automat difuzarea stratului de consimțământ, iar vizitatorii dvs. nu vor mai putea oferi consimțământul. NU vă vom factura automat sau vă vom face upgrade la un pachet mai mare – Pachetul de bază va fi întotdeauna gratuit.

Pachetul nostru de bază este gratuit cu până la 10.000 de vizualizări de pagină pe lună. Pachetul nostru standard începe de la 50 EUR pe lună și include 2,5 milioane de vizualizări de pagini. De la 2,5 milioane de vizualizări de pagină, percepem 0,02 EUR pentru 1000 de vizualizări suplimentare de pagină.

Da. Soluția noastră de consimțământ poate fi integrată în toate sistemele CMS (Content Management Systems) și în magazine. CMS și sistemele de cumpărături acceptate includ WordPress, Joomla, Typo3, Dupal, eZ Publish, Magento, phpWiki, PrestaShop, osCommerce, OXID eShop, WooCommerece și multe altele.

Da. Soluția noastră GDPR trimite variabile JavaScript și așa-numitele straturi de date care pot fi utilizate cu majoritatea software-ului de gestionare a etichetelor. Pentru mulți manageri de etichete avem, de asemenea, straturi și structuri speciale de date care fac interacțiunea și mai ușoară. Managerii de etichete și software-urile de analiză acceptate includ AT Tasty, Adbobe Anyyltics, Adometry, Chartbeat, CXsense, Google Analytics, Eulerian, Hitjar, Hubspot, Salesforce, LinkedIn, Mouseflow, Nielsen, Parse.ly sau Webtrekk.

Da. Soluția noastră de consimțământ urmează specificația IAB TCF și este certificată de IAB. Acest lucru permite furnizorilor să primească automat informațiile privind consimțământul de la API-ul nostru și să le folosească în consecință. De asemenea, oferim un mecanism de blocare automată pentru blocarea codurilor, cu excepția cazului în care este dat consimțământul utilizatorului. Acest lucru funcționează cu mulți furnizori, cum ar fi Google Analytics, Piwik, DFP/Google Ads sau SSP-uri precum Google Adsense, Pubmatic, Rubicon, OpenX sau Appnexus.

Nu! În cel mai simplu caz, încorporați codul nostru pe site-ul dvs. web – asta este tot!

Prin încorporarea unui CMP pe site-ul dvs. 😉 CMP-ul nostru va afișa un mesaj vizitatorilor dvs. prin care le va cere să-și dea acordul. Vom salva decizia vizitatorului și o vom face accesibilă agenților dvs. de publicitate și celorlalți parteneri ai acestora, astfel încât aceștia să știe dacă/cum pot prelucra datele personale.

Majoritatea site-urilor web și a aplicațiilor funcționează cu aplicații care intră sub incidența Legii privind confidențialitatea consumatorilor din California (CCPA). Aceasta include deja serviciile de la Google. Prin urmare, luarea în considerare a cerințelor legale corespunzătoare este esențială în alternativa Borlabs de la consentmanager.

Dacă un vizitator nu este de acord cu colectarea și utilizarea cookie-urilor, nu pot fi colectate cookie-uri corespunzătoare sau create date. Acest lucru se aplică în special datelor de urmărire care oferă informații despre comportamentul utilizatorului. Astfel de date oferă operatorilor de site-uri de afaceri în special indicii importante pentru optimizarea site-ului. Prin urmare, beneficiați de consimțământ sigur din punct de vedere juridic prin consentmanager.

Consimțământul pentru cookie-uri este, în general, necesar de îndată ce cookie-urile neesențiale din punct de vedere tehnic vor fi utilizate pe o pagină. Aceasta începe cu utilizarea unor instrumente simple de urmărire și analiză. Acestea funcționează întotdeauna cu module cookie de urmărire. Sunt foarte importante pentru site-urile web de afaceri și magazine, deoarece oferă informații despre comportamentul utilizatorilor. Cu bannerul cookie consentmanager, utilizatorii au opțiunea de consimțământ sigur din punct de vedere legal.

Cu alternativa de cookie-uri Borlabs de la consentmanager, aveți o soluție puternică pentru a cere consimțământul utilizatorilor dvs. pentru a utiliza cookie-uri. Notificarea privind cookie-urile este afișată automat atunci când vizitați site-ul web. Reapare de fiecare dată când vă vizitați site-ul. Vizitatorii sunt informați despre utilizarea cookie-urilor și au opțiunea de a le accepta sau de a le respinge. Acest lucru permite consimțământul conform GDPR printr-un dublu opt-in.

Consimțământul pentru cookie-uri este consimțământul vizitatorilor dumneavoastră cu privire la procesarea anumitor cookie-uri. Acest consimțământ trebuie dat în mod expres și voluntar cel târziu de la pronunțarea CEJ privind cookie-urile. Este permisă setarea primului cookie neesențial din punct de vedere tehnic numai după ce a fost dat consimțământul. Cookie-urile care nu sunt necesare din punct de vedere tehnic pentru funcționare sunt excluse din această regulă.

Vă rugăm să rețineți că nu putem oferi consultanță juridică. Unele puncte ale acestei întrebări frecvente se pot modifica, de asemenea, în timp sau pot fi interpretate diferit de către instanțe. De aceea ar trebui să vă consultați întotdeauna avocatul!