Alternativa Cookiebot de Consentmanager

Alternativa Cookiebot de la Consentmanager vă permite să vă verificați site-ul web pentru cookie-uri conforme din punct de vedere legal. Crawler-ul nostru cookie este un browser care verifică site-ul dvs. web în fiecare zi. Veți fi notificat prin e-mail când apar cookie-uri sau furnizori noi pe site-ul dvs. web. În plus, Cookie Crawler ca alternativă Cookiebot are și alte avantaje : Este ușor de integrat, blochează automat cookie-urile și, desigur, este compatibil cu GDPR și acum și CCPA.

Cookie-Banner und Consent-Lösung für Online-Shops

Ce sunt cookie-urile site-ului?

  • Cookie-uri: Dacă întâlniți acest termen în timp ce navigați pe internet, este puțin probabil să fie vorba de cookie-uri delicioase. Cookie-urile sunt fișiere care sunt stocate pe computerul dumneavoastră atunci când vizitați un anumit site web. De fapt, cookie-urile sunt folosite pentru a face navigarea mai ușoară. Datorită cookie-urilor, nu trebuie să introduceți detaliile de conectare de fiecare dată când vizitați un anumit site web. Cookie-urile joacă un rol important, în special pentru magazinele online . Acestea fac posibilă salvarea coșului de cumpărături al unui client. Acest lucru influențează comportamentul de cumpărare al clientului. Dacă se întoarce pe site și vede coșul de cumpărături, este mai probabil să finalizeze achiziția.
  • Cookie-urile stochează date de conectare, comportamentul de navigare și alte informații despre un anumit utilizator. În linii mari, cookie-urile permit unei companii să analizeze datele pe care le colectează și să tragă concluzii din acestea. Acestea sunt indispensabile, mai ales în zona de marketing. Din cauza potențialului de încălcare a datelor, cookie-urile reprezintă, de asemenea, o potențială vulnerabilitate . GDPR este în vigoare aici din 2018, care stipulează în mod clar cum trebuie tratate datele cu caracter personal. Utilizatorii au capacitatea de a gestiona cookie-urile și de a decide ce cookie-uri doresc să permită.

  • Alternativă Cookiebot: accesarea automată a cookie-urilor

    Robotul nostru cookie integrat este o alternativă Cookiebot și efectuează accesări automate pe site-ul dvs. web în fiecare zi. Fiecare cookie este supus unei verificări automate a conformității GDPR. Veți fi anunțat despre furnizorii nou găsiți. Cookie-urile sunt clasificate automat. Crawler-ul cookie oferă un raport detaliat pentru fiecare cookie. Acesta vă spune dacă este un cookie funcțional sau dacă a fost setat în scopuri de marketing și analiză. Puteți exporta lista de cookie-uri prin CSV, JSON, XML sau API.

  • Ce înseamnă GDPR pentru utilizarea cookie-urilor?

    GDPR prescrie modul în care antreprenorii trebuie să seteze cookie-uri. Prin urmare, utilizatorul trebuie să-și dea acordul pentru cookie-uri. Utilizatorii trebuie să poată accepta sau respinge module cookie individuale. De asemenea, bannerul cookie nu trebuie să aibă casete de selectare pre-bifate.

Desigur, consentmanager lucrează și cu…

  • Teme și personalizări

    Bannerul de consimțământ pentru cookie-uri ar trebui să se potrivească cu site-ul dvs. Mulți utilizatori găsesc oricum bannerul cookie-ului enervant, dar ca antreprenor nu îl poți evita. De aceea, merită să personalizați bannerul . Îl puteți marca cu logo-ul companiei dvs. sau puteți începe imediat cu unul dintre modelele noastre gata făcute. Desigur, aveți și opțiunea de a vă crea propriile modele. Poti

    • marimea fontului
    • culoare
    • stil
    • butoane
    • fundal
    • distante
    • cadru

    Schimbați în funcție de designul dvs. corporativ. Aveți la dispoziție diferite poziții ale cutiei. Puteți configura bannerul cookie astfel încât utilizatorii să poată face clic pe un buton „acceptare + respingere” sau doar pe un buton de acceptare. În plus, puteți opta pentru un buton de închidere opțional.

  • Compatibilitate ridicată

    Cookie Crawler, o alternativă Cookiebot, are un nivel ridicat de compatibilitate cu produsele Google precum Google AdSense, Google DFP, Google Analytics și Google Tag Manager. De asemenea, este compatibil cu Tealium Tag Management și aproape toate platformele de gestionare a datelor (DMP) și serverele de anunțuri. Consimțământul este trimis către SSP, DSP, AdExchanges și birouri de tranzacționare. Compatibilitatea include, de asemenea, suport pentru Google ATP List (Vânzători terți aprobați de Google, precum și suport pentru Facebook Pixel / Remarketing.

    Rapoarte clare

    Filtrele vă permit să vedeți cine vă vizitează site-ul. Veți vedea vizualizări de pagină și rata de respingere. Acesta este numărul de vizitatori care părăsesc site-ul dvs. Desigur, puteți exporta toate informațiile pentru a obține o imagine clară a utilizatorilor dvs. Acest lucru permite efectuarea unor modificări importante pentru a menține rata de respingere cât mai scăzută posibil.

Alternativă Cookiebot: GDPR și CCPA

Pe lângă GDPR, CCPA a intrat și în vigoare din 2020. Acesta este Legea privind confidențialitatea consumatorilor din California, care a fost modelată pe GDPR. Cu toate acestea, spre deosebire de Uniunea Europeană, în Statele Unite nu există o lege uniformă privind protecția datelor. CCPA este relevantă numai pentru companiile sau alte organizații care desfășoară afaceri în California sau care colectează informații personale de la rezidenții din California.

Internationale Consent-Lösung

întrebări frecvente

Nu sunteți sigur dacă aveți nevoie de un CMP?

Pentru a vă ajuta cu lucruri precum GDPR, CMP și consimțământ, am adunat aici cele mai frecvente întrebări.

În 2023, modificările aduse legilor privind protecția datelor vor intra în vigoare în cinci state din SUA. Acest lucru afectează următoarele stări:

  • CCPA/CPRA (California)
  • VCDPA (Virginia)
  • CPA (Colorado)
  • UCPA (Utah)
  • CAPDP (Connecticut), precum și
  • Confidențialitate națională din SUA

Dacă compania dvs. este activă într-una dintre aceste regiuni, atunci sunteți în siguranță cu utilizarea consentmanager CMP. Fiind una dintre primele soluții de gestionare a consimțământului, am integrat deja noul standard tehnic IAB GPP (Global Privacy Platform) în CMP-ul nostru. GPP este o dezvoltare ulterioară a IAB TCF v2. Noul standard vă sprijină pe calea spre conformitatea cu legile modificate privind protecția datelor din SUA.

Un CMP este prescurtarea pentru Consent Management Provider sau sinonimul Consent Management Platform. În unele cazuri, se utilizează și Platforma de gestionare a alegerii sau Furnizorul de gestionare a alegerii. În toate cazurile este la fel: Este un software sau un serviciu care oferă vizitatorului site-ului transparență cu privire la prelucrarea datelor și oferă posibilitatea de a da consimțământul pentru anumite scopuri precum cookie-uri, marketing, analiză sau personalizare.

Odată ce 5.000 de vizualizări de pagină sunt atinse într-o lună, CMP va înceta automat difuzarea stratului de consimțământ, iar vizitatorii dvs. nu vor mai putea oferi consimțământul. NU vă vom factura automat sau vă vom face upgrade la un pachet mai mare – Pachetul de bază va fi întotdeauna gratuit.

Pachetul nostru de bază este gratuit cu până la 10.000 de vizualizări de pagină pe lună. Pachetul nostru standard începe de la 50 EUR pe lună și include 2,5 milioane de vizualizări de pagini. De la 2,5 milioane de vizualizări de pagină, percepem 0,02 EUR pentru 1000 de vizualizări suplimentare de pagină.

Da. Soluția noastră de consimțământ poate fi integrată în toate sistemele CMS (Content Management Systems) și în magazine. CMS și sistemele de cumpărături acceptate includ WordPress, Joomla, Typo3, Dupal, eZ Publish, Magento, phpWiki, PrestaShop, osCommerce, OXID eShop, WooCommerece și multe altele.

Da. Soluția noastră GDPR trimite variabile JavaScript și așa-numitele straturi de date care pot fi utilizate cu majoritatea software-ului de gestionare a etichetelor. Pentru mulți manageri de etichete avem, de asemenea, straturi și structuri speciale de date care fac interacțiunea și mai ușoară. Managerii de etichete și software-urile de analiză acceptate includ AT Tasty, Adbobe Anyyltics, Adometry, Chartbeat, CXsense, Google Analytics, Eulerian, Hitjar, Hubspot, Salesforce, LinkedIn, Mouseflow, Nielsen, Parse.ly sau Webtrekk.

Da. Soluția noastră de consimțământ urmează specificația IAB TCF și este certificată de IAB. Acest lucru permite furnizorilor să primească automat informațiile privind consimțământul de la API-ul nostru și să le folosească în consecință. De asemenea, oferim un mecanism de blocare automată pentru blocarea codurilor, cu excepția cazului în care este dat consimțământul utilizatorului. Acest lucru funcționează cu mulți furnizori, cum ar fi Google Analytics, Piwik, DFP/Google Ads sau SSP-uri precum Google Adsense, Pubmatic, Rubicon, OpenX sau Appnexus.

Nu! În cel mai simplu caz, încorporați codul nostru pe site-ul dvs. web – asta este tot!

Prin încorporarea unui CMP pe site-ul dvs. 😉 CMP-ul nostru va afișa un mesaj vizitatorilor dvs. prin care le va cere să-și dea acordul. Vom salva decizia vizitatorului și o vom face accesibilă agenților dvs. de publicitate și celorlalți parteneri ai acestora, astfel încât aceștia să știe dacă/cum pot prelucra datele personale.

Majoritatea site-urilor web și a aplicațiilor funcționează cu aplicații care intră sub incidența Legii privind confidențialitatea consumatorilor din California (CCPA). Aceasta include deja serviciile de la Google. Prin urmare, luarea în considerare a cerințelor legale corespunzătoare este esențială în alternativa Borlabs de la consentmanager.

Dacă un vizitator nu este de acord cu colectarea și utilizarea cookie-urilor, nu pot fi colectate cookie-uri corespunzătoare sau create date. Acest lucru se aplică în special datelor de urmărire care oferă informații despre comportamentul utilizatorului. Astfel de date oferă operatorilor de site-uri de afaceri în special indicii importante pentru optimizarea site-ului. Prin urmare, beneficiați de consimțământ sigur din punct de vedere juridic prin consentmanager.

Consimțământul pentru cookie-uri este, în general, necesar de îndată ce cookie-urile neesențiale din punct de vedere tehnic vor fi utilizate pe o pagină. Aceasta începe cu utilizarea unor instrumente simple de urmărire și analiză. Acestea funcționează întotdeauna cu module cookie de urmărire. Sunt foarte importante pentru site-urile web de afaceri și magazine, deoarece oferă informații despre comportamentul utilizatorilor. Cu bannerul cookie consentmanager, utilizatorii au opțiunea de consimțământ sigur din punct de vedere legal.

Cu alternativa de cookie-uri Borlabs de la consentmanager, aveți o soluție puternică pentru a cere consimțământul utilizatorilor dvs. pentru a utiliza cookie-uri. Notificarea privind cookie-urile este afișată automat atunci când vizitați site-ul web. Reapare de fiecare dată când vă vizitați site-ul. Vizitatorii sunt informați despre utilizarea cookie-urilor și au opțiunea de a le accepta sau de a le respinge. Acest lucru permite consimțământul conform GDPR printr-un dublu opt-in.

Consimțământul pentru cookie-uri este consimțământul vizitatorilor dumneavoastră cu privire la procesarea anumitor cookie-uri. Acest consimțământ trebuie dat în mod expres și voluntar cel târziu de la pronunțarea CEJ privind cookie-urile. Este permisă setarea primului cookie neesențial din punct de vedere tehnic numai după ce a fost dat consimțământul. Cookie-urile care nu sunt necesare din punct de vedere tehnic pentru funcționare sunt excluse din această regulă.

Vă rugăm să rețineți că nu putem oferi consultanță juridică. Unele puncte ale acestei întrebări frecvente se pot modifica, de asemenea, în timp sau pot fi interpretate diferit de către instanțe. De aceea ar trebui să vă consultați întotdeauna avocatul!