Notificare privind cookie-urile magazinului JTL

Certitudine juridică
Protecția datelor cu administratorul de consimțământ

JTL este un sistem ERP (Enterprise Resource Planning) și o soluție de magazin de comerț electronic dintr-o singură sursă: Aceasta înseamnă că JTL Shop acceptă numeroase funcții esențiale pentru companie, de la achiziționare și întreținere a articolelor până la organizarea logisticii și a transporturilor. Atunci când vă întrețineți magazinul JTL, coordonarea cu cerințele de protecție a datelor din GDPR este esențială. Primul cookie de magazin JTL poate fi setat numai după ce vizitatorii dumneavoastră și-au dat acordul expres. Cu o notificare privind cookie-urile magazinului JTL, vă asigurați o înscriere sigură din punct de vedere legal din partea clienților dvs. Crearea reușește în câțiva pași simpli cu un plugin cookie JTL.

CMP Consent Management

Am ajutat deja peste 25.000 de site-uri web să respecte GDPR, TTDSG și ePrivacy

Clienții noștri includ unele dintre cele mai mari site-uri web și cele mai cunoscute mărci din lume.

… si multe altele.

Bitte beachten Sie: Obwohl der ConsentManager CMP viele Funktionen wie das Blockieren von Codes und Cookies von Drittanbietern bietet, verwenden nicht alle unserer Kunden alle Funktionen. Bitte beurteilen Sie unsere Funktionen daher nicht nur danach, wie unsere Kunden unser Tool verwenden.

JTL: un sistem ERP și magazin dintr-o privire

    Ce oferă JTL?

  • JTL înseamnă sistem ERP și soluții integrate de comerț electronic dintr-o singură sursă. Sistemul de magazin JTL este utilizat acum de peste 35.000 de companii de comandă prin corespondență . JTL Shop este utilizat pentru organizarea completă a tranzacțiilor online în toate domeniile de afaceri majore. Aceasta variază de la achiziții și managementul produselor până la vânzări și distribuție. Soluția ERP se ocupă, de asemenea, de procesarea plăților și a comenzilor, precum și de organizarea logisticii. Sistemul de management al stocurilor de la JTL se află în centrul ofertei.

    Sistemul de management al mărfurilor (WaWi) este disponibil gratuit la JTL Shop. Produsul este conceput pentru claritate și procesare eficientă. Soluțiile software ale sistemului au o structură modulară și, prin urmare, sunt destinate utilizatorilor cu cerințe diferite. Sistemul este potrivit pentru utilizatori din diferite industrii și dimensiuni ale companiilor

    Pretenția de a oferi soluții adecvate pentru diferite nevoi se reflectă și în tarifele extinse. Versiunea gratuită a JTL Shop (Community Edition) se bazează pe open source și este destinată magazinelor mici și mijlocii, de exemplu. Per total, JTL oferă utilizatorilor săi cinci versiuni: Acestea sunt destinate companiilor, de la start-up-uri mici până la corporații internaționale. Acest lucru oferă o mare flexibilitate în ceea ce privește prețul și performanța.

    Intrarea în JTL Shop este gratuită și necesită înregistrarea unui cont de utilizator. De asemenea, depinde de descărcarea sistemului gratuit de gestionare a mărfurilor JTL-WaWi. Alternativ, utilizatorii au opțiunea ca producătorul să efectueze instalarea prin serverul lor. În cazul acestei variante găzduite, utilizatorii trebuie doar să-și configureze singuri magazinul. JTL Shop oferă numeroase extensii și pluginuri pentru a adapta funcționalitatea la diferite provocări. Acesta include, de asemenea, un plugin pentru cookie-uri JTL .

  • Capătul din față și capătul din spate

    Partea frontală este proiectată pentru claritate și operare intuitivă. Designul clar și modern ar trebui, de asemenea, să permită noilor vizitatori să-și găsească drumul rapid. O notificare JTL Shop Cookie la fel de clară și bine concepută este posibilă cu pluginul JTL Cookie de la Consentmanager. JTL Shop oferă opțiuni precum funcții de căutare, vizualizări detaliate și categorii pentru diverse articole. Videoclipurile sau imaginile sunt, de asemenea, posibile în JTL Shop. JTL se gândește și la optimizarea motoarelor de căutare. De exemplu, JTL Shop acceptă meta titluri, meta descrieri și adrese URL prietenoase pentru motoarele de căutare. Pe de altă parte, clienții și vizitatorii beneficiază și de imaginea de ansamblu și, astfel, de o experiență pozitivă a utilizatorului.

    Datorită capacității de răspuns , afișajul magazinului se adaptează în orice moment dispozitivului final utilizat de client. Indiferent dacă utilizatorii accesează pagina magazinului JTL de pe desktop, smartphone sau aplicație, navigarea și vizualizarea bune sunt posibile în orice caz. O caracteristică specială în comparație cu alte sisteme de magazin este faptul că funcțiile nu depind de temă. Toate temele oferite au aceeași gamă de funcții. Toate temele și șabloanele sunt adaptate în mod receptiv la cerințele dispozitivului final respectiv. Alte site-uri web și furnizori terți oferă teme, șabloane și teme suplimentare, dintre care unele sunt gratuite, în timp ce altele sunt plătite.

    Backend -ul permite operatorilor de magazine o administrare necomplicată , tot în limba germană. Back office-ul se adresează și începătorilor, care pot face cele mai importante setări cu puțină familiarizare. Meniurile sunt furnizate fiecare cu sfaturi și informații suplimentare despre elementele și opțiunile din meniu. Din back office, utilizatorii pot găsi și modalități de a utiliza alte programe integrate de la dezvoltator. JTL Shop este completat de numeroase interfețe. Sistemul magazinului are deja toate interfețele necesare pentru funcționarea cu succes a magazinului din fabrică. Sistemul integrat de management al mărfurilor este gratuit și poate fi integrat fără probleme în magazinul JTL în orice moment.

  • Notificarea privind cookie-urile JTL Shop și necesitatea acesteia conform legii privind protecția datelor

    Fiecare magazin online se bazează pe cookie-uri. Unele dintre ele sunt esențiale din punct de vedere tehnic pentru funcționarea site-ului web. Altele nu sunt absolut necesare, dar sunt de mare folos pentru operațiunile din magazin. Acestea includ, de exemplu, cookie-uri de analiză și urmărire, care oferă informații despre comportamentul utilizatorului și, prin urmare, performanța magazinului.

    Orice utilizare a cookie-urilor care depășește cerința pur tehnică necesită acordul expres al utilizatorului. Înainte ca primul cookie de magazin JTL neesențial să fie setat, trebuie obținut consimțământul clientului. Acesta este rezultatul hotărârii CEJ (Curtea Europeană de Justiție) din iulie 2019 cel târziu. De atunci, a existat o obligație expresă de a oferi vizitatorilor o opțiune de înscriere. Până în prezent, vizitatorii au putut să se opună utilizării cookie-urilor pe majoritatea paginilor. Cu toate acestea, standardul era că cookie-urile erau întotdeauna setate. Aceasta a fost o renunțare. De la hotărârea CEJ, a fost obligatoriu să se ceară mai întâi consimțământul utilizatorilor. Numai atunci când acest lucru a fost făcut poate fi setat primul cookie de magazin JTL neesențial din punct de vedere tehnic. Această hotărâre are scopul de a consolida protecția datelor și este direct legată de GDPR.

    Pentru operatorii unui site web, în special a unui magazin, aceasta înseamnă în special că instrumentele populare precum Google Analytics sau alte cookie-uri de urmărire necesită consimțământ. Acest lucru poate fi implementat printr-o notificare JTL shop cookie . O înscriere securizată din punct de vedere juridic poate fi efectuată de un manager de consimțământ care redă o notificare clară privind cookie-urile magazinului JTL de fiecare dată când pagina este accesată de potențialii clienți. Notificarea privind cookie-urile JTL Shop trebuie să informeze în mod clar utilizatorii despre colectarea și procesarea cookie-urilor. În plus, Notificarea privind cookie-urile JTL Shop trebuie să ofere vizitatorilor și clienților opțiunea de a fi de acord sau de a respinge această colecție de cookie-uri.

    Realizarea conformă din punct de vedere legal permite o notificare JTL shop cookie. Un plugin pentru cookie JTL Shop oferă așa ceva și, astfel, contribuie la consimțământul pentru cookie-uri conform legii. Dacă utilizatorul și-a dat consimțământul, primul cookie care nu este necesar din punct de vedere tehnic poate fi setat în primul rând.

Notificare privind cookie-urile magazinului JTL:

    necesitate si nevoie

  • Utilizarea cookie-urilor este o practică obișnuită în magazinele online și în comerțul electronic în general. Acest lucru afectează nu numai funcționarea pur tehnică a magazinului, ci și măsurile de publicitate și analiză necesare din punct de vedere economic. Trebuie setat un cookie separat pentru magazin JTL pentru diferite activități, cum ar fi urmărirea sau analiza performanței. Întrucât, potrivit hotărârii CEJ, este o cerință explicită de a solicita în mod expres consimțământul, operatorii magazinelor beneficiază de o notificare JTL shop cookie clară și sigură din punct de vedere juridic.

    Când vine vorba de alegerea unui plugin pentru cookie-uri JTL , trebuie să acordați atenție anumitor caracteristici de performanță și caracteristici pe care managerul de consimțământ corespunzător ar trebui să le ofere. Un banner pentru cookie-uri JTL bine gândit poate fi instalat cu ușurință într-un magazin JTL fără obstacole tehnice. Bannerul cookie JTL ar trebui să răspundă la dispozitivele și sistemele de operare care accesează. Imediat ce codul pentru Consimțământul Cookie JTL este integrat în site, orice cookie care nu este esențial pentru funcționarea tehnică a site-ului este blocat automat. În plus, un bun plugin pentru cookie-uri JTL asigură compatibilitatea cu alte soluții sau componente ale magazinului utilizate. În acest context, trebuie să se asigure, de asemenea, că sunt disponibile interfețele necesare.

    Este important ca furnizorii internaționali să acorde atenție multilingvismului . Un bun plugin pentru cookie-uri JTL este afișat automat în limba utilizatorului care accesează și ar trebui să acopere cel puțin limbile din zona GDPR.

  • Standarde și cadre pentru JTL Shop Cookie Management

    Există un cadru standardizat pentru consimțământul pentru cookie-uri. Cadrul de transparență și consimțământ (TCF) publicat de asociația industrială IAB Europe (Interactive Advertising Bureau) asigură managementul cookie-urilor conform legii ca standard. TCF a fost prezentat pentru prima dată în 2018 și este acum disponibil în versiunea TCF 2.0. Consimțământul pentru prelucrarea cookie-urilor se obține prin acest cadru. Un plugin modern pentru cookie-uri JTL se bazează pe acest standard.

    Editorul acestui cadru își propune să urmărească informații despre starea consimțământului pentru prelucrarea cookie-urilor într-un mod standardizat. Informațiile ar trebui să fie urmăribile pe baza lanțului complet de livrare (publicitate sau alte servicii). Ideea aici este că toți cei implicați în proces (agenții de publicitate și furnizorii de servicii) au acces la aceste informații. Un număr mare de participanți sunt implicați în afișarea materialului publicitar. Acestea depind de informarea cu privire la starea consimțământului (tipul și domeniul de utilizare a cookie-urilor).

    În acest scop, cu un plugin pentru cookie-uri JTL bazat pe cadrul IAB, se stabilește mai întâi dacă utilizatorii și-au dat consimțământul și consimțământul pentru utilizarea și procesarea cookie-urilor. În al doilea pas, JTL Cookie Plugin identifică cookie-urile la care utilizatorul și-a dat consimțământul. Aceasta include, de asemenea, informații despre gradul de utilizare permis de vizitator. Pe baza acestor informații despre tipul și domeniul de aplicare al consimțământului, managerul de consimțământ creează așa-numitul șir de consimțământ. Acesta, la rândul său, se bazează pe un cookie JTL magazin. Un plugin pentru cookie-uri JTL sau un manager de consimțământ poate citi în orice moment gradul de consimțământ al unui vizitator la notificarea de cookie-uri JTL magazin.

Pluginul JTL Cookie și beneficiile sale pentru clienți

Avantajele notificării JTL Shop Cookies sunt, de asemenea, și în mod deosebit evidente de partea vizitatorilor, clienților și potențialilor clienți. Au dreptul la protecția datelor . Cu o notificare JTL shop cookie, această nevoie este luată în serios. Cu Notificarea JTL Shop Cookie, clienților li se oferă opțiunea de a se opune la crearea și procesarea cookie-urilor. Acest lucru, la rândul său, contribuie la o experiență benefică pentru utilizator . Pe termen lung, acest lucru duce la achiziționarea și fidelizarea clienților. Acest lucru crește numărul clienților din magazin, precum și satisfacția clienților .

Consent Solution Retail & E-Commerce

Caracteristici speciale în managerul de consimțământ

  • Prezentare generală a ratei de acceptare și a ratei de respingere

    Un manager de consimțământ bine gândit cu notificare JTL Shop Cookie oferă operatorilor de magazine o privire de ansamblu asupra status quo-ului de acceptare și ratele de respingere în orice moment. Acest lucru face posibilă evaluarea acestor parametri în timp real prin intermediul plugin-ului cookie JTL. Acest lucru oferă operatorilor de magazine posibilitatea de a trage concluzii despre comportamentul actual al clienților. Pluginul JTL Cookie dezvăluie astfel potențialul de îmbunătățire pentru optimizări viitoare.

    Multilingvism în JTL Shop Cookie Note

    În multe cazuri, magazinele online moderne sunt orientate internațional și servesc clienți din diferite regiuni lingvistice. Prin urmare, multilingvismul devine din ce în ce mai important în ceea ce privește competitivitatea. Notificarea despre cookie-urile magazinului JTL ar trebui să arate și această internaționalitate. Prin urmare, multilingvismul este o cerință importantă pentru un plugin cookie JTL. Cu mai mult de 30 de limbi acceptate , Notificarea privind cookie-urile JTL Shop din Managerul de consimțământ este potrivită din punct de vedere lingvistic pentru întreaga zonă GDPR și chiar depășește aceasta. Notificarea privind cookie-urile JTL Shop se poate adapta automat la limba respectivă a vizitatorului.

  • Reactivitate și adaptare la afișaj și sistemul de operare

    Clienții accesează site-uri web pe o varietate de dispozitive diferite. În cele mai multe cazuri, unul și același client utilizează mai multe dispozitive, cum ar fi un smartphone, o tabletă sau un computer desktop. Aceste dispozitive au cerințe diferite pentru afișarea paginii. Aceste cerințe diferă în funcție de dimensiunea afișajului, tipul de dispozitiv sau sistemul de operare. Prin urmare, notificarea privind cookie-urile magazinului JTL ar trebui să se adapteze în mod receptiv acestor și altor parametri. Pluginul JTL Cookie este potrivit pentru aproape toate tipurile de vizitatori și utilizatori dacă reacționează receptiv la proprietățile dispozitivelor de acces respective. Astfel, JTL Shop Cookie Banner asigură întotdeauna o gestionare a consimțământului cookie-urilor conforme din punct de vedere legal, indiferent dacă clienții dvs. accesează magazinul dvs. online în mod clasic prin intermediul unui computer desktop, mobil sau printr-o aplicație.

    Notificarea privind cookie-urile JTL Shop și compatibilitatea acesteia

    Deoarece utilizatorii folosesc adesea multe sisteme diferite și uneori proprietare, compatibilitatea trebuie luată în considerare atunci când selectează pluginul. Acum este standard ca un magazin online modern să aibă interfețe cu alte sisteme. Managerul de consimțământ este compatibil cu diferite sisteme și este interoperabil . Se armonizează cu toate soluțiile comune de magazin. Compatibilitatea cu toate produsele Google obișnuite și managerii de etichete este, de asemenea, asigurată. În plus, managerul de consimțământ este compatibil și cu majoritatea serverelor de anunțuri comune.

Recomandat de avocați și ofițerii cu protecția datelor

JTL Shop Cookie Notice și avantajele sale pentru operatorii de magazine

  • Sugestia pentru cookie-uri pentru magazin JTL are mai multe avantaje pentru operatorii de magazine. Una dintre pietrele de temelie ale operațiunilor de succes ale magazinului este o experiență pozitivă a utilizatorului : utilizatorii ar trebui să rămână pe pagină și să nu sară din nou imediat. Pentru ca acest lucru să fie garantat, utilizatorii trebuie să fie fericiți să se afle pe site și să-și găsească imediat drumul. În mod ideal, va exista o conversie, adică conversia vizitatorului în client. Scopul este de a finaliza o tranzacție, cum ar fi o achiziție. Experiența utilizatorului poate fi înregistrată pe baza diferitelor cifre cheie. Cele mai importante sunt durata șederii, rata de acceptare și rata de respingere. Acești parametri pot fi optimizați cu un plugin cookie JTL. Scopul operatorilor de magazine este de a crește durata șederii și de a crește rata de acceptare. Pe de altă parte, este important să păstrați rata de respingere cât mai mică posibil. Obiectivele principale ale achiziției și fidelizarea clienților sunt direct legate de o ședere lungă și o rată de respingere scăzută.

    Acesta este locul în care un plugin JTL Shop Cookie poate juca la punctele sale forte. O astfel de notificare JTL Shop Cookie contribuie la o rată de acceptare mai mare a site-ului și la o rată de respingere mai mică . Un plugin cookie JTL își aduce astfel contribuția la performanța site-ului.

  • Mai multe avantaje ale pluginului JTL Shop Cookie

    În ceea ce privește optimizarea motoarelor de căutare, managerul de consimțământ își arată și punctele forte cu pluginul cookie JTL. Acestea sunt legate de beneficiile pentru experiența utilizatorului. Experiența utilizatorului este unul dintre factorii cheie de clasare pentru motoarele de căutare . Dacă experiența utilizatorului este bună, un site web se clasează mai sus în listele cu rezultatele căutării (SERP-uri). Aceasta înseamnă că interogările de căutare corespunzătoare pot fi găsite mai rapid. Acest lucru crește traficul pe pagină. În plus, probabilitatea de conversie crește. Achiziția de clienți și fidelizarea permanentă a clienților beneficiază pe termen mediu și lung.

    Un alt avantaj poate fi găsit în procedurile de testare A/B integrate ale managerului de consimțământ. Folosind aceste proceduri de testare, pot fi testate cuprinzător diverse opțiuni de proiectare pentru Notificarea privind cookie-urile JTL Shop. Pe baza reacțiilor clienților, este posibilă îmbunătățirea și optimizarea continuă a designului. În funcție de rezultatele testului A/B, pot fi selectate modele și machete care au condus la cele mai bune reacții ale clienților.

    În plus, Consentmanager oferă o funcționalitate completă AdBlocking . Aceasta înseamnă că nu numai cookie-urile în sine, ci și toate mediile de publicitate pot fi blocate efectiv. De îndată ce acestea vor fi utilizate pe magazinul web, acestea vor fi suprimate până când clientul își va da acordul expres.

întrebări frecvente

Nu sunteți sigur dacă aveți nevoie de un CMP?

Pentru a vă ajuta cu lucruri precum GDPR, CMP și consimțământ, am adunat aici cele mai frecvente întrebări.

Cu o notificare privind cookie-urile JTL Shop, puteți cere cu ușurință vizitatorilor dvs. consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor. De îndată ce clienții dvs. accesează magazinul dvs. online, se afișează notificarea JTL Shop Cookie. Conținutul real al site-ului este afișat numai după acordul sau respingerea clientului.

Toate modulele cookie inutile din punct de vedere tehnic depind de consimțământul expres prin dublu opt-in . Numai atunci utilizarea și prelucrarea sunt legale. Cookie-urile esențiale din punct de vedere tehnic pot fi setate în continuare fără consimțământ.

Dacă un client nu este de acord cu prelucrarea cookie-urilor inutile din punct de vedere tehnic, nu vor fi transmise date corespunzătoare. În acest caz, pot fi create numai cookie-uri esențiale din punct de vedere tehnic. Aceasta înseamnă că nu mai sunt necesare informații importante, cum ar fi analiza sau datele de urmărire .

Cel mai târziu de la hotărârea CEJ din iulie 2019 pe tema cookie-urilor, niciun operator de magazin nu poate evita consimțământul securizat din punct de vedere legal pentru cookie-uri. Consimțământul expres al clientului pentru utilizarea cookie-urilor trebuie să fie sub forma unui dublu opt-in. Primul cookie poate fi setat numai după ce a fost dat consimțământul. Cu pluginul JTL Cookie, oferiți clienților dumneavoastră o opțiune clară de consimțământ și obiecție și, prin urmare, sunteți în siguranță în ceea ce privește protecția datelor.

Vă rugăm să rețineți că nu putem oferi consultanță juridică. Unele puncte ale acestei întrebări frecvente se pot modifica, de asemenea, în timp sau pot fi interpretate diferit de către instanțe. De aceea ar trebui să vă consultați întotdeauna avocatul!