Manager de consimțământ pentru cookie-uri pentru agenții

Incertitudinea a predominat în lumea online nu numai de la Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) . Din punct de vedere legal și tehnic, sunteți în siguranță cu noi. Tot ca agentie. Managerul nostru de consimțământ pentru agenții se caracterizează prin următoarele puncte forte:

  • Conform GDPR și CCPA
  • respectă reglementările UE privind confidențialitatea electronică
  • usor de integrat
  • flexibil în design – complet adaptabil la principiile dumneavoastră de proiectare
  • Asistență Google Consent Mode v2
  • echipat cu machine learning
  • Anunțul poate fi redat în peste 30 de limbi
  • Crawler integrat pentru cookie-uri

Dvs. și clienții dvs. sunteți deja configurați pentru Google Consent Mode v2 ? Perioada de tranziție a Google durează până în martie 2024!

Cookie-Banner und Cookie-Check

Soluții cookie pentru agenții

Consimțământul trebuie obținut

  • Ce putem face pentru tine

    Alături de consultanțele de management, agențiile sunt în fruntea soluțiilor inovatoare. Cu toate acestea, inovațiile juridice și tehnice din afara activității zilnice pun, de asemenea, probleme pentru companiile creative. Cu Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR, adesea și „GDPR” ca abreviere în limba engleză), utilizatorii trebuie să își dea acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Oferim soluții. Necomplicat, sigur și ieftin.

    Folosiți în continuare proceduri de renunțare pentru gestionarea cookie-urilor? Atunci ar trebui să vă reînnoiți sistemul de gestionare a consimțământului. Ceea ce urmăriți, colectați și utilizați ca agenție trebuie să rămână transparent pentru vizitatorii site-ului. Chiar înainte ca o parte interesată să exploreze pagina de pornire a agenției dvs. navigând, ar trebui să fie clar pentru toți cei implicați unde și cu ce cookie-uri merge călătoria.

  • Procedura de înscriere este obligatorie

    De aici procedura de înscriere. Ce cookie-uri sunt necesare din punct de vedere tehnic? Care sunt pentru scopuri de marketing? Și care sunt folosite pentru statistici? Utilizatorul trebuie să decidă asta pentru tine. Din punct de vedere tehnic, rezolvăm acest lucru folosind cadre. Un fel de cameră de ecou din care devine clar care date sunt de fapt permise să fie transmise unor agenți de publicitate precum Google sau Facebook și care nu. Și ce informații poate folosi marketingul dvs. online. Interfața dintre vizitatorii site-ului și informații: sistemul nostru de gestionare a consimțământului. Cu acesta, transferăm reglementările privind confidențialitatea electronică și GDPR într-o utilizare conformă cu legea.

  • Manager de consimțământ pentru agenții – susținem securitatea juridică și performanța ridicată

    Managerul nostru de consimțământ pentru cookie-uri pentru agenții îndeplinește toate cerințele legale. Pe lângă reglementările europene, luăm în considerare și Legea privind confidențialitatea consumatorilor din California (CCPA). De ce? Relevanța legii de protecție a datelor din California provine din faptul că site-urile web europene colectează frecvent și informații despre rezidenții statului SUA. De exemplu: dacă californianii vizitează un magazin online european sau citesc o pagină de știri din UE, CCPA intră în vigoare.

  • Conform legii și ușor de utilizat

    O soluție pentru consimțământul agenției pentru cookie-uri trebuie să țină cont de acest lucru. La urma urmei, lucrezi pentru clienți din diferite industrii, toate având o clientelă foarte diferită. Managerul nostru de consimțământ pentru cookie-uri pentru agenții este, prin urmare, disponibil în mai mult de 30 de limbi. El o alege automat pe cea potrivită. În acest fel, puteți fi sigur că persoanele care văd managerul de consimțământ pentru cookie-uri pentru agenții îl pot înțelege și ele. Securitatea, transparența și internaționalizarea vin împreună prin sistemul nostru de gestionare a consimțământului. Acordăm o mare importanță unei integrări perfecte din punct de vedere tehnic în site-ul dvs. Se poate face în autoservire sau cu sprijinul nostru. De exemplu, puteți schimba rapid și ușor managerul actual de consimțământ cu agenții pentru instrumentul nostru.

    Soluțiile noastre de consimțământ pentru cookie-uri iau în considerare toți acești parametri și îi afișează într-un mod ușor de utilizat.

 

Știați că consentmanager acceptă și Google Consent Mode v2 ? Pentru clienții și agențiile implicate în publicitate, este necesară utilizarea modului de consimțământ Google v2 pentru a utiliza serviciile Google. Google solicită ca site-urile web sau aplicațiile care vizează un public din Spațiul Economic European (SEE) sau Regatul Unit să aibă activat Google Consent Mode v2. În calitate de partener certificat Google Consent Management Platform (CMP) , utilizatorii consentmanager pot fi siguri că îndeplinesc această cerință.

Am ajutat deja peste 25.000 de site-uri web să respecte GDPR, TTDSG și ePrivacy

Clienții noștri includ unele dintre cele mai mari site-uri web și cele mai cunoscute mărci din lume.

… si multe altele.

Personalizați complet managerul nostru de consimțământ pentru cookie-uri pentru agenții pentru a se potrivi cu designul dvs

Probabil știți acest lucru din propria experiență: vizitați un site web și interogarea cookie-urilor nu se potrivește cu restul portalului în ceea ce privește designul. Cu soluția noastră de consimțământ pentru cookie-uri, nu trebuie să vă faceți griji pentru asta. Puteți adapta pe deplin designul la principiile dvs. de proiectare. Managerul nostru de consimțământ pentru agenții este, prin urmare, complet personalizabil pentru marca dvs. Dar acesta nu este singurul motiv pentru care crește în mod durabil acceptarea clienților tăi!

Consent-Lösungen für Agenturen

La fel de versatil ca și clienții tăi

Avantajele tale cu consentmanager

Am proiectat Managerul nostru de consimțământ pentru cookie-uri pentru ca agențiile să fie cât mai ușor de înțeles și intuitiv posibil.

Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă că nu suntem bucuroși să vă ajutăm dacă aveți întrebări despre soluție sau aveți nevoie de asistență.

  • Managerul de consimțământ cookie pentru agenții are o interfață optimizată pentru sisteme desktop, precum și pentru dispozitive mobile și site-uri web AMP . Se adaptează independent la toate dimensiunile de ecran.
  • Măsurarea ratei de acceptare și de respingere (teste A/B): Managerul de consimțământ vă oferă informații despre modul în care reacționează vizitatorii la acestea. Rata de respingere descrie câte persoane revin atunci când li se solicită acordul pentru cookie-uri.
  • Soluția noastră de cookie-uri pentru agenții vă permite, de asemenea, să testați mai multe modele în același timp.
  • Crawler-ul integrat pentru cookie -uri verifică automat site-ul dvs. și găsește aici toate modulele cookie, astfel încât să le puteți enumera complet.
  • Blocarea anunțurilor: CMP-ul nostru poate întârzia sau opri utilizarea materialului publicitar până când vizitatorii își dau acordul. Soluția agenției de consimțământ pentru cookie-uri creează încredere.

Funcții de bază pentru agenția dvs

receptivitatea

Personalizarea receptivă este de la sine înțeles în zilele noastre. Clienții accesează site-uri web folosind diferite dispozitive finale cu diferite dimensiuni de afișare și sisteme de operare . Bannerul Cookie Consentmanager se adaptează întotdeauna în mod receptiv la parametrii respectivi. În acest fel, este posibilă o prezentare optimă a conținutului conform GDPR. Indiferent dacă accesul se face prin smartphone, tabletă sau desktop, bannerul cookie poate contribui întotdeauna în mod receptiv la conformitatea cu GDPR.

multilingvism

Pe măsură ce tot mai multe site-uri web sunt orientate internațional , este importantă o soluție de consimțământ multilingvă. Clienții internaționali doresc, de asemenea, să înțeleagă pentru ce cookie-uri sunt de acord. Prin urmare, bannerul cookie al managerului de consimțământ este disponibil în peste 30 de limbi . Aceasta înseamnă că site-ul dvs. este potrivit din punct de vedere lingvistic pentru zona GDPR și mult mai departe.

compatibilitate

Un constructor de site-uri web se bazează pe pluginuri și extensii. Alte sisteme sunt adesea adăugate prin interfețe. Acest lucru necesită compatibilitate și interoperabilitate extinse . Consentmanager, inclusiv diverse bannere cookie, este compatibil cu un număr mare de manageri obișnuiți de etichete, sisteme de magazine și aproape toate produsele și serverele de anunțuri Google.

Protecția datelor pentru clienții dvs

Protejați-vă clienții și creați încredere . Respectând toate reglementările aplicabile privind protecția datelor din CCPA și GDPR, vizitatorii se simt confortabil și în siguranță cu dvs. Acest lucru crește durata șederii și rata de conversie!

Desigur, consentmanager lucrează și cu…

întrebări frecvente

Nu sunteți sigur dacă aveți nevoie de un CMP?

Pentru a vă ajuta cu lucruri precum GDPR, CMP și consimțământ, am adunat aici cele mai frecvente întrebări.

Din 2018, a fost cerut consimțământul utilizatorilor site-ului web pentru a respecta orientările UE privind protecția datelor din partea operatorului. Dacă se acordă consimțământul, pot fi setate module cookie și alte dispozitive de urmărire. Până în 2020 însă, această practică a fost implementată în principal folosind procedura de renunțare: cookie-urile erau setate automat, iar un banner oferea opțiunea de a se opune ulterior acestei practici. Acest lucru este acum învechit și nu mai ar trebui implementat.

O strategie definită de consimțământ pentru cookie-uri se concentrează pe un banner solid din punct de vedere tehnic și legal pentru a evita un risc juridic. În acest context, declarația privind protecția datelor ar trebui respectată în conformitate cu specificațiile Curții Europene de Justiție (CEJ) și ar trebui luate în considerare orice modificări. Aceasta include, de asemenea, politica de cookie-uri cu informații despre funcția cookie-urilor și drepturile de acces.

ConsentManager pentru agenții se referă la proiectarea conformă legal a site-urilor web ale agențiilor. În principiu, vizitatorii trebuie mai întâi să fie de acord cu utilizarea cookie-urilor printr-o procedură de înscriere. Prin urmare, clienților le apare un banner corespunzător atunci când intră pe site. Deoarece agențiile se ocupă adesea de clienții din zona online, o afișare impecabilă și conformă din punct de vedere legal a bannerului este întotdeauna recomandabilă pentru o apariție serioasă.

Dacă câmpul de înscriere nu este confirmat cu consimțământ, nu vor fi transmise date corespunzătoare. O excepție sunt, de exemplu, cookie-urile necesare din punct de vedere tehnic, care trebuie setate pentru procesele de comandă și achiziție. Toate celelalte cookie-uri trebuie blocate dacă nu există consimțământ.

Vă rugăm să rețineți că nu putem oferi consultanță juridică. Unele puncte ale acestei întrebări frecvente se pot modifica, de asemenea, în timp sau pot fi interpretate diferit de către instanțe. De aceea ar trebui să vă consultați întotdeauna avocatul!