Cookie Consent Manager pentru magazine online

Cel mai târziu în cursul Regulamentului general privind protecția datelor (GDPR) , subiectul confidențialității electronice are o importanță juridică centrală atunci când operează un magazin online. Incertitudinea este mare. Noile cerințe pentru utilizarea cookie-urilor și a altor tehnici de urmărire ridică probleme juridice, precum și probleme tehnice de implementare și proiectare. Oferim o soluție all-in-one. Cu un manager de consimțământ pentru cookie-uri pentru magazinele online , puteți interoga, documenta și gestiona consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor într-un mod simplificat. Puteți beneficia de serviciile noastre. Valoarea adăugată pentru tine și clienții tăi? transparență și securitate.

Cookie-Banner und Consent-Lösung für Online-Shops

Am ajutat deja peste 25.000 de site-uri web să respecte GDPR, TTDSG și ePrivacy

Clienții noștri includ unele dintre cele mai mari site-uri web și cele mai cunoscute mărci din lume.

… si multe altele.

Pentru magazine online de succes

Consimțământul cookie-urilor în magazinele online și sensul legal

  • Ordinea de zi a fost stabilită prin decizia CEJ (Curtea Europeană de Justiție) . Dacă utilizatorii vă vizitează magazinul web, urmărirea prin cookie-uri nu mai poate avea loc numai după consimțământul implicit. Ceea ce doriți să urmăriți trebuie specificat în mod explicit . Clientul sau prospectul poate să-și dea consimțământul sau să se opună prelucrării. Din acest motiv, soluțiile de opt-in sunt obligatorii în magazinele online și pe alte site-uri web.
  • Aici vom lucra pentru tine. Proiectăm și implementăm soluția potrivită de gestionare a consimțământului pentru dvs. Pentru securitate juridică și încredere . Scopul nostru este transparența maximă pentru vizitatorii dvs. într-o manieră conformă cu GDPR, fie în magazinele web, fie pe piețele digitale. Experiența a arătat că transformăm momentele de încredere prin transparență în rate ridicate de aprobare. Utilizatorii dvs. sunt de acord cu urmărirea cookie-urilor. În continuare beneficiezi de date, care își merită greutatea în aur în marketingul online.

Ce fac managerii de consimțământ pentru cookie-uri pentru magazinele online

Pentru proiectarea conformă cu DSGVO a acestui consimțământ, beneficiați de utilizarea unor soluții speciale de cookie-uri pentru magazinul online. Acest lucru vă asigură că site-ul dvs. trebuie să ceară consimțământul fiecărui utilizator la fiecare vizită înainte de a începe să stocheze datele de urmărire. După consimțământ, puteți stoca în mod legal date personale sau puteți seta cookie-uri. Aceste date sunt de neprețuit pentru testele de utilizare și A/B , pentru înțelegerea și interpretarea comportamentului utilizatorilor și pentru a vă adresa clienților într-un mod adecvat grupului țintă!

Fragen zu DSGVO, CCPA und Co.?

Recomandat de avocați și ofițerii cu protecția datelor

Ce facem

În calitate de operator al unui site web sau ca agent de publicitate, puteți utiliza soluțiile noastre cookie pentru magazinele online pentru a obține consimțământul vizitatorilor dumneavoastră . După aprobare, modulele cookie și instrumentele dvs. de urmărire au voie să urmărească, să stocheze și să proceseze datele.

  • În implementarea tehnică, pe site apare un pop-up sau un banner în acest proces. Acesta îl întreabă pe utilizator dacă și în ce măsură ar trebui permisă utilizarea cookie-urilor și colectarea datelor. În funcție de starea lor de spirit, vizitatorul magazinului online poate fi de acord cu diferite scopuri de prelucrare sau nu.

  • Curios? Doar verifica-ți site-ul web cu crawler-ul nostru pentru cookie-uri!

  • Consimțământul nostru pentru cookie-uri în magazinul online asigură astfel o gestionare sigură din punct de vedere legal a consimțământului utilizatorului . Prin urmare, sunteți în siguranță și este, de asemenea, posibil să comparați tipul și amploarea consimțământului cu alți agenți de publicitate și parteneri.

  • Cadrul de transparență și consimțământ al IAB garantează transparența. Ca instrument de comunicare, vă arată dacă și cum procedura de înscriere este utilizată de către vizitatorii individuali ai magazinului dvs. web. Acest cadru vă include în calitate de editor și marketer, precum și agenți de publicitate precum Google și, desigur, soluția noastră de gestionare a consimțământului.

  • Devine clar pentru ce scopuri de prelucrare și ce furnizori a fost de acord clientul dvs. Managerii de consimțământ pentru cookie-uri pentru magazinele online generează un șir de consimțământ în acest fel. Acesta este, la rândul său, creat într-un cookie. Pe această bază, este posibil ca alți furnizori de gestionare a consimțământului să citească dacă acest utilizator și-a dat sau nu consimțământul.

  • Aproape fiecare site web orientat comercial colectează date în acest fel. Tot ce trebuie să faceți este să utilizați orice instrument de prelucrare a datelor (de exemplu, Google Analytics) sau un widget pe o platformă de socializare, cum ar fi Facebook sau Twitter . În calitate de comerciant cu amănuntul online care se adresează utilizatorilor europeni prin intermediul propriului site web și colectează datele acestora, ar trebui să vă păstrați întotdeauna informat cu privire la cele mai recente standarde de protecție a datelor în domeniul urmăririi și serviciilor online pentru magazinele online, cum ar fi Google Consent Mode v2 . Utilizarea unui manager de consimțământ pentru cookie-uri – cum ar fi consentmanager certificat de Google – oferă avantaje semnificative .

Cookie Consent Manager pentru magazine online: nevoi și cerințe

Pe lângă integrarea simplă, o soluție bună de gestionare a consimțământului depinde de interfețele pentru cât mai multe sisteme comune de magazin. Un bun manager de consimțământ pentru magazinele online include pluginuri potrivite pentru sisteme precum Shopware , WooCommerce , TYPO3 , Drupal , Gambio , PrestaShop , osCommerce și altele. Blocarea cookie-urilor și a altor tehnologii de urmărire se face automat după ce copiați codul de consimțământ pentru cookie-uri din magazinul online pe site-ul dvs. De asemenea, vă puteți baza pe crawler-ul cookie-ului care funcționează automat.

logos von-druoa

Avantajele

Manager de consimțământ pentru magazine online

  • Un cookie nu este doar un cookie. Trebuie făcută o distincție între cookie-urile relevante pentru marketing și cookie-urile necesare din punct de vedere tehnic. De exemplu, dacă părțile interesate plasează produse în coșul de cumpărături al magazinului dvs. online, sistemul magazinului dvs. salvează această acțiune folosind module cookie necesare din punct de vedere tehnic. Utilizatorul poate continua cumpărăturile, poate deschide file suplimentare în browser și poate compara produse.

  • Instrument de autoservire

    O soluție modernă de consimțământ pentru cookie-uri mapează astfel de realități tehnice și le face transparente pentru clienți. Sistemul nostru de management al consimțământului combină astfel dimensiunile de utilizare, încredere și orientare către client. În practică, beneficiați de o integrare simplă, intuitivă și rapidă .

  • Preocuparea centrală a sistemului nostru de gestionare a consimțământului este o rată de clic pozitivă ridicată în procedura de înscriere . Pentru a face acest lucru, combinăm funcționalitatea cu problemele de design și creștem factorul de încredere pentru dvs. printr-o rată de acceptare mai bună . Este mai probabil să continuați să urmăriți, să colectați și să utilizați cookie-uri legate de marketing. Și: ratele de respingere sunt mai mici, timpul petrecut în magazinul tău online crește.

Avantajele dintr-o privire

  • Un bun manager de consimțământ pentru magazinele online oferă o imagine de ansamblu constantă asupra ratelor actuale de acceptare și respingere. Pe de o parte, oferă concluzii despre modul în care clienții se comportă în prezent și, în același timp, dezvăluie potențialul de îmbunătățire.

  • prelucrarea datelor dvs

    Dacă doriți să faceți marketing profesional, puteți recurge la o multitudine de furnizori de prelucrare a datelor. În doar câțiva pași, puteți utiliza sistemul nostru de gestionare a consimțământului pentru a selecta furnizorii cu care lucrați.

  • Designul este totul

    De mult timp, oamenii nu au cumpărat doar de pe desktop. Luăm la inimă motto-ul Google: „Mobile mai întâi!” și afișați bannerele noastre pentru cookie-uri în mod receptiv oriunde clienții au acces la magazinul dvs. online. Pe smartphone-uri sau iPhone, tablete sau iPad-uri.

  • Un design responsive care se adaptează la toate dispozitivele finale este un lucru firesc pentru soluțiile moderne de cookie-uri pentru magazinele online. Aspectul bannerului afișat se adaptează sistemului de operare respectiv (de exemplu, Android sau iOS) și se potrivește în diferite dimensiuni de ecran. Acest lucru vă permite să oferiți clienților o experiență optimă de utilizare pe toate dispozitivele finale comune.

  • La zi

    Utilizăm sistemul nostru de gestionare a consimțământului pentru a traduce modificările situației legale sau instrucțiunile oficiale în soluții actualizate. Bannerul dvs. de consimțământ pentru cookie-uri va rămâne prietenos cu clienții și sigur din punct de vedere legal dacă situația legală se schimbă.

  • De asemenea, vă puteți bucura de posibilitatea de a testa site-ul web sub formă de teste A/B cu un Consent Manager bine gândit. În acest fel, pot fi testate și optimizate diferite implementări ale bannerului de consimțământ în ceea ce privește reacțiile clienților. Există sisteme de management al consimțământului care selectează designul cu cele mai pozitive rezultate în funcție de rezultatele testelor.

  • Instrument de autoservire

    Integrarea este ușoară și se poate face rapid. Cu toate acestea, suntem bucuroși să vă ajutăm cu integrarea soluției noastre dacă există neconcordanțe. Indiferent pentru ce sistem de magazin.

Recomandat de avocați și ofițerii cu protecția datelor

întrebări frecvente

Nu sunteți sigur dacă aveți nevoie de un CMP?

Pentru a vă ajuta cu lucruri precum GDPR, CMP și consimțământ, am adunat aici cele mai frecvente întrebări.

Dacă nu există consimțământ pentru utilizarea cookie-urilor, nu se pot transmite date corespunzătoare. Sunt excluse din aceasta cookie-urile obligatorii din punct de vedere tehnic. Acestea permit funcționarea site-ului dvs. Toate celelalte cookie-uri trebuie blocate.

Legiuitorul cere consimțământul unui vizitator al unui magazin online sau al unui alt site web dacă site-ul utilizează cookie-uri care depășesc simpla funcționare a site-ului. Dacă oferiți utilizatorilor opțiunea de a se opune utilizării cookie-urilor printr-un Manager de consimțământ pentru cookie-uri pentru magazinele online, aceștia rămân în siguranță din punct de vedere legal.

În principiu, din 2018, reglementările UE privind protecția datelor impun utilizatorilor să li se ceară consimțământul înainte de setarea cookie-urilor. În acest fel, ar trebui să poată împiedica setarea cookie-urilor. În trecut, mulți furnizori de site-uri web au interpretat această cerință ca o renunțare în favoarea lor. Acest lucru însemna că cookie-urile erau întotdeauna setate, cărora utilizatorii trebuiau mai întâi să se opună. Procedura de înscriere, care este mai sigură din punctul de vedere al utilizatorului, este acum în mod explicit o cerință. Cu un manager de consimțământ pentru cookie-uri, vă puteți baza pe o implementare conformă legal a procesului.

Consimțământul pentru cookie-uri pentru magazinele online sau Banner-ul pentru consimțământul cookie-urilor reprezintă software care afișează un pop-up sau un banner. Acest lucru se întâmplă de îndată ce un vizitator sau un potențial client ajunge pe site. Înainte ca utilizatorii să vadă conținutul real al site-ului, aceștia întâlnesc bannerul de consimțământ. Acolo vă puteți da sau refuza declarația de consimțământ cu privire la dacă și în ce măsură datele pot fi colectate și prelucrate. Această procedură de înscriere este obligatorie din punct de vedere legal pe fondul GDPR.

Vă rugăm să rețineți că nu putem oferi consultanță juridică. Unele puncte ale acestei întrebări frecvente se pot modifica, de asemenea, în timp sau pot fi interpretate diferit de către instanțe. De aceea ar trebui să vă consultați întotdeauna avocatul!