Soluție de renunțare la CCPA

Cum pot site-urile web să devină compatibile CCPA cu instrumentul nostru de renunțare CCPA.

  • Suport complet pentru standardul IAB USP / CCPA
  • respectă reglementările UE privind confidențialitatea electronică
  • usor de integrat
  • flexibil în design – complet adaptabil la principiile dumneavoastră de proiectare
  • echipat cu machine learning
  • Anunțul poate fi redat în peste 30 de limbi
  • Cookie crawler deja integrat
CCPA Bär mit Cookie Motiv

Recomandat de avocați și ofițerii cu protecția datelor

CCPA/CPRA
Scanare de conformitate

Testează-ți site-ul web pentru conformitate cu legislația CCPA/CPRA:

  • Testul de conformitate CCPA/CPRA
  • Evaluarea riscurilor pentru site-ul dvs
  • Vedeți toate cookie-urile și furnizorii

Ce este CCPA?

  • Legea privind confidențialitatea consumatorilor din California este echivalentul american al GDPR și prima lege cuprinzătoare privind protecția datelor a unui stat din SUA. CCPA reglementează tratarea datelor cu caracter personal ale clienților din California. Spre deosebire de GDPR, conform CCPA, utilizatorul nu trebuie mai întâi să-și dea consimțământul pentru prelucrarea datelor, ci are dreptul de a se opune acestei utilizări renunțând la această utilizare .

  • Site-ul web trebuie să informeze utilizatorul că și care date sunt colectate de la acesta și transmise sau vândute către terți. CCPA necesită un link ușor de recunoscut, care spune „Nu vinde informațiile mele personale”. Pentru minorii sub 16 ani, consimțământul (consimțământul) trebuie dat în mod activ, cei sub 13 ani necesită acordul unui tutore legal.

  • În plus, cei afectați au dreptul la o listă a datelor colectate cu scopul utilizării lor în ultimele douăsprezece luni. Consumatorul poate solicita, de asemenea, ștergerea datelor . Nicio discriminare (de exemplu, sub formă de prețuri mai mari ale produselor în magazin) nu poate rezulta din renunțare.

  • Cui se aplică CCPA?

    Legea privind confidențialitatea consumatorilor din California se aplică întreprinderilor cu scop profit care depășesc unul dintre cele trei praguri: compania colectează informații de la peste 50.000 de rezidenți din California ; are vânzări anuale de cel puțin 25 milioane USD; peste 50% din vânzările anuale provin din vânzarea acestor date personale.

  • Ce înseamnă CCPA pentru mine?

    Notă: site-ul dvs. folosește produse și cookie-uri de la terți. Sunteți responsabil pentru informațiile corecte și complete despre utilizarea datelor colectate de la dvs. Cookie-urile, de exemplu, stochează informații despre tehnologia utilizatorului (browser, dispozitiv etc.) precum și despre comportamentul pe site-ul dvs. sau termenii de căutare introduși etc.

  • Informațiile personale afectate de CCPA înseamnă în special toate datele care pot duce la identificarea sau identificarea utilizatorului. Totodată, vânzarea include transferul datelor pentru un beneficiu bănesc sau comparabil. La cererea clientului, acesta trebuie să poată contabiliza toată stocarea, redirecționarea și utilizarea.

  • Cel mai probabil, trebuie să vă faceți site-ul cel puțin conform GDPR, deoarece aveți sediul în Spațiul Economic European. Cu Consentmanager, obțineți un instrument integrat de renunțare CCPA și sunteți automat compatibil cu CCPA. Utilizați verificatorul nostru gratuit de cookie-uri pentru a verifica ce cookie-uri sunt setate pe site-ul dvs.!

3 motive principale pentru care ar trebui să deveniți conform CCPA

Protecția datelor pentru clienții dvs

Protejați-vă clienții și creați încredere . Respectând toate reglementările aplicabile privind protecția datelor din CCPA și GDPR, vizitatorii se simt confortabil și în siguranță cu dvs. Acest lucru crește durata șederii și rata de conversie!

Protecție împotriva proceselor

Numai atunci când site-ul dvs. este conform CCPA, puteți fi ferit de procese și amenzi. Utilizați managerul nostru de consimțământ pentru conformitatea optimă cu CCPA și implementarea ușoară a solicitărilor consumatorilor.

crește veniturile din publicitate

Agenții de publicitate doresc să se asigure că investițiile lor sunt conforme cu CCPA. Cu instrumentul nostru CCPA vindeți mai mult trafic agenților de publicitate și, astfel, vă creșteți cifra de afaceri.

În siguranță în Europa

Toate datele sunt stocate de noi în baze de date protejate și exclusiv pe servere din Europa.

Sa fii la curent!

Aboneaza-te la Newsletter

Succes internațional cu respectarea CCPA și GDPR

  • Cu a noastră  Furnizor de gestionare a consimțământului  a stabilit cursul succesului internațional. Managerul de consimțământ este disponibil în peste 30 de limbi  și implementează automat liniile directoare privind protecția datelor din GDPR și CCPA. Aceasta înseamnă: dacă compania dvs. are sediul într-o țară din UE, de exemplu, și GDPR  este supus, sunteți, de asemenea, în conformitate cu CCPA cu instrumentul nostru.

  • Deci vă aflați în Spațiul Economic European și în California (sau în întreaga SUA, deoarece Legea privind confidențialitatea consumatorilor din California este considerată de pionierat)  asigurat. modificări ale legii  preluăm în managerul nostru de consimțământ cât mai curând posibil. Deci ești mereu la curent.

  • Conformitatea CCPA este ușoară

    Managerul nostru de consimțământ este compatibil cu toate sistemele comune de magazin :  WordPress, Joomla, Typo3 și  multe altele. Acest lucru este valabil și pentru AdServerul și Managerul de etichete. Pentru a fi conform CCPA, trebuie  conectați numai furnizorul nostru de gestionare a consimțământului; software suplimentar pentru piața din California sau SUA nu este necesar. 

Conformitatea CCPA este ușoară

Managerul nostru de consimțământ este compatibil cu toate sistemele comune de magazin: WordPress, Joomla, Typo3 și multe altele. Acest lucru este valabil și pentru AdServerul și Managerul de etichete.

  • Pentru a fi conform CCPA, tot ce trebuie să faceți este să vă conectați furnizorul nostru de gestionare a consimțământului; software suplimentar pentru piața din California sau SUA nu este necesar.

  • Creșteți vânzările cu instrumentul de renunțare CCPA

    Consultați legile de confidențialitate precum GDPR sau  CCPA  ca o oportunitate de a te pozitiona si mai bine pe piata si de a te remarca fata de concurenta . Bannerul cookie, cu ajutorul căruia vă informați vizitatorii despre utilizarea datelor, este primul punct de contact cu clienții dvs. – și prima impresie contează ! Cu o notificare profesională privind cookie-urile, transmiteți securitate și seriozitate. Spune-i clienților tăi că sunt pe mâini bune cu tine. Așa cum produsele și serviciile dumneavoastră se caracterizează prin calitate și securitate înaltă, ar trebui să răspundeți nevoilor vizitatorilor dumneavoastră cu aceeași grijă. Utilizați șabloanele noastre de design și text în peste 30 de limbi sau personalizați-vă bannerul cookie cu logo-ul companiei și identitatea corporativă.

  • Măsurați renunțarea la CCPA

    Managerul nostru de consimțământ poate face mai mult decât pură conformitate cu CCPA: măsoară performanța și succesul bannerului dvs. cookie, efectuează teste A/B și utilizează automat cele mai bune setări. Puteți utiliza instrumentul nostru CCPA pentru a afla cum reacționează vizitatorii la notificările privind protecția datelor. Bazat pe  Raportare și analiză, puteți optimiza bannerul de notificare și, prin urmare, puteți reduce rata de respingere sau renunțări. Acestea cresc durata șederii și satisfacția clienților  obține astfel o rată de conversie mai bună.

Pachetele noastre

Basic

0
Permanent gratuit pentru
un site web sau o aplicație
  • 5.000 de vizualizări/lună incl.
  • Conform GDPR
  • Modele prefabricate
  • 1 crawl/săptămână
  • Suport: bilete
  • adiţional Vizualizări care pot fi rezervate
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Testare A/B și optimizare
  • adiţional conturi de utilizator
  • eticheta alba

Beginner

19
Lunar pentru
un site web sau o aplicație
  • 100.000 de vizualizări/lună incl.
  • adiţional Vizualizări:0,1  / 1000
  • Conform GDPR
  • Modele personalizabile
  • 3 crawleri/zi
  • Suport: bilete
  • Testare A/B și optimizare
  • CMP compatibil IAB TCF
  • adiţional conturi de utilizator
  • eticheta alba
Foarte popular

Standard

49
Lunar până la
3 site-uri web sau aplicații
  • 1 milion de vizualizări/lună incl.
  • adiţional Vizualizări:0,05  / 1000
  • Conform GDPR
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Modele personalizabile
  • Testare A/B și optimizare
  • 10 crawleri/zi
  • Asistență: bilet și e-mail
  • adiţional conturi de utilizator
  • eticheta alba

Agency

195
Lunar până la
20 de site-uri web sau aplicații
  • 10 milioane de vizualizări/lună incl.
  • adiţional Vizualizări:0,02  / 1000
  • Conform GDPR
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Modele personalizabile
  • Testare A/B și optimizare
  • 100 de crawleri/zi
  • 10 suplimentar conturi de utilizator
  • Asistență: bilet, e-mail și telefon
  • Manager de cont personal
  • eticheta alba

Enterprise

La cerere
Pret lunar prin acord individual
  • Orice vizualizări/lună
  • adiţional Vizualizări:0,02  / 1000
  • Conform GDPR
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Modele personalizabile
  • Testare A/B și optimizare
  • Orice târăsuri/zi
  • orice adaos. conturi de utilizator
  • Asistență: bilet, e-mail și telefon
  • Manager de cont personal
  • eticheta alba

Am ajutat deja peste 25.000 de site-uri web să respecte GDPR, TTDSG și ePrivacy

Clienții noștri includ unele dintre cele mai mari site-uri web și cele mai cunoscute mărci din lume.

… si multe altele.

întrebări frecvente

Nu sunteți sigur dacă aveți nevoie de un CMP?

Pentru a vă ajuta cu lucruri precum GDPR, CMP și consimțământ, am adunat aici cele mai frecvente întrebări.

Printre altele, cookie-urile colectează informații care ar putea fi folosite pentru a identifica un utilizator (de exemplu, adresa IP, vârsta, sexul, locul de reședință). Ca atare, cookie-urile sunt considerate identificatori unici și fac obiectul CCPA. De exemplu, dacă organizația dvs. trebuie să respecte CCPA pe baza celor trei praguri, trebuie să furnizați responsabilitatea deplină pentru datele colectate și modul în care sunt utilizate la cererea utilizatorului. Și în ultimele douăsprezece luni. Un instrument de renunțare la CCPA, cum ar fi Consentmanager, face acest lucru pentru dvs. și oferă securitate juridică.

Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) se aplică în Spațiul Economic European și este tradus în legi concrete privind protecția datelor de către fiecare stat membru. California Consumer Privacy Act, pe de altă parte, se aplică în California. Cea mai importantă diferență constă în cerința inițială: în cele mai multe cazuri, legislativul unei țări GDPR cere consimțământul activ al utilizatorilor (gestionarea consimțământului) pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. CCPA, pe de altă parte, prescrie posibilitatea de respingere (opt-out) .

Vă rugăm să rețineți că nu putem oferi consultanță juridică. Unele puncte ale acestei întrebări frecvente se pot modifica, de asemenea, în timp sau pot fi interpretate diferit de către instanțe. De aceea ar trebui să vă consultați întotdeauna avocatul!