Banner pentru cookie-uri HubSpot

Protecția datelor în conformitate cu GDPR cu Consent Manager

Cu consentmanager, vă faceți site-ul HubSpot conform GDPR:

  • Usor de integrat
  • Conform GDPR și ePrivacy
  • CMP oficial IAB TCF v2
  • Compatibil cu toate serverele de anunțuri (inclusiv GAM/AdSense)
  • Complet personalizabil în funcție de designul dvs
  • crawler integrat pentru cookie-uri
  • Afișare în peste 30 de limbi
Cookie Banner

Marketing conform legii cu Hubspot

Cookie-uri HubSpot și GDPR

HubSpot este o companie de software de marketing cu sediul în Boston, MA. Compania a fost fondată în 1999 și de atunci a devenit un lider global în automatizarea marketingului . În 2015, HubSpot a avut venituri anuale de peste 1 miliard de dolari și peste 50.000 de clienți în întreaga lume.

Platforma de marketing ajută companiile să construiască relații mai bune cu clienții lor. Oferă instrumente de vânzări, marketing, servicii pentru clienți și echipe de asistență pentru a automatiza sarcinile repetitive, a urmări performanța și a crea experiențe personalizate. Produsele companiei includ:

  • Automatizare de marketing : o suită de instrumente de marketing pentru a ajuta companiile să gestioneze toate aspectele campaniilor de marketing. Aceste instrumente sunt concepute pentru a ușura viața specialiștilor de marketing prin automatizarea multor procese manuale, astfel încât aceștia să se poată concentra pe munca de valoare mai mare.
  • CRM (Customer Relationship Management): un instrument pentru urmărirea clienților potențiali, potențialilor, clienților și a altor informații importante despre afaceri. Acestea includ scorul potențial, hrănirea, segmentarea și analiza.
  • Integrare Salesforce : O integrare între CRM HubSpot și Salesforce care permite utilizatorilor să importe contacte de la un sistem la altul.
  • Strategia de conținut : un instrument care vă ajută să planificați, să programați și să publicați conținut pe mai multe canale.

HubSpot a ajutat mii de companii să se dezvolte, oferindu-le un software de marketing foarte bun. Dar cum tratează instrumentul cu datele personale?

Am ajutat deja peste 25.000 de site-uri web să respecte GDPR, TTDSG și ePrivacy

Clienții noștri includ unele dintre cele mai mari site-uri web și cele mai cunoscute mărci din lume.

… si multe altele.

Hubspot și date personale

  • HubSpot colectează date personale?

    HubSpot colectează informații de la utilizatorii săi, inclusiv adrese de e-mail, numere de telefon, nume, titluri de post, nume de companii și adrese IP. Utilizează aceste informații pentru a trimite e-mailuri și mesaje text direcționate și pentru a livra reclame vizate pe site-ul său web. De asemenea, compania partajează datele utilizatorilor cu terți , inclusiv Facebook , Twitter , Google și LinkedIn.

  • Instrumentul folosește cookie-uri pentru a urmări vizitatorii pe site-uri web. Dacă clienții doresc să blocheze cookie-urile HubSpot, vă rugăm să consultați politica de confidențialitate Hubspot pentru mai multe informații. Vă rugăm să rețineți că anumite părți ale unui site web pot să nu funcționeze corect dacă vizitatorii dezactivează toate modulele cookie HubSpot.

  • Ce spune politica de confidențialitate despre cookie-urile HubSpot?

    Cookie-urile HubSpot sunt utilizate în două scopuri:

    1. pentru a oferi funcționalități pentru site-ul web
    2. pentru a analiza modul în care vizitatorii folosesc site-ul web
  • Compania a dezvoltat o serie de instrumente pentru a-și ajuta utilizatorii să urmărească conversiile din diverse surse. Aceasta include, de exemplu, Google Analytics , care face posibil să vedeți ce pagini accesează oamenii și dacă efectuează conversie. Apoi poate genera rapoarte pe baza acestor informații.

Cine reglementează tratarea datelor cu caracter personal?

Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) , adoptat în 2016, oferă persoanelor fizice mai mult control asupra modului în care sunt gestionate datele lor personale . Acest regulament se aplică tuturor statelor membre ale UE și țărilor din afara UE care furnizează bunuri și servicii cetățenilor Uniunii Europene. De asemenea, GDPR solicită organizațiilor să notifice utilizatorii cu privire la modificările aduse politicii lor de confidențialitate.

Noua lege are consecințe de amploare pentru companii. Conform acesteia, companiile trebuie să numească un responsabil cu protecția datelor care trebuie să raporteze încălcările legii în termen de 72 de ore. Companiile considerate a încălca regulile riscă amenzi de 20 de milioane de euro sau 4% din cifra de afaceri globală anuală, oricare dintre acestea este mai mare.

CMP Consent Management

Situație juridică în raport cu GDPR

Ce spune GDPR despre cookie-uri?

Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR), care a intrat în vigoare la 25 mai 2018, impune oricărei companii care colectează date de la cetățenii UE să fie transparentă cu privire la ceea ce face cu aceste informații. Organizațiile trebuie, de asemenea, să ofere instrucțiuni clare cu privire la modul în care utilizatorii pot șterge informațiile personale colectate. Aceasta include cookie-uri. Cookie-urile sunt fișiere text mici care sunt plasate pe computerul dumneavoastră atunci când vizitați anumite site-uri web.

Acestea permit site-ului web să vă recunoască dispozitivul. Cookie-urile sunt folosite pentru a stoca preferințele dumneavoastră, cum ar fi setările de limbă, conținutul coșului de cumpărături și alte informații similare. Cu toate acestea, unele module cookie sunt necesare pentru ca site-urile web să funcționeze corect, de ex. B. cele care vă ajută să vă identificați contul, să vă salvați detaliile de conectare și să vă urmăriți activitatea de navigare.

GDPR impune obligații suplimentare organizațiilor legate de securitatea datelor clienților. În plus față de cerințele generale prezentate mai sus, organizațiile trebuie să ia măsuri tehnice adecvate pentru a proteja datele clienților împotriva pierderii accidentale sau a accesului, modificării sau dezvăluirii neautorizate. În plus, organizațiile trebuie să ia măsuri rezonabile pentru a se asigura că angajații lor folosesc datele numai în scopuri autorizate.

De exemplu, dacă un proces de afaceri implică trimiterea de date sensibile în afara SEE, compania ar trebui să se asigure că destinatarul respectă aceleași legi privind protecția datelor ca și organizația însăși. Aceasta înseamnă: dacă utilizați HubSpot, dumneavoastră, ca companie, aveți o obligație.

HubSpot și GDPR

Pentru ca HubSpot să fie în conformitate cu GDPR, compania a dezvoltat o nouă versiune a software-ului său care include o serie de caracteristici pentru a asigura conformitatea cu regulamentul. Acestea includ următoarele:

  • O nouă pagină de confidențialitate în care utilizatorii pot găsi toate informațiile relevante despre modul în care HubSpot gestionează datele personale. Acestea includ informații despre ce date colectează compania, de ce le prelucrează, cât timp le păstrează, dacă le dezvăluie unor terți și cum le securizează.
  • O nouă Notă privind cookie -urile HubSpot care oferă utilizatorilor informații despre modul în care HubSpot utilizează cookie-urile și despre cum să le dezactiveze.
  • Un link către politica de confidențialitate actualizată este acum vizibil în partea de jos a fiecărei pagini.
  • Cookie-urile HubSpot utilizate pentru analiză sunt stocate doar timp de 30 de zile.

Spre deosebire de majoritatea companiilor de software din SUA, HubSpot are un angajament puternic față de clienții europeni de ani de zile. În consecință, compania acordă o mare importanță respectării reglementărilor UE precum GDPR (Regulamentul general privind protecția datelor). Hubspot a fost certificat de către Grupul de lucru al UE privind articolul 29 în cadrul Cadrului Scutul de confidențialitate pentru a proteja persoanele ale căror informații personale le deține.

Cookie-uri HubSpot

Cookie-urile HubSpot sunt folosite pentru a urmări comportamentul vizitatorilor și pentru a-și îmbunătăți serviciile. Aceasta include stocarea informațiilor personale, cum ar fi adrese de e-mail, adrese IP și tipuri de browser. De asemenea, stochează ID-uri de sesiune, astfel încât utilizatorii să nu fie nevoiți să se conecteze de fiecare dată când vizitează site-ul. Utilizatorii pot renunța la urmărire în orice moment prin setările lor de confidențialitate. În calitate de operator, sunteți responsabil pentru utilizarea HubSpot în conformitate cu GDPR. Prin urmare, este esențial să afișați informații clare despre cookie-uri vizitatorilor dvs. și să obțineți consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.

Mobile Consent Solution für höhere Akzeptanzraten

Banner pentru cookie-uri HubSpot

Pentru a se conforma noilor reglementări, HubSpot a introdus un banner cookie care informează utilizatorii despre colectarea datelor cu caracter personal și drepturile acestora conform GDPR.

Aceasta include dreptul la informare, corectare, ștergere, restricționarea prelucrării, transferabilitate și obiecție la prelucrarea datelor cu caracter personal. Compania mai spune că va oferi mai multe detalii despre modul în care produsele sale utilizează module cookie HubSpot în viitor.

Bannerele cookie sunt (cu câteva excepții) obligatorii pentru operatorii de site-uri web și trebuie să îndeplinească cerințe stricte. Pentru a fi în siguranță, furnizorii de gestionare a consimțământului (CMP) preiau aceste sarcini (consimțământ).

Consentmanager ajută organizațiile să creeze și să mențină formulare de consimțământ pentru diferite tipuri de colectare de date. Oferim șabloane, ghiduri și alte instrumente pentru a ajuta utilizatorii să respecte reglementări precum GDPR.

Puteți conecta cu ușurință HubSpot la managerul nostru de consimțământ pentru a oferi o funcție avansată de gestionare a consimțământului: aceasta le permite clienților dvs. HubSpot să gestioneze cu ușurință consimțământul utilizatorilor pe mai multe proprietăți web. Consentmanager vă permite să obțineți consimțământul utilizatorului înainte de a vă înscrie pentru servicii. În acest fel, nu mai trebuie să vă faceți griji cu privire la obținerea manuală a consimțământului.

Modelul nostru flexibil de prețuri

Basic

0
Permanent gratuit pentru
un site web
  • 5.000 de vizualizări/lună incl.
  • Conform GDPR
  • Modele prefabricate
  • 1 crawl/săptămână
  • Suport: bilete
  • adiţional Vizualizări care pot fi rezervate
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Standardul IAB GPP
  • Testare A/B și optimizare
  • adiţional conturi de utilizator

Beginner

19
Lunar pentru
un site web
  • 100.000 de vizualizări/lună incl.
  • adiţional Vizualizări:0,1  / 1000
  • Conform GDPR
  • Modele personalizabile
  • 3 crawleri/zi
  • Suport: bilete
  • Testare A/B și optimizare
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Standardul IAB GPP
  • adiţional conturi de utilizator
Foarte popular

Standard

49
Lunar până la
3 site-uri web sau aplicații
  • 1 milion de vizualizări/lună incl.
  • adiţional Vizualizări:0,05  / 1000
  • Conform GDPR
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Standardul IAB GPP
  • Modele personalizabile
  • Testare A/B și optimizare
  • 10 crawleri/zi
  • Asistență: bilet și e-mail
  • adiţional conturi de utilizator

Agency

195
Lunar până la
20 de site-uri web sau aplicații
  • 10 milioane de vizualizări/lună incl.
  • adiţional Vizualizări:0,02  / 1000
  • Conform GDPR
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Standardul IAB GPP
  • Modele personalizabile
  • Testare A/B și optimizare
  • 100 de crawleri/zi
  • 10 suplimentar conturi de utilizator
  • Asistență: bilet, e-mail și telefon
  • Manager de cont personal

Enterprise

La cerere
Pret lunar prin acord individual
  • Orice vizualizări/lună
  • adiţional Vizualizări:0,02  / 1000
  • Conform GDPR
  • CMP compatibil IAB TCF
  • Standardul IAB GPP
  • Modele personalizabile
  • Testare A/B și optimizare
  • Orice târăsuri/zi
  • orice adaos. conturi de utilizator
  • Asistență: bilet, e-mail și telefon
  • Manager de cont personal

Manager de consimțământ ca soluție pentru cookie-urile HubSpot

Cu Consentmanager puteți utiliza HubSpot cu ușurință și întotdeauna conform GDPR. Cu actualizări automate și texte conforme legal în peste 30 de limbi, sunteți întotdeauna în siguranță.

Nu este vorba doar de îndeplinirea tuturor cerințelor legale ale GDPR, ci și de a face o virtute din necesitate: un banner cookie HubSpot contribuie la o experiență pozitivă a utilizatorului. Vizitatorii dumneavoastră vor fi informați imediat și cuprinzător despre utilizarea cookie-urilor HubSpot și li se vor cere consimțământul. Luați în serios protecția datelor – iar clienții dvs. vor observa acest lucru în mod pozitiv și vor crea încredere.

Acest lucru nu este de la sine înțeles, deoarece HubSpot este o companie din SUA și se bazează de fapt în alte structuri de protecție a datelor. Puteți obține și mai multe puncte cu clienții dvs. dacă respectați cu strictețe specificațiile GDPR și garantați securitatea.

Bannerul individualizat pentru cookie-uri HubSpot este, de asemenea, optimizat automat de Consentmanager: Cu teste A/B și ajustări controlate de sistem ale notificării privind cookie-urile HubSpot, îmbunătățiți rata de acceptare a vizitatorilor și reduceți rata de respingere.

În acest fel, nu numai că câștigați mai mulți clienți mulțumiți care se ocupă mai intens cu produsele sau serviciile dvs., ci și mai multe date pentru optimizarea ulterioară a conversiilor.

HubSpot ca o oportunitate

  • Vedeți HubSpot și GDPR ca pe o oportunitate

    Oportunitățile pentru clienți noi sunt scumpe. O reducere a costurilor în achiziționarea și păstrarea clienților este, prin urmare, un avantaj competitiv care nu trebuie subestimat. Colectați-vă vizitatorii cu un banner cookie HubSpot optimizat automat, conceput individual pentru identitatea dvs. corporativă și veți obține efecte și mai profunde: Parametrii deja menționați, cum ar fi rata de respingere și durata șederii, sunt, de asemenea, factori de clasare pentru motoarele de căutare majore, cum ar fi Google, Bing & Co.

  • Aceasta înseamnă că vă îmbunătățiți valorile SEO în același timp și beneficiați de o mai bună plasare în rezultatele căutării organice. Acest lucru, la rândul său, vă aduce gratuit mai mulți clienți – și alții mai fericiți.

  • În același timp, aveți la dispoziție date semnificativ mai multe și mai bune, pe care le puteți utiliza, de exemplu, pentru a vă optimiza magazinul online sau pentru partenerii de publicitate. Acest lucru vă permite să vă adresați mai precis grupului țintă și să evitați investițiile proaste. Deoarece vezi datele în timp real, poți trage concluzii în orice moment.

  • Banner HubSpot Cookie: internațional și modern

    Consentmanager vă asigură că nu numai că respectați legea, ci și că o utilizați în avantajul dvs.: bannerul cookie HubSpot poate fi afișat în peste 30 de limbi și se adaptează la o gamă largă de limbi materne ale vizitatorilor dvs. Obțineți o abordare mai personală și vă asigurați din nou că clienții primesc toate opțiunile și informațiile.

  • În plus, Consentmanager crește rata de acceptare prin afișarea notificării HubSpot privind cookie-urile într-o manieră receptivă: aceasta înseamnă că vizitatorii primesc bannere optimizate pentru dispozitivele și browserele lor respective. Acest lucru simplifică și accelerează enorm consimțământul pentru cookie-urile HubSpot. Ceea ce este cunoscut sub numele de „în primul rând mobil” în optimizarea motoarelor de căutare nu este încă standard pentru mulți furnizori de gestionare a consimțământului.

  • Blocarea automată a cookie-urilor HubSpot

    HubSpot este considerat unul dintre cele mai puternice instrumente de automatizare a marketingului. Și oriunde se face marketing, datele sunt esențiale. Aceasta înseamnă că, cu cât un instrument este mai puternic și cu cât colectează, procesează și stochează mai multe informații, cu atât este mai predispus la erori sau vulnerabilități. Și cu atât ar necesita mai multă muncă manuală pentru gestionarea sau asigurarea politicilor GDPR.

  • Prin urmare, nu doar automatizați-vă procesele de marketing, ci și gestionarea consimțământului. Cu managerul nostru de consimțământ, aveți siguranța juridică în orice moment: în special, blocarea automată a tuturor cookie-urilor și codurilor HubSpot pentru care nu există opt-in este esențială. Conform GDPR, trebuie să existe mai întâi un consimțământ pentru cookie-uri înainte ca primul cookie neesențial să poată fi setat. Cookie-urile necesare sunt cele care sunt esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze din motive tehnice.

  • Este important să înțelegeți ce înseamnă reglementările GDPR pentru afacerea dvs. atunci când utilizați HubSpot. Dacă rulați un site web, un serviciu de e-mail, o aplicație mobilă sau un serviciu de stocare în cloud, trebuie să luați măsuri pentru a vă asigura că respectați GDPR. Cu Consentmanager obțineți o soluție cuprinzătoare, flexibilă, cu siguranță juridică pentru marketingul dvs. automatizat.

întrebări frecvente

Nu sunteți sigur dacă aveți nevoie de un CMP?

Pentru a vă ajuta cu lucruri precum GDPR, CMP și consimțământ, am adunat aici cele mai frecvente întrebări.

Regulamentul general privind protecția datelor se aplică tuturor celor care colectează, stochează, prelucrează și utilizează datele personale ale părților interesate sau ale potențialilor clienți. Exemple tipice sunt toate activitățile online legate de site-uri web, magazine online și rețele sociale, cum ar fi înregistrarea pentru un cont, abonarea la un buletin informativ, participarea la o competiție, cercetarea de produse sau utilizarea formularelor.

HubSpot este un sistem software de marketing și vânzări care ajută companiile să atragă mai mulți vizitatori pe site-ul lor web și să-i transforme în clienți potențiali. Protecția datelor în vânzări și marketing joacă în mod natural un rol important atunci când se utilizează instrumente de automatizare a marketingului. Pentru a se adresa clienților potențiali în mod individual, sunt necesare cantități mari de date cu caracter personal. Ca și alte instrumente de automatizare a marketingului, HubSpot stochează diverse date despre utilizator, cum ar fi numele, adresa IP, adresa de e-mail, adresa de contact și altele asemenea. Manipularea și stocarea acestor date este, prin urmare, deosebit de sensibilă și se supune prevederilor Regulamentului european general privind protecția datelor și ale altor reglementări naționale.

Cookie-urile HubSpot și alte instrumente de urmărire terță parte sunt folosite pentru a colecta informații despre utilizator. Utilizatorii ar trebui să fie informați despre acest fapt și să li se ofere posibilitatea de a-și acorda sau de a-și retrage consimțământul. Pentru aceasta este necesar un banner pentru cookie HubSpot .

Vă rugăm să rețineți că nu putem oferi consultanță juridică. Unele puncte ale acestei întrebări frecvente se pot modifica, de asemenea, în timp sau pot fi interpretate diferit de către instanțe. De aceea ar trebui să vă consultați întotdeauna avocatul!