Manager de consimțământ cookie pentru retail / comerț electronic
Creșterea aplicațiilor mobile a crescut cantitatea de date colectate de la consumatori. Acest lucru a stârnit îngrijorări cu privire la confidențialitatea și securitatea comerțului cu amănuntul. Pentru a putea oferi servicii de retail mai bune , companiile trebuie să colecteze și să evalueze datele clienților pe site-urile lor web. Deci, cum pot retailerii să-și facă clienții să își dea acordul pentru urmărire și cookie-uri? Cu Consentmanager, puteți face acest lucru eficient și în conformitate cu legea în orice moment.
Recomandat de multe site-uri de comerț electronic
GDPR Retail: Cum obțin consimțământul valid?
Trebuie să vă asigurați că oamenii înțeleg cu ce sunt de acord atunci când vă oferă informațiile personale. Conform GDPR , consimțământul trebuie să fie liber, specific, informat și lipsit de ambiguitate .
Consimțământul este gratuit dacă site-ul poate fi folosit și de către client fără cookie-uri de analiză (logic, cookie-urile necesare din punct de vedere tehnic nu pot fi deselectate). Consentmanager blochează automat toate modulele cookie fără consimțământ . Acest lucru vă asigură că sunteți în siguranță.
Consimțământul este specific dacă cookie-urile individuale pot fi permise și consimțământul nu trebuie să fie general. Aceasta înseamnă, de asemenea, că selecția specifică trebuie să poată fi modificată de utilizator în orice moment. Cu bannerele de consimțământ pentru cookie-uri de la Consentmanager, consimțământul separat este ușor posibil și administrabil. Conform GDPR, clienții au și dreptul la informare și ștergere. Aceasta înseamnă că trebuie să puteți localiza sau șterge module cookie individuale la cerere. Luați în considerare timpul și resursele de muncă necesare numai pentru această cerință legislativă. Consentmanager simplifică și accelerează acest proces.
Consimțământul este informat dacă instruiți clientul în mod complet și transparent despre datele exacte și utilizarea acestora (prelucrare/transmitere către terți). Notificările de cookie ale Consentmanager sunt întotdeauna conforme din punct de vedere legal și disponibile în peste 30 de limbi.
Consimțământul este neechivoc dacă este o procedură de opt-in și clientul își exprimă în mod activ voința bifând opțiunile. Opțiunile pentru casetele de selectare preselectate nu sunt permise. Bannerele cookie ale Consentmanager urmează standardul internațional TCF 2.0 (Transparency Consent Framework).
Multe bannere cookie nu sunt concepute pentru a fi conforme din punct de vedere legal și prezintă un risc ridicat de avertismente. Dacă conduceți un magazin online în retail sau sunteți complet dependent de site-ul dvs. în timpul pandemiei corona, ar trebui să vă asigurați un nivel ridicat de protecție legală și a datelor în comerțul electronic cu Consentmanager.
Recomandat de avocați și ofițerii cu protecția datelor
De unde te putem lua?
Managerii de marketing, managerii CRM și retailerii sunt adesea sceptici cu privire la colectarea datelor din cauza numeroaselor reglementări ale GDPR. Colectarea datelor trebuie făcută în mod corespunzător, altfel acest lucru poate duce la o pierdere a confidențialității și astfel la amenzi. Nu colectarea datelor nu este o opțiune, deoarece campaniile de marketing trebuie să fie adaptate publicului țintă.
Retailul provoacă managementul consimțământului
Cunoașterea și analizarea grupului țintă este mult mai bună pentru comercianții cu amănuntul din comerțul electronic decât din comerțul staționar, datorită cantității de date și pregătire a datelor. Acolo, clienții vin și pleacă anonim, fără să lase urme.
Datorită Google Analytics, cookie-uri și Co., aveți o perspectivă mai cuprinzătoare asupra magazinului dvs. online și, prin urmare, vă puteți configura campaniile și strategiile mai eficient. În același timp, clienții sunt mulțumiți de produsele sau ofertele potrivite. Cu campanii personalizate care se potrivesc cu preferințele clienților, veți obține rezultate mult mai bune și vă puteți folosi, de asemenea, know-how-ul pentru comerțul local.
Întreaga provocare a gestionării consimțământului constă în personalizare . Te adaptezi la alegerile clienților tăi și le ceri să aleagă modul în care doresc să interacționeze cu tine. Acest lucru îi pune în control asupra preferințelor lor. Marketingul centrat pe client este o parte importantă a oricărei afaceri.
O afacere trebuie să înțeleagă cum să folosească instrumentele potrivite pentru a-și atinge obiectivele. O afacere trebuie, de asemenea, să știe ce fel de informații trebuie să colecteze de la clienții săi.
Creați încredere cu gestionarea consimțământului
Prelucrarea datelor cu caracter personal pe internet este una dintre cele mai sensibile aspecte în ceea ce privește protecția datelor în retail. Prin urmare, nu judeca reglementările în domeniul protecției datelor ca pe un rău necesar, ci folosește-le ca pe un avantaj competitiv: Arătați-le clienților dumneavoastră că protejați datele personale și susțineți pe deplin nevoile grupului dumneavoastră țintă. A cladi increderea.
Desigur, aceasta începe cu respectarea reglementărilor GDPR privind bannerele cookie. Dar cu Consentmanager mergeți mai departe: proiectați designul conform dorințelor dvs. și afișați setările de identitate corporativă la primul contact. Faceți bannerul pentru cookie-uri parte a mărcii dvs. Acest lucru asigură o valoare de recunoaștere a mărcii dumneavoastră.
În plus, prelucrarea datelor este permisă numai cu acordul expres. Clienții pot revoca acest consimțământ în orice moment. Un simplu e-mail este suficient pentru asta. Drepturile la prelucrarea datelor rămân după revocarea consimțământului. Se poate solicita și restricția prelucrării datelor.
Datorită administrării simple a consimțământului pentru cookie-uri, puteți procesa întrebările clienților rapid și fiabil. Chiar dacă consimțământul este revocat pentru moment, ați profitat de ocazie pentru a face o impresie excelentă și profesională. Aceasta este fidelizarea clienților moderni.
Pune-ți clientul în control
Protecția datelor este mai mult decât protecția datelor cu caracter personal. Este vorba despre a oferi clienților control asupra modului în care sunt utilizate datele lor. Asigurați-vă că colectați feedback-ul utilizatorilor și îl utilizați pentru a vă îmbunătăți produsul . Utilizatorii dvs. ar trebui să fie mulțumiți de produsul dvs. și, dacă nu sunt, faceți modificări pentru a remedia problema
Utilizabilitate și satisfacția clienților datorită Consentmanager
Cu Consentmanager îmbunătățiți feedbackul clienților și experiența utilizatorului în mai multe moduri. Avem mulți ani de experiență în designul optim, plasarea etc. a bannerelor cookie. Testele A/B cu optimizare și evaluare automată măresc rata de aprobare și reduc rata de respingere.
La fel ca în comerțul cu amănuntul fizic, puteți face vânzări doar atunci când clienții trec pe ușă și intră în magazinul dvs., site-ul dvs. trebuie să fie și el introdus. Cu Consentmanager creșteți numărul de clienți potențiali care trec pragul.
Acceptarea crescută a cookie-urilor și șederea mai lungă vă oferă informații detaliate despre comportamentul utilizatorilor pe site-ul dvs. În acest fel, vă puteți îmbunătăți site-ul web și puteți aduna cunoștințe despre interesele și preferințele grupului țintă.
O experiență mai bună a clienților duce la o rată de conversie mai mare, adică mai multe vânzări și, în combinație cu durata șederii și o rată de respingere scăzută, trimite semnale importante către motoarele de căutare precum Google sau Bing. O bună gestionare a consimțământului devine astfel parte a optimizării pentru motoarele de căutare (SEO). Experiența pozitivă cu site-ul dvs. este apoi vizibilă în comerțul staționar, deoarece marca dvs. este asociată cu încredere, utilizare, securitate și disponibilitate.
Apropo: Consentmanager poate fi integrat rapid și ușor
Nu este necesară nicio modificare a sistemului dvs. de magazin pentru a utiliza Consentmanager: instrumentul nostru cookie este compatibil cu toate sistemele comune: de la WordPress la Typo3, WooCommerce și Shopware la Drupal, Joomla și multe altele. De asemenea, Consentmanager interacționează cu ușurință cu toate instrumentele importante de analiză, cum ar fi Google Tag Manager, Google Analytics și multe altele.
întrebări frecvente
Nu sunteți sigur dacă aveți nevoie de un CMP?
Pentru a vă ajuta cu lucruri precum GDPR, CMP și consimțământ, am adunat aici cele mai frecvente întrebări.
Managementul consimțământului este un proces care ajută comercianții să înțeleagă ce doresc clienții de la ei și cum interacționează cu ei . Aceste informații sunt folosite pentru a crea experiențe mai bune pentru clienți, ceea ce duce în cele din urmă la vânzări mai mari.
Consimțământul pentru cookie-uri se referă la consimțământul utilizatorului cu privire la setarea și prelucrarea cookie-urilor și a datelor personale inutile din punct de vedere tehnic. Clienții pot, de exemplu, să prevină sau să restricționeze în mod specific urmărirea de către terți. O notificare privind cookie-urile le permite utilizatorilor să știe exact ce este colectat, cum este procesat și drepturile lor.
Cu Consentmanager este un furnizor de gestionare a consimțământului (CMP) , aveți certitudine juridică în ceea ce privește Consimțământul cookie și GDPR. Veți crește, de asemenea, satisfacția clienților și rata de aprobare. Acest lucru vă oferă o perspectivă mai profundă asupra grupului țintă, vă permite să vă optimizați site-ul web și produsele sau serviciile și să obțineți rate de conversie mai bune.
Vă rugăm să rețineți că nu putem oferi consultanță juridică. Unele puncte ale acestei întrebări frecvente se pot modifica, de asemenea, în timp sau pot fi interpretate diferit de către instanțe. De aceea ar trebui să vă consultați întotdeauna avocatul!