GDPR, cookie-uri și co – Ce trebuie să știți în comerțul electronic!


Protecția datelor a fost întotdeauna un subiect fierbinte în lumea afacerilor, dar GDPR, cookie-urile și alte subiecte au fost lectură obligatorie pentru antreprenori din 25 mai 2018. Indiferent dacă operați comerț electronic, oferiți un blog sau chiar o platformă completă este produsul dvs. – penalități ruinătoare sunt amenințate dacă datele nu sunt gestionate corect. În această postare veți afla totul despre regulamentul de protecție a datelor, ce sunt cookie-urile și de ce un manager de consimțământ face parte din fiecare ieșire de pe web.

Soluție de consimțământ pentru magazinele online

GDPR: Cinci litere care schimbă totul

În spatele acestei abrevieri, pe care cu siguranță ați observat-o înainte, se află termenul Regulamentul general privind protecția datelor. Acest regulament a fost emis de UE și reglementează prelucrarea datelor cu caracter personal. Acestea includ, dar nu se limitează la, partajarea informațiilor personale cu terți, conceptul GDPR de minimizare a datelor și implicațiile partajării informațiilor personale fără consimțământ. GDPR se aplică atât în contextul public și privat, cât și în întreaga UE. Scopul său este de a proteja toate datele cu caracter personal din UE , asigurând în același timp libera circulație a datelor pe piața internă europeană. Până atunci, multe companii nu s-au ocupat în mod adecvat de protecția datelor sau au fost neglijenți cu datele utilizatorilor sau clienților lor.

GDPR a pus capăt în cele din urmă acestui lucru și a forțat multe companii să se ocupe în mod special de acest subiect pentru prima dată. Conform GDPR, prelucrarea datelor cu caracter personal este permisă numai cu acordul expres. Ceea ce sună simplu este deosebit de exploziv pe Internet. Pentru că datorită software-ului de urmărire sofisticat, datele personale ale utilizatorului pot fi obținute cu ușurință chiar dacă utilizatorul nu dezvăluie el însuși nicio dată, de exemplu într-un câmp de formular.

De fapt, posibilitățile tehnologiei online moderne merg mult mai departe, deoarece utilizatorii pot fi identificați indirect și prin adresa lor IP și combinați cu alte caracteristici personale pentru a forma un profil individual. Încălcările deliberate ale GDPR vor fi aspru sancționate. În acest caz, companiile trebuie să se aștepte la amenzi mari sau la închisoare de până la doi ani.

Ce sunt exact cookie-urile?

Cel mai probabil, oricine vizitează un site web pentru prima dată va fi întrebat dacă cookie-urile site-ului ar trebui acceptate. Acestea nu sunt altceva decât fișiere text mici care pot fi stocate în browser și pot colecta informații personale acolo. Utilizarea lor nu se limitează la PC-uri desktop convenționale sau laptop-uri, ci este posibilă și pe dispozitive mobile, cum ar fi smartphone-uri și tablete. Acestea pot servi diferitelor scopuri, dar sunt utilizate în principal pentru a identifica utilizatorii site-ului web.

Ist Ihre Webseite konform? Finden Sie es heraus mit unserer Checkliste

Checkliste herunterladen

Acest lucru poate fi benefic din mai multe motive. De exemplu, dacă doriți ca un site web să-și amintească coșul de cumpărături, termenii de căutare sau informațiile despre utilizator, fișierele text mici fac exact asta. Pe de altă parte, pot salva și istoricul browserului, care, la rândul său, oferă informații despre interesele și obiceiurile personale. Acest tip de informații este desigur extrem de interesant pentru agenții de publicitate, mai ales în comerțul electronic. Pentru că aici obțineți un profil absolut autentic la care publicitatea individuală poate fi adaptată ideal.

Deoarece datele personale sensibile sunt în mod evident stocate în fișierele text mici, este absolut necesar, conform Regulamentului general privind protecția datelor, ca utilizatorul să fie de acord personal cu acest lucru. Deoarece dezvăluirea datelor cu caracter personal fără consimțământ poate fi supusă unor amenzi grele.

Ce urmează pentru protecția datelor?

Regulamentul general privind protecția datelor este conceput doar ca primul pas într-o campanie mai amplă pentru și mai multă protecție a datelor cu caracter personal. Directiva privind confidențialitatea electronică urmează să intre în vigoare în viitorul apropiat. Acesta este un document și mai precis pentru protecția datelor cu caracter personal în comunicarea electronică în și în afara comerțului electronic. Deoarece Directiva privind confidențialitatea electronică nu a fost încă finalizată, sunt încă de așteptat unele modificări.

Rezolvați multe sarcini cu un singur instrument

Odată cu Regulamentul general privind protecția datelor, a devenit standard ca utilizatorii să dea o declarație explicită de consimțământ înainte ca datele lor să fie salvate.
Deci, dacă v-ați bazat anterior pe utilizarea cookie-urilor pentru a vă comercializa produsele, utilizatorii dvs. trebuie să accepte în mod explicit ca cookie-urile să fie setate în browserele lor. Stocarea altor date personale în scopuri precum marketing sau analiză, cum ar fi adresa IP, nu mai este posibilă fără consimțământ.

 

Sa fii la curent!

Aboneaza-te la Newsletter

Cu toate acestea, aceștia sunt doar câțiva dintre factorii reali care trebuie luați în considerare pentru a se conforma Regulamentului general privind protecția datelor. Antreprenorii care doresc în primul rând să se ocupe de afacerile lor de zi cu zi au nevoie de o soluție puternică și ușor de utilizat în acest moment. Prin urmare, companiile nu pot evita un furnizor de gestionare a consimțământului. Acesta este un furnizor de servicii care gestionează consimțământul vizitatorilor site-ului pentru utilizatorii săi și în același timp pregătește datele pentru utilizare în marketing. Totuși, scopul principal al unui manager de consimțământ este acela de a face site-ul web al clientului să respecte reglementările.

Managerul de consimțământ aduce aceste avantaje

Consentmanagerul este un instrument complet integrat care face mult mai ușor pentru companii să îndeplinească toate prevederile Regulamentului general privind protecția datelor și să colecteze în continuare date pentru uz publicitar. Instrumentul de consimțământ este compatibil cu serverele de anunțuri precum GAM/AdSense și altele, oferă un portofoliu cuprinzător de funcții de confidențialitate și este disponibil în patru dimensiuni diferite de pachet. Pentru Regulamentul general privind protecția datelor și CCPA (Politica de confidențialitate California/SUA), acest instrument include jurnalele de consimțământ, o bază de date securizată cu locația serverului în UE și blocarea automată a codurilor și cookie-urilor.

Pe lângă monitorizare, nucleul este un cookie crawler, care accesează automat site-ul dvs. web o dată pe zi și efectuează o verificare automată a conformității cu Regulamentul general privind protecția datelor, precum și clasificarea automată a cookie-urilor. De asemenea, crawler-ul cookie identifică furnizorii nou găsiți și exportă lista de cookie-uri prin numeroase interfețe. Consentmanager vă oferă numeroase opțiuni pentru a vă face site-ul conform GDPR și pentru a fi în siguranță. Puteți personaliza instrumentul la designul dvs. și puteți adăuga logo-ul dvs.

În plus, Consent Manager vă oferă numeroase rapoarte și teste A/B, precum și sugestii de optimizare. În plus, instrumentul este ușor de integrat, disponibil în peste 30 de limbi și complet sigur în Europa.

Asigurați-vă acum și implementați Consent Manager!

Sunteți responsabil pentru protecția datelor într-o companie sau doriți să îmbunătățiți în continuare conformitatea IMM-ului dumneavoastră cu Regulamentul general privind protecția datelor? Atunci acum este momentul potrivit pentru a implementa o soluție complet integrată precum Managerul de consimțământ – indiferent dacă operați în comerț electronic sau sunteți activ într-un alt segment. Protejați-vă compania de sancțiuni dure, deoarece aproape niciun responsabil cu protecția datelor umane poate lucra cu precizia unui instrument de înaltă performanță. În acest fel vă puteți proteja de greșelile costisitoare și puteți fi pe drumul spre succes. Faceți cunoștință cu Consent Manager acum și beneficiați!


mai multe comentarii

New regulations US 2024
Dreapta

Noile legi de confidențialitate din SUA intră în vigoare în 2024: actualizați setările de confidențialitate specifice SUA

În Statele Unite, noi legi privind protecția datelor vor intra în vigoare în a doua jumătate a anului 2024 – în Florida, Texas, Oregon și Montana . Companiile care operează în aceste state sau au clienți în aceste state trebuie să își revizuiască practicile de protecție a datelor pentru a asigura conformitatea cu noile legi […]
General, Nou

consentmanager Tool Spotlight: Opțiuni de integrare în tabloul de bord CMP

În Focusul instrumentelor din această lună, aruncăm o privire mai atentă asupra funcțiilor de integrare pe care le veți găsi în tabloul de bord CMP consentmanager . Acestea sunt rezultatul muncii extinse de dezvoltare între consentmanager și instrumentele corespunzătoare, ceea ce înseamnă că putem oferi utilizatorilor noștri oportunitatea de a activa integrarea cu un simplu […]