TDDDG
Protecția datelor conform TDDDG cu Managerul de consimțământ
Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) este în vigoare din 2018, care a stabilit limite foarte stricte privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Cabinetul federal a adoptat acum Legea privind protecția datelor pentru serviciile digitale de telecomunicații (TDDDG), inițial Legea privind protecția datelor din telecomunicații și telemedia (TTDSG), care a intrat în vigoare din decembrie 2021. Această nouă lege privind protecția datelor specifică reglementări unificatoare pentru spațiul virtual. Un accent este utilizarea cookie-urilor, pentru care operatorii de site-uri web vor trebui să obțină consimțământ în viitor. Până acum, condițiile generale nu au fost complet clare. Prin urmare, TDDDG poate fi văzut direct ca parte a provocării gestionării consimțământului cookie-urilor .
Am ajutat deja peste 25.000 de site-uri web să respecte GDPR, TDDDG și ePrivacy
Clienții noștri includ unele dintre cele mai mari site-uri web și cele mai cunoscute mărci din lume.
… si multe altele.
Bitte beachten Sie: Obwohl der ConsentManager CMP viele Funktionen wie das Blockieren von Codes und Cookies von Drittanbietern bietet, verwenden nicht alle unserer Kunden alle Funktionen. Bitte beurteilen Sie unsere Funktionen daher nicht nur danach, wie unsere Kunden unser Tool verwenden.
TDDDDG
Aici, în calitate de operator de site web, puteți obține informații cuprinzătoare despre conținutul, condițiile-cadru și cerințele noii legi privind protecția datelor și, în ultima parte, puteți examina o soluție orientată spre acțiune cu managerul de consimțământ pentru a implementa noile reglementări într-o manieră conformă din punct de vedere legal.
povestea originii
Cum a apărut TDDDG?
- Până acum, Legea Telecomunicațiilor (TKG) și Legea Serviciilor Digitale (DDG) , inițial Legea Telemedia (TMG), au fost decisive pentru operatorii de site-uri web în ceea ce privește problema sensibilă a protecției datelor. Scopul noii introduceri a TDDDG este să reunească toate prevederile din aceste legi. Se creează o nouă lege principală privind protecția datelor pentru a asigura mai multă transparență și uniformitate.
- În plus: această inițiativă legislativă este o implementare a unei directive europene : în special, este vorba despre așa-numita ePrivacy , care este acum implementată în legislația germană cu TDDDG. Oriunde sunt utilizate tehnologii de urmărire sau cookie-uri, noile reglementări vor deveni relevante din decembrie 2021. Acest lucru se aplică nu numai site-urilor web, ci și permisiunilor din aplicații. Având în vedere timpul scurt rămas, acesta este un motiv suficient pentru a arunca o privire mai atentă asupra unui furnizor de gestionare a consimțământului.
- O astfel de soluție puternică stă la baza asigurării faptului că protecția datelor poate fi concepută cu siguranță juridică în toate privințele. Veți citi mai jos că consimțământul pentru cookie-uri oferă numeroase avantaje companiilor și vizitatorilor site-ului web.
- Germania rămâne în urmă în ceea ce privește implementarea orientărilor UE privind protecția datelor
Din 2009, există o cerință la nivelul Uniunii Europene de a obține consimțământul expres pentru utilizarea cookie-urilor sau a altor tehnologii de urmărire. Acest lucru este deosebit de clar din articolul 5 din Directiva relevantă ePrivacy . Multe site-uri web implementează deja aceste reglementări, deși cadrul legal nu este complet clar. Acest lucru se va schimba din decembrie 2021.
Sa fii la curent!
Aboneaza-te la NewsletterDespre ce este TDDDG în mod fundamental în ceea ce privește consimțământul pentru cookie-uri?
- Scopul comasării reglementărilor anterioare într-o nouă lege principală este de a asigura o mai mare securitate juridică prin standardizare. În vederea protecției datelor, vor exista reglementări clare pentru setarea cookie-urilor și utilizarea tehnologiilor de urmărire la sfârșitul anului 2021. În principiu, utilizatorii trebuie să fie informați înainte de stocare cu privire la ce date sunt colectate . De asemenea, trebuie să vă puteți refuza oricând consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor (vorbim despre „opt-out” aici).
- Un instrument de gestionare a consimțământului face posibilă interogarea acestui consimțământ necesar, documentarea acestuia și gestionarea lui în mod transparent. Intimitatea utilizatorilor ar trebui să fie mai bine protejată. Ei au în mâinile lor pe fiecare site web să accepte cookie-uri într-o anumită măsură sau să le respingă în întregime. Dincolo de protecția datelor, cookie-urile sunt utile pentru operatorii și utilizatorii site-urilor web pentru a putea compila conținut personalizat.
Ce este un furnizor de gestionare a consimțământului?
Această întrebare este relevantă pentru dvs. în calitate de operator de site web cel mai târziu acum, dacă doriți să setați cookie-uri sau să utilizați urmărirea. Acest lucru cu siguranță nu va mai fi posibil fără aprobare sau respingere explicită. Având în vedere noul cadru, ar trebui să căutați soluții viabile pentru gestionarea consimțământului pentru cookie -uri . Pe parcursul introducerii noii legi privind protecția datelor, mulți operatori de site-uri web vor căuta soluții rapide, funcționale și, mai ales, sigure din punct de vedere juridic. În acest sens, ați ajuns în locul potrivit pentru a utiliza Consentmanager pentru a obține consimțământul vizitatorilor site-ului web în forma prescrisă. Datorită gamei de funcții descrise mai jos, acest instrument permite mult mai mult decât gestionarea consimțământului pentru cookie-uri. Indiferent cât de complexe ți se pot părea cerințele TDDDG (anterior: TTDSG) și cât de scurt ți se pare timpul de implementare: cu Managerul de consimțământ încercat și testat te bazezi pe o soluție extrem de funcțională.
Cum trebuie clasificată noua lege privind protecția datelor?
Dacă sunteți deja familiarizat cu Regulamentul general privind protecția datelor și cu Directiva ePrivacy , veți observa multe paralele în noua lege privind protecția datelor. În cele din urmă, acest lucru arată doar că multe reglementări existau deja sau au fost implementate de operatorii de site-uri cu prevedere. Odată cu intrarea în vigoare a TDDDG (anterior: TTDSG) în decembrie 2021, nu va mai exista nicio modalitate de a evita consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor etc. Privite în acest fel, reglementările cunoscute anterior din GDPR și Directiva ePrivacy rămân în vigoare. Ele sunt „doar” specificate în mod explicit în noua lege privind protecția datelor în vederea cookie-urilor și urmăririi. Datorită îmbinării într-o nouă lege principală, reglementările anterioare nu își pierd efectul pur și simplu din cauza asemănării conținutului.
Punctul 25 TDDDG trebuie interpretat ca implementare a Directivei ePrivacy
Directiva ePrivacy deja menționată poate fi văzută ca baza TDDDG. Statele membre ale UE ar trebui să se asigure că datele pot fi stocate numai dacă utilizatorii sunt informați despre acestea într-un mod clar și cuprinzător . Trebuie să fie clar pentru ce își dau consimțământul utilizatorii și în ce scopuri sunt setate cookie-urile. În acest context, trebuie menționată așa-numita hotărâre Cookie II a Curții Federale de Justiție din Germania, care confirmă o decizie a Curții Europene de Justiție din 2019: Ca urmare, consimțământul utilizatorilor este obligatoriu înaintea așa-numitelor non -se pot pune cookie-uri esentiale.
- În acest context, Secțiunea 25 TDDDG reglementează utilizarea cookie-urilor și a altor tehnologii de urmărire. Practic, este vorba despre stocarea și preluarea informațiilor neutre din punct de vedere tehnologic pe toate dispozitivele (mobile). Secțiunea 26 TDDDG specifică reglementările pentru serviciile unei administrații tehnice corespunzătoare.
Consimțământul pentru cookie-uri: Ce necesită TDDDG?
Secțiunea 24 din noua lege privind protecția datelor specifică cerințele pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. În principiu, utilizatorii dvs. trebuie să își poată da consimțământul sau să-l refuze în mod explicit. Dacă ne concentrăm pe utilizarea cookie-urilor, secțiunea 25 TDDDG prezintă un interes deosebit (= protecția vieții private în dispozitivele finale). Pe această bază, stocarea informațiilor este permisă numai dacă utilizatorii și-au dat consimțământul făcând clic pe informații complete și clare.
- Legătura dintre legile privind protecția datelor este deosebit de clară din formularea din secțiunea 24. Aici a fost adoptată așa-numita condiție de consimțământ din Regulamentul general privind protecția datelor. Important este că consimțământul trebuie dat înainte de orice formă de prelucrare a datelor cu caracter personal. Termenul „echipament terminal” este adesea menționat în noua lege privind protecția datelor.
- Ceea ce înseamnă aceasta este că reglementările se aplică tuturor dispozitivelor posibile care pot stabili o conexiune la internet. Având în vedere acest lucru, interogarea necesară trebuie să poată fi efectuată pe toate dispozitivele finale imaginabile fără probleme și într-o formă clară.
Cum ar trebui implementat TDDDG?
Multe erau deja mai mult sau mai puțin obligatorii înainte de introducerea planificată a noii legi privind protecția datelor. Când navigați pe internet, nu veți fi ratat faptul că de luni de zile interogarea consimțământului a devenit din ce în ce mai mult parte a unui nou Standard de protecție a datelor în spațiul virtual. Din decembrie 2021, Legea privind protecția datelor din telecomunicații și telemedia va fi obligatorie din punct de vedere juridic. Cel mai târziu cu această inițiativă de implementare a legislației europene, toți operatorii de site-uri web trebuie să ia măsuri sau să verifice dacă îndeplinesc cerințele TDDDG. Acest lucru va necesita un furnizor de gestionare a consimțământului (CMP).
Fără gestionarea profesională a consimțământului cookie-urilor există riscul de amenzi
Oricine încalcă principiile de bază descrise aici trebuie să se aștepte la pedepse majore sub formă de amenzi. Se poate presupune că autoritățile de supraveghere responsabile din Germania s-au oprit până acum din cauza situației juridice parțial neclare. Cu toate acestea, această reținere ar trebui să cadă odată cu standardizarea prin noua lege privind protecția datelor. De asemenea, trebuie luate în considerare avertismentele sporite din partea concurenților, care cu siguranță vor analiza mai atent gestionarea consimțământului pentru cookie-uri a unui site web în viitorul foarte apropiat. Din acest motiv, doar o soluție profesională de securitate juridică intră în discuție: Cu Consentmanager faci o alegere excelentă în acest sens. Sancțiunile posibile pot fi găsite în Secțiunea 24 TDDDG. Cu până la 300.000 de euro, acestea pot pune viața în pericol pentru mulți antreprenori.
Pachete
Basic
un site web
- 5.000 de vizualizări/lună incl.
- Conform GDPR
- Modele prefabricate
- 1 crawl/săptămână
- Suport: bilete
adiţional Vizualizări care pot fi rezervateCMP compatibil IAB TCFStandardul IAB GPPTestare A/B și optimizareadiţional conturi de utilizator
Beginner
un site web
- 100.000 de vizualizări/lună incl.
- adiţional Vizualizări:0,1 € / 1000
- Conform GDPR
- Modele personalizabile
- 3 crawleri/zi
- Suport: bilete
Testare A/B și optimizareCMP compatibil IAB TCFStandardul IAB GPPadiţional conturi de utilizator
Standard
3 site-uri web sau aplicații
- 1 milion de vizualizări/lună incl.
- adiţional Vizualizări:0,05 € / 1000
- Conform GDPR
- CMP compatibil IAB TCF
- Standardul IAB GPP
- Modele personalizabile
- Testare A/B și optimizare
- 10 crawleri/zi
- Asistență: bilet și e-mail
adiţional conturi de utilizator
Agency
20 de site-uri web sau aplicații
- 10 milioane de vizualizări/lună incl.
- adiţional Vizualizări:0,02 € / 1000
- Conform GDPR
- CMP compatibil IAB TCF
- Standardul IAB GPP
- Modele personalizabile
- Testare A/B și optimizare
- 100 de crawleri/zi
- 10 suplimentar conturi de utilizator
- Asistență: bilet, e-mail și telefon
Manager de cont personal
Enterprise
- Orice vizualizări/lună
- adiţional Vizualizări:0,02 € / 1000
- Conform GDPR
- CMP compatibil IAB TCF
- Standardul IAB GPP
- Modele personalizabile
- Testare A/B și optimizare
- Orice târăsuri/zi
- orice adaos. conturi de utilizator
- Asistență: bilet, e-mail și telefon
- Manager de cont personal
beneficiile dvs
Avantajele managerului de consimțământ pentru operatori ȘI vizitatorii site-ului web
Până în acest moment, ați învățat despre ce este esențialul noii legi privind protecția datelor și managementul necesar consimțământului. Puteți citi cerințele prezentate aici ca un rezumat al celor mai importante paragrafe, mai ales că formulările de acolo nu sunt întotdeauna ușor de înțeles.
- Cu Managerul de consimțământ puteți utiliza un instrument optim și încercat și testat pentru a asigura conformitatea cu TDDDG. Veți vedea aici că acest instrument de consimțământ pentru cookie-uri vă oferă multiple beneficii pe mai multe niveluri . Nu numai că ar trebui să vedeți un astfel de instrument ca îndeplinind o obligație legală, ci și să utilizați mult potențial. Este exact ceea ce vrem să luminăm în sfârșit într-o formă compactă.
De ce este Consent Manager cea mai bună alegere pentru a respecta TDDDG?
Obțineți o prezentare generală aici și începeți o încercare gratuită. Cu peste 30 de limbi, puteți asigura protecția datelor peste granițe dacă compania dvs. este activă la nivel internațional sau ar dori să devină una în viitor. Puteți alege dintre numeroase texte și modele gata făcute, permițându-vă să implementați rapid o soluție profesională în vederea noii legi privind protecția datelor. Puteți utiliza opțiunea pentru a integra sigla companiei dvs. Acest lucru asigură o impresie generală uniformă și de încredere: interogarea nu este percepută ca enervantă.
Consimțământ pentru cookie-uri: Dvs. stabiliți cum este plasată interogarea
Există numeroase opțiuni pentru poziționarea banner-ului cookie : Acesta poate fi integrat în site-ul web în diferite moduri pentru a asigura o experiență consecventă a utilizatorului. Cu crawler-ul automat pentru cookie-uri și verificarea conformității GDPR, sunteți întotdeauna în siguranță din punct de vedere legal. Actualizările automate au, de asemenea, o contribuție semnificativă la acest lucru. Datorită compatibilității cu toate sistemele obișnuite de magazine, managerii de etichete și produsele Google, integrarea fără probleme este de obicei posibilă.
Aflați ce își doresc cu adevărat clienții dvs
Utilizați rapoartele inovatoare ale Managerului de consimțământ pentru a crește rata generală de acceptare a vizitatorilor și pentru a minimiza rata de respingere. Cu testarea A/B, puteți decide rapid, pe baza datelor, care setări sunt optime pentru site-ul dvs. Apropo de asta: Consentmanager este receptiv, ceea ce asigură adaptarea automată la toate dispozitivele finale.
actioneaza acum
Acum asigurați-vă că site-ul dvs. respectă Legea privind protecția datelor (TDDDG).
- Testează Managerul de consimțământ și oferă vizitatorilor tăi o valoare adăugată tangibilă care va crea încredere. În ultimele luni au existat rapoarte de scurgeri de date și protecție insuficientă a vieții private. Cu o interogare profesionistă din partea managerului de consimțământ, le arătați vizitatorilor că iei acest subiect foarte în serios.
- În plus: puneți toate deciziile în mod transparent în mâinile potențialilor dvs. clienți chiar de la început. Acest lucru va avea un efect pozitiv asupra imaginii și seriozității site-ului dvs. web . Nu numai că asigură respectarea legii privind protecția datelor, dar investesc activ în satisfacția vizitatorilor.
- Clasamentul și conversia pot fi optimizate prin reducerea ratei de respingere și creșterea duratei șederii. Puteți vedea aici că Consentmanager nu poate plăti numai pentru dvs. la nivelul important de protecție a datelor. Noua lege a datelor a fost importantă din punct de vedere strategic de când decizia a fost luată cel târziu. Cu Consentmanager poți implementa o soluție holistică de care tu, ca operator de site web, vei beneficia pe mai multe niveluri. Puteți face primii pași chiar acum.
Sa fii la curent!
Aboneaza-te la Newsletterîntrebări frecvente
Nu sunteți sigur dacă aveți nevoie de un CMP?
Pentru a vă ajuta cu lucruri precum GDPR, CMP și consimțământ, am adunat aici cele mai frecvente întrebări.
Această reglementare la nivelul UE, cunoscută și sub numele de EPVO, este o completare la Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR). Acesta specifică protecția datelor cu caracter personal în aplicații electronice sau bazate pe internet . Noua lege privind protecția datelor preia aceste reglementări, ceea ce înseamnă că poate fi văzută ca o implementare a dreptului european la nivel național.
În textul legii, veți întâlni adesea termenul cheie „echipament terminal”: acesta este definit mai detaliat în secțiunea 2. Practic, asta înseamnă orice tip de interfață cu care se pot prelucra informațiile personale. Modul în care se stabilește legătura este aproape irelevant. Pentru operatorii de practică și de site-uri web, aceasta înseamnă că respectarea protecției datelor trebuie să fie posibilă pe toate dispozitivele finale posibile, cu consimțământ transparent. Noua lege se referă, de asemenea, în mod explicit la dispozitivele mobile, cum ar fi smartphone-urile.
Noua lege a intrat în vigoare odată cu Legea de Modernizare a Telecomunicațiilor la 1 decembrie 2021 . Reglementările obișnuite anterior din Legea privind serviciile digitale (inițial Legea privind telemedia) sau Directiva ePrivacy sunt înlocuite fără probleme de Legea privind protecția datelor, deoarece conținutul este similar în multe domenii.
Sau, altfel spus: Cum poate un site web să respecte cerințele legii privind protecția datelor? Cel mai târziu când noua lege privind protecția datelor va intra în vigoare, operatorii site-urilor web sunt sfătuiți să se bazeze pe un instrument puternic de gestionare a consimțământului . Cu Consentmanager, operatorii de site-uri web aleg soluția optimă: Numeroase opțiuni de personalizare și management asigură că integrarea este cât mai individuală și cât mai bine direcționată. Dacă doriți să implementați în mod constant cerințele noii legi, jucați în siguranță cu acest instrument.
Chiar dacă în trecut cadrul legal era foarte strict în ceea ce privește protecția datelor în spațiul virtual, introducerea TDDDG (anterior TTDSG) creează securitate juridică obligatorie. Aceasta înseamnă că fiecare operator de site trebuie să se ocupe de gestionarea consimțământului . Acest lucru nu este necesar doar pentru a respecta cerințele legale. Vizitatorii site-ului se vor aștepta de la o companie de renume ca interogarea privind protecția datelor să fie reglementată profesional. Protecția datelor cu caracter personal este un aspect foarte critic și sensibil pentru imaginea companiilor.
Legea privind protecția datelor pentru serviciile digitale de telecomunicații este o lege principală care leagă împreună prevederile Legii privind telecomunicațiile, Legea serviciilor digitale DDG (anterior Legea privind telemedia, TMG) și Directiva ePrivacy . În cele din urmă, este vorba de implementarea dreptului european și de crearea unei baze juridice uniforme și transparente pentru protecția datelor pe internet. În conformitate cu GDPR, protecția datelor este specificată în mod explicit în ceea ce privește cookie-urile și urmărirea.
Vă rugăm să rețineți că nu putem oferi consultanță juridică. Unele puncte ale acestei întrebări frecvente se pot modifica, de asemenea, în timp sau pot fi interpretate diferit de către instanțe. De aceea ar trebui să vă consultați întotdeauna avocatul!