Soluție de consimțământ pentru ofițerii cu protecția datelor

Soluție all-in-one pentru GDPR, CCPA, LGPD, PIPEDA și multe altele

În calitate de responsabil cu protecția datelor, este de datoria dumneavoastră să vă asigurați că site-ul web al companiei dumneavoastră respectă cea mai recentă legislație. Managerul de consimțământ vă poate ajuta cu ușurință: instalați-l pe site-ul dvs. web și vom cere automat consimțământul vizitatorilor și vom bloca codul și cookie-urile terță parte dacă nu este dat consimțământul.

Am ajutat deja peste 25.000 de site-uri web să respecte GDPR, TDDDG și ePrivacy

Clienții noștri includ unele dintre cele mai mari site-uri web și cele mai cunoscute mărci din lume.

… si multe altele.

Instrument de top pentru DPO de top

Cele mai importante 10 motive pentru care site-ul dvs. nu este (încă) conform GDPR

  • Am analizat peste 100.000 de site-uri web și găsim mereu aceleași erori atunci când vine vorba de conformitatea cu GDPR. Peste 70% dintre site-uri web nu sunt conforme GDPR . De asemenea, majoritatea site-urilor web care folosesc un „banner cookie” nu sunt conforme cu GDPR. Iată primele 10 motive pentru care vedem în fiecare zi de ce site-ul tău web nu respectă GDPR:

  • #10 – Nu este numit controlor de date

    Un banner cookie este valabil doar dacă vizitatorul poate ști cine este operatorul („proprietarul” datelor, ca să spunem așa) înainte ca vizitatorul să-și dea consimțământul. Dacă bannerul dvs. de cookie-uri nu listează în mod explicit compania dvs. ca operator de date – atunci site-ul dvs. web nu respectă GDPR!

  • #9 – Nu există acces la amprentă și politica de confidențialitate

    În timp ce nivelul de consimțământ ar trebui să fie afișat pe fiecare pagină (document), este important să NU îl afișați pe pagina dvs. de Termeni și condiții, aviz legal / aviz legal sau anunț de confidențialitate. Aceste pagini trebuie să fie accesibile fără a interacționa cu bannerul de consimțământ.

  • #8 – Text de bun venit greșit

    Le-am văzut de atâtea ori: texte cookie pe o singură linie cu puține informații. La ce poate visa echipa ta de marketing – pur și simplu nu este suficient să fii în conformitate cu GDPR. Textul de bun venit ar trebui să spună cel puțin vizitatorului a) că prelucrarea datelor are loc, b) că sunt implicate terți, c) în ce scopuri are loc prelucrarea și ce tip de date sunt prelucrate.

  • #7 – Titlu greșit

    Deoarece nivelul de consimțământ cere vizitatorului permisiunea de a procesa date cu caracter personal, este important ca titlul să reflecte acest lucru vizitatorilor tăi. Un titlu precum „Setam cookie-uri” este văzut atât de des, dar nu este conform. Un titlu mai bun ar fi „Consimțământul pentru prelucrarea datelor și cookie-uri”.

  • #6 – Nicio opțiune de renunțare

    De asemenea, observat foarte des: Un nivel de consimțământ fără posibilitatea de respingere. Un vizitator trebuie să poată spune „Nu, nu vreau cookie-uri și nu vreau ca datele mele personale să fie prelucrate” – dacă bannerul dumneavoastră cookie nu oferă acest lucru – atunci site-ul dumneavoastră nu este compatibil. (Extra: „Dar un vizitator poate părăsi site-ul în loc să accepte.” Da, dar site-ul dvs. este încă neconform, deoarece părăsirea nu este o alegere validă conform GDPR!)

  • #5 – Detaliile cookie-urilor lipsesc

    Acest lucru este foarte simplu și logic, dar atât de des atât de greșit: dacă le cer consimțământul vizitatorilor mei, ei ar trebui să știe la ce sunt de acord. Prin urmare, un banner cookie trebuie să poată recunoaște de ce sunt setate tipuri de cookie-uri, de ce furnizori și cât timp sunt stocate. Fără aceste informații: neconform.

  • #4 – Configurare incorectă a butonului

    Acest subiect a crescut doar în ultimele luni odată cu adăugarea de noi linii directoare de la autoritățile de protecție a datelor precum CNIL sau ICO: pentru a fi conform GDPR, un strat de consimțământ trebuie să aibă două butoane cu același design pentru Accept și Refuza (poate folosi un al treilea buton sau link „Setări”). Nu este permis să aveți un singur buton „Acceptare” și „Personalizare”.

  • #3 – Detaliile vânzătorului lipsesc

    O vedem chiar și cu cele mai scumpe instrumente GDPR: atunci când vă proiectați stratul de consimțământ, TREBUIE să identificați toți furnizorii care prelucrează date personale sau setează cookie-uri pe site-ul dvs. Acesta trebuie să includă numele, adresa, temeiul legal, scopul și multe altele. Dacă bannerul dumneavoastră cookie nu conține aceste informații, nu sunteți conform!

  • #2 – Stratul fără consimțământ

    Chiar dacă GDPR are acum mai mult de 3 ani, există încă multe site-uri web care încă nu au un nivel de consimțământ pentru a-și informa vizitatorii și a cere consimțământul pentru urmărire, marketing și alte lucruri care necesită consimțământ. Cel mai recent studiu al nostru a constatat că mai mult de 40% dintre site-urile web europene încă nu au un nivel de consimțământ sau încă folosesc un câmp foarte vechi cu o singură linie „Am setat cookie-uri” care nu este conform.

  • #1 – Urmărire fără/înainte de consimțământ

    Acesta este cu siguranță și de departe principalul motiv pentru care majoritatea site-urilor web nu sunt conforme cu GDPR: setează cookie-uri sau prelucrează date personale fără consimțământ. Acest lucru este uluitor, mai ales că este atât de ușor de identificat cu instrumente precum crawler-ul nostru și atât de ușor de prevenit cu instrumente precum blocarea automată.

Recomandat de avocați și ofițerii cu protecția datelor

Desigur, consentmanager lucrează și cu…