De ce ar trebui să aveți încredere în alternativa noastră Quantcast

Compania americană Quantcast se ocupă de tehnologiile publicitare. Managerii de conținut cookie sunt indispensabili în acest domeniu. Aici compania oferă Quantcast Choice ca soluție. Promisiunea este confidențialitatea, transparența și încrederea sporită a consumatorilor.

Instrumentul servește astfel la protejarea și maximizarea veniturilor din publicitate. Și optimizarea ratelor de aprobare. Dar de ce să rătăcim departe când binele este atât de aproape? Noi, cei de la Consentmanager, vă garantăm o alternativă Quantcast conformă DSGVO, fabricată în Germania. Ieftin, simplu și, prin urmare, foarte prietenos cu clienții. Beneficiezi de numeroase beneficii:

  • Instrumentul nostru este ușor de integrat
  • Seriozitatea, transparența și ușurința noastră de utilizare asigură rate de acceptare ridicate
  • Pluginul nostru blochează automat cookie-urile dacă doriți
  • Managerul nostru de consimțământ respectă CCPA și GDPR
Cookie Banner

Am ajutat deja peste 25.000 de site-uri web să respecte GDPR, TTDSG și ePrivacy

Clienții noștri includ unele dintre cele mai mari site-uri web și cele mai cunoscute mărci din lume.

… si multe altele.

Alternativa Quantcast

  • Cookie-urile se accesează automat cu crawlere datorită alternativei noastre Quantcast

    Dacă decideți să utilizați Consentmanager ca operator de site web, vă sunt disponibile numeroasele funcții ale instrumentului nostru. Robotul cookie integrat vă accesează automat site-ul web în fiecare zi și efectuează o verificare a conformității GDPR . Veți fi notificat imediat cu privire la noile cookie-uri de furnizor, astfel încât să puteți lua măsuri imediate.
    În plus, robotul cookie clasifică automat și cookie-urile existente .

    Alternativă Quantcast cu teme și personalizări

    Bannerul cookie ar trebui să se potrivească cu site-ul dvs. De aceea, Consentmanager îți oferă opțiunea de a adăuga logo-ul companiei tale la bannerul cookie-urilor. Datorită modelelor noastre gata făcute, puteți începe imediat. Există, de asemenea, opțiunea de a crea propriile modele . Schimbați dimensiunea fontului, culoarea, stilul, butoanele, fundalul, spația și chenarul bannerului dvs. pentru cookie-uri și alegeți dintre mai multe poziții ale casetei.

  • Texte banner în multe limbi

    La Consentmanager, textele pentru bannerul cookie sunt disponibile în peste 30 de limbi . Dacă doriți, puteți face ajustări opționale ale textului.

    Integrare ușoară

    Robotul cookie al Consentmanager poate fi integrat cu ușurință în site-ul dvs. web . Este potrivit și pentru site-uri web mobile cu design responsive, precum și pentru site-uri web AMP.

    Compatibilitate ridicată

    Un alt avantaj al acestei alternative Quantcast este compatibilitatea sa ridicată. Robotul cookie este compatibil cu produsele Google precum Google AdSense și Google DFP . Același lucru este valabil și pentru Google Analytics și Google Tag Manager. Versatilitatea robotului cookie se reflectă și în faptul că funcționează perfect cu Managerul de etichete, precum și cu toate platformele de gestionare a datelor (DMP) și serverele de anunțuri. Consimțământul este trimis către SSP, DSP, AdExchanges și TradingDesks. Suportul pentru lista Google ATP (Google Approved Third Party Vendors) și Facebook Pixel / Remarketing este, de asemenea, practic pentru operatorii de site-uri web.

Recomandat de avocați și ofițerii cu protecția datelor

Rapoarte clare

Ca alternativă Quantcast, Cookie-Robot al Consentmanager oferă și un număr mare de filtre . Vizualizările de pagină sunt filtrate în funcție de domeniu, țară, temă, sistem de operare, browser, dispozitiv și dată. Pentru ca traficul să meargă fără probleme, trebuie mai întâi obținut acordul utilizatorului. Acest lucru se face printr-un ecran de consimțământ. Puteți urmări rata de respingere și puteți afla de ce anumiți utilizatori pleacă rapid fără să facă o achiziție. Datorită funcției de export, toate datele pot fi evaluate fără probleme.

Consentstatistiken & Reports für Agenturen

Ce sunt cookie-urile site-ului?

  • Probabil că ești familiarizat cu situația: de îndată ce ai apelat un site web sau un magazin web, apare un banner. Spune ceva despre cookie – stai, nu erau acele cookie-uri în engleză? Când apar pe un site web, cookie-urile nu sunt biscuiți gustoși, ci fișiere text mici care sunt stocate în cache pe computerul utilizatorului .

  • Există diferite tipuri de cookie-uri. Așa-numitele cookie-uri de sesiune sunt necesare pentru ca site-ul web să funcționeze corect și să permită utilizatorilor să rămână conectați pentru o anumită perioadă de timp. Acesta este cazul, de exemplu, cu online banking. De îndată ce sesiunea se termină, cookie-urile de sesiune sunt șterse. Astfel de cookie-uri sunt deosebit de utile pentru magazinele online :

  • Dacă un potențial client pune mărfuri în coșul de cumpărături, aceasta este salvată. Acest lucru crește probabilitatea ca clientul să revină și să plaseze comanda. În plus, datorită cookie-urilor, utilizatorii nu trebuie să se autentifice din nou atunci când vizitează același site web.

  • Cu toate acestea, există și cookie-uri „rele”: cookie-urile de urmărire evaluează comportamentul de navigare al utilizatorului și uneori colectează date personale. De fapt, aceste cookie-uri ar trebui să permită activarea reclamei personalizate. De aceea, cookie-urile de urmărire sunt atât de populare în rândul marketerilor.

  • Datorită cookie-urilor de urmărire, dumneavoastră, în calitate de operator al site-ului web, puteți analiza mai bine comportamentul clienților dumneavoastră. Dar ceea ce este avantajos pentru tine are, din păcate, un efect destul de dezavantajos asupra clienților tăi. Cookie-urile de urmărire pot deveni rapid un risc legal. La urma urmei, fișierele colectează o mulțime de informații despre utilizatorii individuali.

  • Se întâmplă adesea ca cookie-urile de urmărire să fie setate de furnizori terți care urmăresc comportamentul consumatorilor în acest fel pe parcursul mai multor ani. Asiguram transparenta. Soluțiile noastre de cookie-uri pentru editori se adresează operatorilor de portal care doresc să joace în siguranță și doresc să joace un element central de încredere cu sistemul nostru de gestionare a consimțământului. Pentru că nu contează dacă este un magazin web sau un portal de știri.

  • Încrederea este întotdeauna baza succesului economic. Studiile dovedesc acest lucru și pe internet. Și ceea ce se aplică magazinelor web este întotdeauna o problemă de seriozitate pentru editori. Dacă cititorul vă dă acordul, puteți salva și evalua datele în mod legal. Ca urmare, aceste informații oferă valoare adăugată de prognoză. Cum ajung utilizatorii pe site-ul dvs.? Ce se citește, ce articole sunt distribuite? Aceasta este misiunea noastră, pe care o implementăm și pentru tine. La zi din punct de vedere tehnic și juridic.

Desigur, consentmanager lucrează și cu…

  • GDPR și CCPA

    Pe lângă GDPR, CCPA a intrat și în vigoare din ianuarie 2020. Legea privind confidențialitatea consumatorilor din California este o lege privind protecția datelor din statul american California, care are conținut similar cu GDPR. Dacă vizați clienți din California , este important să vă asigurați că site-ul dvs. web respectă CCPA.

  • Ce înseamnă GDPR pentru utilizarea cookie-urilor?

    Conform GDPR, fiecare site are nevoie de un banner cookie. Utilizatorul trebuie să poată decide singur ce cookie-uri permite – prin urmare, nicio bifă nu poate fi setata în avans . Bannerul cookie trebuie să apară imediat, dar nu trebuie să acopere amprenta. În plus, GDPR impune ca temeiul legal pentru utilizarea cookie-urilor să fie numit.

  • Căutați o alternativă Quantcast? Oferta noastra pentru tine:

    Cu Cookie-Robot de la Consentmanager ca alternativă Quantcast, puteți fi sigur că pe site-ul dvs. se află numai module cookie conforme cu GDPR. Obțineți acest instrument la îndemână pentru site-ul dvs. web astăzi și lăsați-l să controleze toate modulele cookie.

întrebări frecvente

Nu sunteți sigur dacă aveți nevoie de un CMP?

Pentru a vă ajuta cu lucruri precum GDPR, CMP și consimțământ, am adunat aici cele mai frecvente întrebări.

Consentmanager este o alternativă Quantcast. Consentmanager respectă cu strictețe cerințele GDPR.

Din mai 2018, această directivă se aplică tuturor operatorilor de site-uri web din Uniunea Europeană și site-urilor web
oferind servicii sau bunuri în Uniunea Europeană.

Robotul cookie al Consentmanager verifică site-ul dvs. web pentru cookie-uri noi în fiecare zi și vă anunță
dacă toate modulele cookie sunt conforme cu GDPR.

Cookie-urile sunt mici seturi de date care sunt stocate în browser pentru a face navigarea mai plăcută. Deoarece anumite cookie-uri pot fi folosite și pentru a citi date personale, utilizatorii trebuie să își dea acordul.

Vă rugăm să rețineți că nu putem oferi consultanță juridică. Unele puncte ale acestei întrebări frecvente se pot modifica, de asemenea, în timp sau pot fi interpretate diferit de către instanțe. De aceea ar trebui să vă consultați întotdeauna avocatul!