General

Raportul consentmanager în atenție: Fluxul de trafic


consentmanager pentru raportul fluxului de trafic

Imaginați-vă un scenariu în care bannerul dvs. de cookie-uri nu numai că este conform, ci are și venituri mari. În acest articol, veți afla cum vă poate ajuta raportul de flux de trafic al consentmanager să realizați acest scenariu. Vă vom arăta cum să găsiți raportul direct în tabloul de bord și împreună vom analiza cum vă puteți folosi datele pentru a crește semnificativ rata de consimțământ pentru cookie-uri.

Care este raportul de trafic de consentmanager ?

Raportul Flux de trafic arată istoricul „consimțământului” unui vizitator pentru un site web. Indiferent dacă fac clic pe butonul de acceptare sau refuză, îl ignoră sau părăsesc site-ul dvs. direct.

Pe tabloul de bord, raportul arată astfel:

Fluxul de trafic în detaliu

Raportul Flux de trafic arată mult mai mult decât cele 4 valori pe care tocmai le-am menționat. Veți găsi un total de 10 valori în raportul dvs.

Valori din raportul privind fluxul de trafic

  1. Toate vederile laterale
  2. Selecție disponibilă
  3. Selectarea nu este necesară
  4. Selectarea nu este posibilă
  5. Banner afișat
  6. Admis
  7. Respins
  8. Selecție personalizată
  9. Ignorat
  10. rata de respingere

Aici puteți găsi definiția tuturor valorilor menționate mai sus.

Unde puteți găsi raportul privind fluxul de trafic în tabloul de bord consentmanager

Pentru a accesa raportul, pur și simplu deschideți tabloul de bord . Apoi accesați secțiunea Rapoarte și ar trebui să găsiți raportul în partea dreaptă jos a raportului de prezentare generală .

consentmanager Tabloul de bord - Fluxul de trafic

Cum se interpretează datele despre fluxul de trafic

Datele din Raportul privind fluxul de trafic pot fi utile din diferite perspective. Mai jos vă vom explica ce puteți învăța din raport, cum să interpretați anumite date și ce acțiuni puteți întreprinde pentru a vă îmbunătăți bannerul de consimțământ și ratele de acceptare.

Identificați rate mari de respingere

Identificarea ratelor ridicate de respingere în domenii precum Respins, Site-ul web abandonat (rata de respingere) și Nu se poate selecta sunt indicatori importanți că bannerul cookie-urilor sau poate că paginile de destinație pot fi îmbunătățite. Derulați în jos pentru câteva sugestii generale despre cum să vă îmbunătățiți bannerul cookie.

Valoarea „Alegere nu este posibilă” indică faptul că CMP a ales să nu afișeze bannerul. Acest lucru se poate întâmpla fie pentru că browserul utilizatorului nu acceptă cookie-uri, fie pentru că utilizatorul a ignorat de prea multe ori bannerul cookie-ului când bannerul ar trebui să fie afișat din nou, fie pentru că utilizatorul nu a făcut încă o selecție sau are noi setări disponibile pentru opt -în.

Dacă vedeți un număr mare de utilizatori în faza „Nu se poate alege”, înseamnă că utilizatorii văd anumite opțiuni de consimțământ ca fiind limitative sau prea neclare.

În acest caz, puteți simplifica și clarifica opțiunile de consimțământ pentru a oferi informații suplimentare care să răspundă preocupărilor utilizatorilor, mai ales dacă au fost adăugate noi setări.

Analizați selecțiile personalizate

O alegere personalizată are loc atunci când unui utilizator i se arată un banner de înscriere pentru cookie-uri și vizitatorul a făcut o alegere personalizată. De exemplu, utilizatorul decide să își dea consimțământul pentru anumite categorii de date și bifează caseta corespunzătoare. Dacă observați că consimțământul personalizat este mai frecvent, înseamnă că utilizatorii caută în mod activ opțiuni de consimțământ personalizate dincolo de ceea ce este oferit. Pentru a maximiza adoptarea de către utilizatori, vă puteți optimiza bannerul pentru a oferi opțiuni suplimentare de consimțământ personalizate. În acest fel, puteți colecta în continuare date de la vizitatorii dvs., dar le oferiți posibilitatea de a decide ce tip de date doriți să colectați. Acest lucru este mai bine decât să le oferi vizitatorilor mai puține opțiuni și să nu primească deloc consimțământul.

Nu sunteți sigur cum să procedați? Vorbește cu un ONU de aiciexperții noștri.

Înțelegerea cererilor ignorate

„Solicitări ignorate” din raportul dvs. Fluxul de trafic înseamnă numărul de bannere cookie care au fost afișate, dar pentru care vizitatorul nu a făcut o selecție.

Dacă aveți o rată mare de solicitări ignorate, cunoscută și ca o rată ridicată de utilizatori care „ignorează” solicitarea de consimțământ, acest lucru sugerează că designul și textul actual al bannerului cookie-urilor ar putea să nu fie suficient de atrăgătoare sau captivante pentru a atrage utilizatorii dvs. Atenţie.

Ce poți face în privința asta? Optimizați-vă designul și textul bannerului de consimțământ pentru a-l face mai atractiv și mai convingător din punct de vedere vizual. Acest lucru motivează utilizatorii să ia o decizie activă și reduce numărul de utilizatori care ignoră cererea de consimțământ.

Sugestii generale pentru îmbunătățirea ratei de acceptare a bannerului dvs. de consimțământ

Pe lângă acțiunile pe care le puteți întreprinde din analiza raportului dvs. de flux de trafic, puteți, de asemenea, să urmați pur și simplu recomandările noastre generale pentru a vă optimiza bannerul cookie.

Cu toate acestea, înainte de a merge mai departe, ar trebui să verificați dacă bannerul dvs. de cookie-uri este compatibil din punct de vedere legal. Vă puteți asigura acest lucru cu lista noastră de verificare gratuită a cookie-urilor aici.
Lista de verificare a bannerelor cookie descărcabilă gratuit

Faceți-l clar și de înțeles

Nu vă frustrați utilizatorii. Proiectați-vă bannerul de consimțământ astfel încât să fie scurt și ușor de înțeles. Este mai probabil ca utilizatorii să dea consimțământul dacă înțeleg rapid scopul solicitării de consimțământ. Copia clară și concisă reduce ambiguitatea și permite utilizatorilor să ia decizii informate fără a se simți copleșiți.

Plasați bannere strategic

Experimentați cu plasarea bannerului dvs. de consimțământ. Plasarea bannerului dvs. joacă un rol important în vizibilitatea și implicarea utilizatorilor. Pentru a crește vizibilitatea bannerului, ar trebui să-l plasați într-o locație vizibilă, cum ar fi: De exemplu, în partea de sus a paginii. Plasarea strategică crește probabilitatea ca utilizatorii să vadă și să răspundă la banner. Testați diferite poziții pentru a găsi plasarea optimă pentru platforma dvs. specifică și publicul țintă.

Valorificați puterea testării A/B

Rulați teste A/B cu diferite formulare și design. Oricare dintre cele de mai sus poate fi folosită pentru testarea A/B. Testarea A/B este un instrument puternic pentru a vă rafina bannerul cookie. Acest proces de testare iterativă vă ajută să determinați cea mai eficientă configurație a bannerului de consimțământ pe baza preferințelor utilizatorului. Indiferent dacă optimizați limbajul pentru a-l face mai ușor de utilizat sau ajustați elementele vizuale pentru a-l face mai atractiv, testarea A/B vă permite să luați decizii bazate pe date pentru a vă optimiza bannerul de consimțământ.

Faceți-vă bannerul mai atractiv din punct de vedere vizual

Optimizați atractivitatea vizuală a bannerului dvs. Folosiți elemente, culori și elemente grafice atractive din punct de vedere vizual, care se potrivesc cu marca dvs., fiind în același timp clare. Un banner de consimțământ atractiv din punct de vedere vizual nu este doar atrăgător, ci transmite și profesionalism și fiabilitate, ceea ce poate crește încrederea utilizatorilor și ratele de acceptare.

Inserați linkuri pentru a afla mai multe

Includeți linkuri „Aflați mai multe” pentru utilizatorii care doresc mai multe informații. Unii utilizatori ar putea dori să afle mai multe despre opțiunile de consimțământ. Prin includerea link-urilor „Aflați mai multe”, oferiți utilizatorilor posibilitatea de a obține informații detaliate despre practicile de prelucrare a datelor. Acest lucru promovează transparența și încrederea și poate crește ratele de consimțământ, deoarece utilizatorii se simt mai bine informați și mai încrezători în deciziile lor. Un echilibru între simplitate și verbozitate asigură că declarația dvs. de consimțământ face apel la o gamă largă de preferințe ale utilizatorilor.

Beneficiați de datele site-ului dvs. cu consentmanager

Cu consentmanager vă puteți pune în practică cunoștințele despre date. Oferiți utilizatorilor dvs. o experiență de utilizator fără probleme. Începeți acum cu o scanare gratuită a site-ului cookie !


mai multe comentarii

Newsletter consentmanager Juni
Nou

Buletin informativ 06/2024

Addon nou: Analytics pentru site-uri care respectă confidențialitatea Odată cu actualizarea din iunie, noul supliment „Analitica site-ului” vă este disponibil în contul dvs. Aici combinăm cele două componente la care suntem deosebit de buni: protecția reală a datelor și raportare excelentă. Avantajul noii noastre analize de site-uri prietenoase cu confidențialitatea constă în primul rând în […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Nou

Dutch DSB: Ghid pentru bannere cookie și inspecții sporite

Autoritatea Olandeză pentru Protecția Datelor (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) a publicat un nou ghid care descrie cele mai bune practici pentru proiectarea bannerelor cookie și ce trebuie evitat pentru a evita eventualele amenzi. După cum a anunțat în februarie 2024 , Autoritatea pentru Protecția Datelor va implementa mai multe controale pentru a se asigura că site-urile […]