General

Noua lege din Țările de Jos interzice publicitatea nedirecționată pentru jocurile de noroc online


Noua lege din Țările de Jos interzice publicitatea nedirecționată pentru jocurile de noroc online

Sectorul olandez al jocurilor de noroc online a fost legalizat de la 1 octombrie 2021 prin Legea privind pariurile și jocurile de noroc la distanță. Cu toate acestea, această lege a jocurilor de noroc a evoluat acum în mod semnificativ odată cu introducerea unei noi interdicții privind publicitatea nedirecționată pentru jocurile de noroc online, care a intrat în vigoare la 1 iulie 2023 . Aceasta înseamnă că publicitatea pentru jocurile de noroc pe internet și la TV la cerere este permisă numai în condiții stricte. Guvernul din Țările de Jos a luat măsuri decisive pentru a proteja persoanele vulnerabile, în special tinerii, de riscurile potențiale ale jocurilor de noroc online.

Este important ca companiile care oferă platforme de jocuri de noroc online să înțeleagă noile reglementări și să își adapteze practicile de confidențialitate online în consecință. Citiți mai departe pentru a afla cum să o faceți.

Context cu privire la legea jocurilor de noroc online din Țările de Jos

Ministrul Weerwind spune:

„Publicitatea este necesară pentru a comunica oferta legală de jocuri de noroc online, pentru a împiedica oamenii să joace ilegal. În același timp, noi, ca guvern, avem datoria de a proteja grupurile vulnerabile împotriva riscurilor jocurilor de noroc online.”

Tradus din engleză: Publicitatea este necesară pentru a comunica legalitatea jocurilor de noroc online și pentru a descuraja oamenii să joace ilegal. În același timp, ca guvern, avem datoria de a proteja grupurile vulnerabile de riscurile jocurilor de noroc online..

Sursa: https://www.government.nl/latest/news/2023/04/19/minister-weerwind-bans-untargeted-advertising-for-online-games-of-chance

Popularitatea jocurilor de noroc online a crescut foarte mult în Țările de Jos. Prin urmare, trebuie să se găsească un echilibru între promovarea oportunităților legale de jocuri de noroc și protejarea persoanelor vulnerabile. Interdicția publicității nedirecționate abordează provocările și preocupările existente cu privire la practicile publicitare din industrie.

Ca parte a acestei interdicții, este important de știut că , în condiții stricte, următoarele vor continua să fie permise:

  • Publicitatea prin internet, de exemplu în rețelele sociale,
  • publicitate orientată
  • poştă directă şi
  • Publicitatea prin TV-on-Demand rămâne permisă în condiții stricte.

Deoarece formele de publicitate de mai sus sunt încă permise, anumite reguli trebuie respectate pentru ca companiile să poată utiliza aceste formate.

În ce condiții este permis să facă publicitate jocurilor de noroc online?

Prin această interdicție, guvernul olandez vrea să limiteze tentația consumatorilor de a participa la jocuri de noroc cu risc ridicat. Prin urmare, interzicerea din Olanda a publicității nedirecționate pentru jocurile de noroc online are un impact semnificativ asupra strategiilor de publicitate ale companiilor din acest sector. Ei bine, totuși, agenții de publicitate își pot comercializa în continuare serviciile ca de obicei dacă îndeplinesc cele trei condiții de mai jos. Scopul este de a reduce expunerea tinerilor și a altor persoane vulnerabile la reclamele potențial dăunătoare pentru jocuri de noroc.

Prin urmare, publicitatea pentru jocurile de noroc online nu este interzisă, ci poate avea loc numai în următoarele trei condiții :

  1. În primul rând, trebuie să împiedicăm în mod activ publicitatea să ajungă la tinerii sub 24 de ani sau la alte grupuri vulnerabile.
  2. În al doilea rând, cel puțin 95 la sută din publicitate trebuie să fie afișată persoanelor cu vârsta peste 24 de ani.
  3. și, în sfârșit, orice persoană căreia i se afișează reclame trebuie să poată renunța și să nu vadă anunțurile.

Cum pot companiile să respecte reglementările?

Pentru a respecta cerințele guvernului olandez pentru companiile care oferă jocuri de noroc online, trebuie luate măsuri proactive.

Mai jos sunt câteva modalități prin care puteți respecta această lege, precum și exemple despre modul în care clienții care folosesc consentmanager CMP și-au schimbat practicile de confidențialitate online pentru a rămâne în fruntea curbei. Deoarece am urmat această lege de când a fost anunțată pentru prima dată, am pregătit o serie de opțiuni pentru clienții noștri existenți, așa cum se arată în exemplele de mai jos.

1. Preveniți în mod activ accesul publicității

Preveniți în mod activ publicitatea dvs. să ajungă la tinerii sub 24 de ani sau la alte grupuri vulnerabile. Acest lucru poate fi realizat în mai multe moduri. Puteți include mecanisme de verificare a vârstei în bannerul cookie-urilor sau în politica de confidențialitate a site-ului dvs. web.

Exemplu: puteți cere utilizatorilor să-și confirme vârsta completând un anumit câmp din bannerul cookie-urilor. Bannerul dvs. ar putea include opțiunea de a afișa butoanele „Am 24 de ani sau peste” sau „Am 23 de ani sau mai puțin”.

Cu CMP-uri precum consentmanager puteți activa cu ușurință funcția de verificare a vârstei în bannerul cookie-urilor din zona de setări.

Funcție de verificare a vârstei Tabloul de bord pentru Captură de ecran consimțământ

Și dacă doriți să încercați banner-ul dvs. pentru cookie-uri cu diferite modele și caracteristici, puteți utiliza funcția noastră inovatoare de punere în scenă pentru a testa banner-ul personalizat pentru cookie-uri înainte de a fi difuzat.

2. Adresați-vă grupului țintă potrivit

Cel puțin 95% din reclame trebuie să fie afișate persoanelor cu vârsta peste 24 de ani. Pentru a realiza acest lucru, puteți utiliza strategii de publicitate direcționate. Aceasta înseamnă că trebuie să vă adaptați anunțurile pentru a ajunge la publicul dorit, utilizând parametri de direcționare precisi, cum ar fi vârsta, locația și interesele. După ce ați făcut acest lucru, asigurați-vă că instrumentul dvs. de gestionare a consimțământului se adaptează la direcționarea dvs. specifică și afișează bannerul pentru cookie-uri sau notificarea de confidențialitate adecvată pentru grupa de vârstă corespunzătoare.

3. Oferiți opțiuni de renunțare

Când anunțurile dvs. sunt afișate, utilizatorii trebuie să aibă o opțiune de renunțare. Asigurați-vă că oferiți utilizatorilor opțiuni de renunțare clare și ușor accesibile prin intermediul banner-ului cookie. Oferind utilizatorilor posibilitatea de a renunța la publicitate, demonstrați că respectați preferințele individuale și promovați o experiență de publicitate centrată pe utilizator.

Exemplu: Un exemplu în acest sens ar fi dacă aveți 3 butoane pe bannerul cookie-urilor, de ex. un buton „Respinge”, un buton „Accept, am peste 24 de ani” și un buton „Accept, am sub 24 de ani”.

Personalizați-vă CMP și nu vă mai faceți griji!

Aceasta este doar jumătatea drumului – următorul pas este să faci modificările necesare conform legislației aplicabile afacerii tale. Cu toate acestea, deoarece am sfătuit deja clienții noștri existenți cu privire la diferitele modalități prin care se pot conforma noilor reglementări guvernamentale olandeze, puteți conta pe noi pentru a elimina ghiciurile.

Luați legătura cu unul dintre experții noștri și vă vom ajuta cu plăcere, sau creați-vă propriul banner pentru cookie-uri acum gratuit !


mai multe comentarii

Webinar Cookie Consent Solution set up and install correctly
Videoclipuri

Webinar: Soluția consentmanager Cookie Consent configurată și instalată corect

Webinarul nostru pe tema „Configurarea și instalarea corectă a soluției de consimțământ cookie consentmanager ” a avut loc pe 3 septembrie. În acest webinar, Jan Winkler , CEO al consentmanager , a condus prin cele mai importante funcții și a oferit informații valoroase despre noua interfață de utilizator a interfeței consentmanager CMP. Webinarul a fost […]
Cookie-Wall & Verbesserter Cross-Domain Consent EN
General, Nou

Buletin informativ 08/2024

Caracteristici noi: perete cookie și consimțământ îmbunătățit pe mai multe domenii Odată cu actualizarea din această lună, ne-am concentrat în special pe tema cookie-urilor terță parte. Chiar dacă acum Google a dat înapoi din nou (vezi secțiunea următoare), există două browsere în special, Firefox și Safari, care nu mai acceptă cookie-uri terță parte. Dacă doriți […]