Nou

Buletin informativ 02/2022


Suntem încântați să anunțăm cea mai recentă actualizare care a fost lansată! Printre multe lucruri noi, acestea sunt principalele caracteristici disponibile cu noua actualizare:

Ilegal #1: Fonturile Google ilegale?

La sfârșitul lunii ianuarie, Tribunalul Regional din München a trebuit să se ocupe de subiectul Google Fonts (integrarea fonturilor într-un site web). Instanța a decis că încorporarea fonturilor Google prin serverul Google fără consimțământ a fost ilegală și a acordat reclamantului despăgubiri. Așa cum v-ați obișnuit de la consentmanager, am reacționat direct și în actualizarea din această lună am creat posibilitatea de a bloca fonturile Google și alte elemente externe de font și stil (blocare automată: meniu> CMP-uri> A edita> Alte optiuni> Blocați foile de stil sau blocați-le manual prin personalizarea codului, consultați ajutor).
Recomandarea noastră: Activați blocarea sau, cel mai bine, pur și simplu descărcați fonturile și plasați-le pe propriul server.

Ilegal #2: Google Analytics ilegal?

Pe lângă Google Fonts, Google Analytics a fost recent „prins”: în Austria, autoritatea de protecție a datelor de acolo a decis într-un caz că Google Analytics nu era compatibil cu principiile GDPR, deoarece datele sunt trimise în SUA și există nu există un nivel adecvat de protecție acolo. Prin urmare, operatorului site-ului i s-a interzis utilizarea Google Analytics (mai ales că a fost folosit un banner de consimțământ insuficient în acest caz). Puțin mai târziu, autoritățile olandeze și franceze de protecție a datelor au urmat exemplul și au decis, de asemenea, că integrarea (neprotejată) a Google Analytics nu era conformă cu GDPR. Se poate presupune că vor urma și alte autorități ale statului.
Recomandarea noastră: utilizați Google Analytics numai cu consimțământul dvs. sau căutați alternative care sunt prietenoase cu protecția datelor (de exemplu, etracker sau Matomo).

Ilegal #3: IAB TCF ilegal?

Autoritatea belgiană pentru protecția datelor a făcut, de asemenea, furori. Acesta a trebuit să decidă cu privire la standardul IAB TCF. Autoritatea a constatat că, în circumstanțele actuale, Cadrul de transparență și consimțământ al IAB, precum și IAB Europe ca organism administrativ din spatele standardului, nu îndeplinesc diferite condiții ale GDPR. IAB a primit acum o perioadă de două luni pentru a dezvolta un „Plan de acțiune” cu modificările propuse. Modificările propuse sunt menite să arate cum poate fi reproiectat TCF-ul pentru a fi conform GDPR. De atunci, IAB Europe a făcut recurs împotriva deciziei. Am adunat mai multe detalii în Întrebări frecvente .
Recomandarea noastră: dacă nu aveți nimic de-a face cu publicitatea online (de exemplu, comerțul electronic sau site-urile web ale companiilor), nu ar trebui să utilizați standardul IAB TCF. Dacă nu te poți descurca fără ea, nu ar trebui să intri în panică acum, ci așteaptă și vezi cum evoluează situația.

Scopuri și glisoare

De asemenea, noutăți în această lună este și posibilitatea de a rearanja și sortare scopuri: Pur și simplu „atingeți” intrarea și mutați-o acolo unde ar trebui să apară.

Caracteristica noastră de glisare este, de asemenea, nouă: în loc să afișați scopurile cu mai multe casete de selectare pe prima pagină a stratului de consimțământ, acum puteți utiliza un glisor. Vizitatorul poate alege apoi între mai multe poziții și astfel poate activa și dezactiva mai multe scopuri în același timp. Setările pentru glisor pot fi găsite în Meniu > Scopuri din lista de scopuri.

Mai multe funcții noi și modificări

Ca întotdeauna, luna aceasta am făcut și multe mici ajustări ale funcțiilor. Există ajustări la copierea CMP-urilor și a modelelor, noi opțiuni pentru stocarea bazelor legale și mai multe opțiuni de text pentru imaginile de previzualizare.


mai multe comentarii

New regulations US 2024
Dreapta

Noile legi de confidențialitate din SUA intră în vigoare în 2024: actualizați setările de confidențialitate specifice SUA

În Statele Unite, noi legi privind protecția datelor vor intra în vigoare în a doua jumătate a anului 2024 – în Florida, Texas, Oregon și Montana . Companiile care operează în aceste state sau au clienți în aceste state trebuie să își revizuiască practicile de protecție a datelor pentru a asigura conformitatea cu noile legi […]
General, Nou

consentmanager Tool Spotlight: Opțiuni de integrare în tabloul de bord CMP

În Focusul instrumentelor din această lună, aruncăm o privire mai atentă asupra funcțiilor de integrare pe care le veți găsi în tabloul de bord CMP consentmanager . Acestea sunt rezultatul muncii extinse de dezvoltare între consentmanager și instrumentele corespunzătoare, ceea ce înseamnă că putem oferi utilizatorilor noștri oportunitatea de a activa integrarea cu un simplu […]