Nou

Buletin informativ: Google Consent Mode v2 va fi obligatoriu din martie 2024


Google are un anunț pentru dvs. despre o actualizare majoră a peisajului publicitar digital: Google Consent Mode v2 este aici .

Această nouă actualizare aduce schimbări importante de care agenții de publicitate și editorii trebuie să fie conștienți. Cel mai important lucru pentru a începe: utilizarea Google Consent Mode v2 va fi obligatorie pentru toate site-urile web care utilizează serviciile Google.

Termenul limită pentru implementarea Google Consent Mode v2 este martie 2024 . Prin urmare, asigurați-vă că ați verificat dacă trebuie să îndepliniți cerințele. Vă vom ajuta cu schimbarea.

Consent Mode – Ce este?

Google Consent Mode v2 este un mecanism care funcționează cu bannerul de consimțământ al site-ului dvs. web și ajustează comportamentul etichetelor sau scripturilor dvs. Google, în funcție de faptul dacă utilizatorul final acceptă sau respinge bannerul dvs. de consimțământ. Noul Google Consent Mode v2 vă poate oferi date de conversie îmbunătățite chiar și în condiții limitate de protecție a datelor.
Anterior, modul de consimțământ Google era opțional și era folosit pentru a activa modelarea conversiilor în Google AdWords. Utilizarea unei platforme de gestionare a consimțământului certificată de Google a fost, de asemenea, opțională.

Acum lucrurile se schimbă: Google Consent Mode v2 este obligatoriu pentru a urmări orice. Și utilizarea unei platforme de gestionare a consimțământului certificată de Google pentru a gestiona consimțământul este acum, de asemenea, obligatorie.

Vestea bună: consentmanager este deja un CMP certificat de Google și acceptă deja Consent Mode v2 . Dacă integrați serviciile Google pe site-ul sau aplicația dvs., tot ce trebuie să faceți este să vă asigurați că Google Consent Mode este activat în tabloul de bord consentmanager ! Puteți găsi un videoclip cu instrucțiuni pentru activare pe site-ul nostru: https://www. consentmanager .de/google-consent-mode-v2/

Nu utilizați încă consentmanager ?

Dacă nu aveți deja un CMP certificat de Google în uz, este timpul să faceți schimbarea. Lăsați expertul nostru să vă sfătuiască și faceți o programare: https://www. consentmanager

Nu uitați de termenul limită de implementare: martie 2024

Agenții de publicitate și editorii au până în martie 2024 să se asigure că au implementat toate cerințele Google pentru noul mod de consimțământ. Acest lucru vă oferă suficient timp pentru a vă adapta strategiile și a profita la maximum de noile funcții.

Luați măsuri acum! Vizitați pagina noastră dedicată Google Consent Mode v2 pentru a afla tot ce trebuie să știți despre această actualizare. Nu ratați această oportunitate de a vă asigura că campaniile dvs. publicitare sunt conforme și oferă performanță și confidențialitate îmbunătățite.

Faceți clic aici pentru a afla mai multe despre Google Consent Mode v2: https://www. consentmanager .de/google-consent-mode-v2/

Dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de asistență cu tranziția, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență ( support@ consentmanager .net ). Suntem bucuroși să vă ajutăm să asigurați o tranziție ușoară și de succes la Google Consent Mode v2.


mai multe comentarii

Newsletter consentmanager Juni
Nou

Buletin informativ 06/2024

Addon nou: Analytics pentru site-uri care respectă confidențialitatea Odată cu actualizarea din iunie, noul supliment „Analitica site-ului” vă este disponibil în contul dvs. Aici combinăm cele două componente la care suntem deosebit de buni: protecția reală a datelor și raportare excelentă. Avantajul noii noastre analize de site-uri prietenoase cu confidențialitatea constă în primul rând în […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Nou

Dutch DSB: Ghid pentru bannere cookie și inspecții sporite

Autoritatea Olandeză pentru Protecția Datelor (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) a publicat un nou ghid care descrie cele mai bune practici pentru proiectarea bannerelor cookie și ce trebuie evitat pentru a evita eventualele amenzi. După cum a anunțat în februarie 2024 , Autoritatea pentru Protecția Datelor va implementa mai multe controale pentru a se asigura că site-urile […]