Nou

Buletinul informativ 12/2023


Adio, cookie-uri terță parte: așa se schimbă urmărirea online

Numărătoarea inversă este pornită: pregătiți-vă pentru eliminarea treptată a cookie-urilor terță parte. Sfarsitul unei ere! Google Chrome, ultimul dintre browserele majore, își va lua rămas bun de la cookie-urile de la terți până la sfârșitul anului 2024. Schimbările vor începe în primul trimestru al anului 2024. Ce înseamnă acest lucru pentru agenții de marketing, agenții de publicitate și editorii ca tine? Cel mai recent articol al nostru analizează în profunzime impactul, explică cronologia și oferă perspective cheie asupra viitorului.
Discutăm scenariile probabile și modul în care această tranziție ar putea schimba modelele de publicitate și activitățile de marketing, inclusiv modul de pregătire pentru sfârșitul cookie-urilor terță parte.

La articolul de pe blog: https://www. consentmanager .de/wissen/abschaffen-third-party-cookies/


Google Consent Mode v2: este atât de ușor

La începutul lui 2024, se apropie termenul limită al Google din martie pentru lansarea Modului de consimțământ v2 pe anumite site-uri web și aplicații. Conform anunțului oficial al Google, toate platformele care vizează utilizatorii din SEE și Regatul Unit trebuie să integreze Google Consent Mode v2.

Articolul nostru despre Google Consent Mode v2 vă arată cum puteți implementa acest lucru cu consentmanager , o platformă de gestionare a consimțământului certificată de Google. În acest ghid, vom explica cum să integrați Google Consent Mode v2, unde îl puteți găsi în tabloul de bord și vom acoperi metodele de implementare Basic și avansate ale Google. Dacă ești presat de timp sau vrei să începi cu procesul de implementare, folosește acest articol ca primă oprire. Faceți clic aici pentru a începe: https://www. consentmanager .de/wissen/how-to-implement-the-google-consent-mode-v2/


Rapoartele CMP sunt acum și mai clare

L-ai observat încă? Odată cu actualizarea actuală, tabloul de bord al CMP-ului nostru s-a schimbat (pentru clienții care folosesc noua interfață – o mai aveți pe cea veche? Apoi treceți la noua interfață din stânga jos sub navigare!). Pentru a putea vizualiza și mai rapid statisticile relevante, acum puteți găsi raportul de prezentare generală direct pe tabloul de bord. Utilizabilitatea raportului CMP a fost, de asemenea, optimizată – acum îl puteți găsi mai întâi în bara de navigare de raportare. Încercați-l acum.


Termen limită 16 ianuarie 2024: sunteți pregătit pentru noile cerințe Google?

În calitate de companie, utilizați unul dintre produsele Google, cum ar fi Google AdSense, Google Ad Manager sau AdMob în SEE și Regatul Unit? Atunci ar trebui să marchezi 16 ianuarie 2024 în roșu în calendarul tău. Din această zi înainte, Google necesită utilizarea unui CMP IAB TCF certificat de Google. Dacă aveți deja un CMP consentmanager în uz, puteți respira ușurat, deoarece consentmanager CMP este deja unul dintre CMP-urile certificate de Google. Dacă nu, ar trebui să acționați rapid. Experții noștri vă vor sfătui cu plăcere – doar faceți o programare la:
https://www.consentmanager.de/bookacall/

Dacă doriți să aflați mai multe despre noile cerințe de certificare CMP și noile standarde IAB TCF, citiți articolele de pe blog:
https://www.consentmanager.de/wissen/neues/google-cmp-consentmanager/
https://www.consentmanager.de/wissen/allgemein/iab-tcf-2-2-alle-fakten-zeitleist-wie-man-es-jetzt-benutzt/


Ai ratat webinarul? Video „Anularea cookie-urilor de la terți: deci, ce facem acum?”

Marți, 5 decembrie, a avut loc, împreună cu partenerul nostru refinery89.com, webinarul „Anularea cookie-urilor de la terți: deci, ce facem acum?”. Jan Winkler (CEO consentmanager ) a evidențiat provocările de afaceri pentru editori din cauza eliminării cookie-urilor de la terți și modul în care cookie-urile primare pot fi utilizate ca alternativă. Acestea sunt doar câteva puncte din webinar.
Aflați mai multe acum și urmăriți videoclipul webinarului: https://www.youtube.com/watch?v=t6OTW7sRPYM


Disponibilitate limitată între Crăciun și Anul Nou

Dorim să subliniem că suntem disponibili doar într-o măsură limitată între Crăciun și Anul Nou. Cu toate acestea, vom încerca să procesăm cererile dumneavoastră cât mai repede posibil. Vă rugăm să înțelegeți dacă există întârzieri.

A fost 2023 – un an interesant se apropie de sfârșit!

Anul se apropie de sfârșit și trecem în revistă evenimentele. În domeniul protecției datelor, au fost introduse noi reglementări legale, pe care le-am ținut cont prin dezvoltarea în continuare a platformei noastre de gestionare a consimțământului. La OMR și DMEXCO am putut să primim multe chipuri cunoscute și noi la standul nostru. Au fost încheiate noi parteneriate interesante.

Mulțumirile noastre se îndreaptă și către clienții noștri fideli, partenerii și cititorii interesați din acest an.
Vă dorim tuturor un Crăciun Fericit și să veniți în Noul An sănătos și plin de energie! Echipa consentmanager va fi gata pentru tine din nou în 2024 cu mare entuziasm.

Crăciun fericit!
Echipa ta consentmanager

Alte optimizări și ajustări în decembrie

În decembrie, printre altele, au fost efectuate următoarele ajustări și au fost remediate erori:
O schimbare importantă este adaptarea la noul Google Advanced Consent Mode v2. Aici a fost adăugat formatul AC2 pentru ATP pentru suport.
În CMP aveți acum și opțiunea de a vă schimba numele de utilizator în detaliile contului. Acest lucru nu era posibil anterior în noua interfață cu utilizatorul. După actualizare, sortarea majorității tabelelor este în sfârșit disponibilă. Mai multe modele noi de bannere cookie au fost adăugate la șabloanele de teme implicite.

Alte inovații și optimizări pot fi găsite în jurnalul de lansare complet:

Jurnal de lansare

  • Adăugați asistență pentru Consimțământ suplimentar Google v2 (formatul AC2 pentru ATP)
  • Textul subliniat CSS aliniat
  • Setarea pictogramei Preferințe
  • Căutare dropdown în elementul de bază
  • Sugestia de stivă lipsește
  • Adăugați verificarea riscului fără o descriere fără scop
  • Actualizare șablon GTM pentru Modul Consimțământ 2.0
  • Actualizați raportul de prezentare generală a conformității
  • Design copy: Problemă cu copierea textelor conectate
  • Permite sortarea tabelelor
  • Adăugare opțiune pentru a adăuga automat noi furnizori GVL la lista de furnizori
  • Contentpass: comutați la logica asincronă
  • Carusel: derulați pe extindere
  • Dezactivați textul temeiului legal pentru furnizori
  • Faceți aplicația Wizard prietenoasă
  • Detaliile contului: schimbați numele de utilizator
  • Dezactivarea stivelor IAB dacă nu este utilizat TCF
  • Îmbinați raportul de prezentare generală cu tabloul de bord
  • Îmbunătățiri ale raportului CMP UX
  • Îmbunătățiți UX-ul câmpurilor selectate
  • Ascunde pictograma de extindere dacă nu există conținut
  • Introducerea limbii corecte variază în înălțime
  • Permite descărcarea/încărcarea dacă textele de traducere
  • Instrucțiuni de integrare Îmbunătățiri UX
  • Div-uri separate pentru butoane și linkuri
  • Permite setarea pictogramelor pentru butoanele din al doilea strat
  • Îmbunătățiri ale designului modal UX
  • Îmbunătățiri CMP Modal UX
  • Adăugați noi modele implicite

mai multe comentarii

General

Buletin informativ 09/2024

Caracteristici noi: instrument pentru drepturile subiectului de date (DSR). GDPR stipulează că cei afectați (cum ar fi vizitatorii site-ului web, clienții sau alte persoane ale căror date sunt prelucrate) beneficiază de anumite drepturi. Aceasta include, în special, faptul că își pot interoga drepturile și pot primi informații despre datele prelucrate. Drepturile includ, printre altele: Noul […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Nou

consentmanager obține statutul de aur ca partener Google CMP

consentmanager a fost certificat ca Partener CMP Gold Tier în Programul de parteneriat Google Consent Management Platform (CMP). Ni s-a acordat acest statut pe baza următoarelor criterii: Cea mai recentă dezvoltare din programul de parteneriat Google CMP aduce avantaje semnificative clienților noștri. Acum vă puteți integra bannerul de consimțământ cu Google Ads, Google Analytics și […]