Nou

Buletin informativ 06/2024


Addon nou: Analytics pentru site-uri care respectă confidențialitatea

Odată cu actualizarea din iunie, noul supliment „Analitica site-ului” vă este disponibil în contul dvs. Aici combinăm cele două componente la care suntem deosebit de buni: protecția reală a datelor și raportare excelentă.

Avantajul noii noastre analize de site-uri prietenoase cu confidențialitatea constă în primul rând în protecția datelor și simplitatea sistemului:

  • Fără cookie-uri sau tehnologii similare
  • Nu sunt stocate date personale
  • Doar ca date agregate și numai locații de server din Europa
  • Doar o singură linie de cod copiați și lipiți pe site-ul dvs. web

Cu ajutorul analizelor noastre de site-uri care respectă confidențialitatea, am dori să încercăm să oferim o alternativă simplă la sistemele de analiză complexe: fără urmărirea sofisticată a vizitatorilor, ci o privire de ansamblu simplă, fără ocoliri și direct la obiect. Aflați dintr-o privire:

  • Câți vizitatori are site-ul meu?
  • Câte vizualizări de pagină am avut într-o perioadă de timp?
  • De unde vin vizitatorii?
  • Ce site-uri web trimit vizitatorii către mine?
  • Cum merg campaniile mele de marketing?
  • și mult mai mult

Noul instrument este acum disponibil pentru toți clienții ca versiune Basic (până la 5000 de vizualizări de pagină) – dacă doriți să utilizați mai mult, există upgrade-uri corespunzătoare.

Testați-l acum: faceți clic pe meniul din noua interfață consentmanager> Faceți clic pe Analytics site și începeți!

Noua etapă în protecția datelor: Actul american privind dreptul la confidențialitate din 2024

În prezent există 19 state în SUA cu legi corespunzătoare în vigoare. Actul american privind drepturile de confidențialitate (APRA), introdus la 7 aprilie 2024, își propune să creeze standarde uniforme de confidențialitate și securitate în Statele Unite. Acest proiect de lege propus va reglementa AI și tehnologiile automate de luare a deciziilor și va stabili noi reguli pentru „colectatorii mari de date” și „brokerii de date”.

Citiți mai multe despre asta aici: https://www. consentmanager .de/wissen/american-privacy-rights-act-2024

Antetul buletinului informativ American Privacy Rights Act 2024

Autoritatea olandeză pentru protecția datelor publică îndrumări cu privire la bannerele cookie

Autoritatea Olandeză pentru Protecția Datelor (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) a publicat noi îndrumări privind utilizarea conformă a bannerelor de consimțământ pentru cookie-uri și își va consolida controalele. Recomandările cheie includ furnizarea de informații clare, utilizarea textului simplu și prezentarea tuturor opțiunilor la un singur nivel, fără opțiuni preselectate. Descărcați gratuit lista noastră de verificare a celor mai bune practici pentru a evita potențialele penalități.

Puteți găsi articolul complet aici: https://www. consentmanager .de/wissen/nl-veroeffentlicht-cookiebanner-leitfaden

DPA olandez lansează Orientări privind bannerele cookie

Meta întârzie dezvoltarea IA în UE

Organizația noyb (nici o afacere a dvs.) a depus plângeri împotriva Meta în 11 țări din UE și acuză compania de încălcări grave ale GDPR. Accentul se pune pe utilizarea de către Meta a datelor cu caracter personal ale utilizatorilor din UE pentru antrenarea tehnologiei AI fără nume fără acordul necesar al utilizatorilor, care este programată să aibă loc începând cu 26 iunie 2024. Ca răspuns, noyb a depus 11 plângeri în Austria, Belgia, Franța, Germania, Grecia, Italia, Irlanda, Țările de Jos, Norvegia, Polonia și Spania, solicitând Meta să-și suspende activitățile planificate de IA. Apoi, Meta și-a amânat temporar planurile de dezvoltare a inteligenței artificiale în UE. Comisia pentru Protecția Datelor (DPC) a declarat în declarația sa cu privire la caz că va continua să lucreze cu Meta pe această temă, în colaborare cu celelalte autorități de protecție a datelor din UE.

Pentru reclamația lui noyb: https://noyb.eu/en/noyb-urges-11-dpas-immediately-stop-metas-abuse-personal-data-ai

Evoluțiile AI ale Meta în UE sunt în așteptare

IAB Europe introduce Scopul Special 3: Nu este necesară nicio acțiune imediată pentru clienții consentmanager

La 3 iunie 2024, IAB Europe a introdus o nouă versiune a TCF v2.2, care include noul Special Purpose 3, „Save and Communicate Privacy Choices”. Acest nou scop facilitează procesarea șirurilor TC (Transparency and Consent Strings) pentru a verifica consimțământul utilizatorului și opțiunile de confidențialitate atunci când aceste șiruri sunt considerate date cu caracter personal, asigurând astfel respectarea cerințelor GDPR și a politicii ePrivacy .

Furnizorii trebuie să indice acest scop pentru a dovedi că interesele și drepturile utilizatorilor nu sunt neglijate. CMP-urile trebuie să implementeze noua măsură până la 4 octombrie 2024. Nu este necesară nicio acțiune imediată pentru clienții consentmanager . PDF de informații IAB cu destinația specială 3: https://iabeurope.eu/wp-content/uploads/TCF_V-CMP_comms_TCFv2.2PoliciesAmendmentsIntroductionOfNewSpecialPurpose3-SaveAndCommunicatePrivacyChoices_030624_IABEurope.pdf

Videoclip nou webinar: Google Consent Mode v2

Webinarul comun dintre Google și consentmanager pe tema „ Google Consent Mode v2” a avut loc pe 12 iunie. Dennis Gingele de la Google și Jan Winkler de la consentmanager au prezentat cele mai importante fapte și informații de fundal despre Google Consent Mode v2.

Dacă ați ratat seminarul web, acum puteți urmări înregistrarea seminarului web. Click aici pentru videoclip: https://www. consentmanager .de/wissen/google-consent-mode-v2-understand-and-seamlessly-integrate/

Seminar web cu Google: înțelegerea și integrarea perfectă Google Consent Mode v2

Mai multe optimizări și ajustări în iunie

În iunie, printre altele, s-au făcut următoarele ajustări și au fost remediate erori:
În zona de raportare, aspectul Raportului de optimizare a fost mai ușor de utilizat. Un mesaj de eroare care a apărut când navigarea era prea rapidă în comparație cu viteza de încărcare a paginii a fost eliminat. A fost rezolvată o problemă care a apărut la utilizarea interfeței client în două ferestre în același timp. Pașii de integrare Shopify din centrul de ajutor au fost actualizați.
Alte inovații și optimizări pot fi găsite în jurnalul de lansare complet:

Jurnal de lansare

  • Addon nou: Analytics site
  • Remediere: Confirmați că dialogul se află sub CMP modal
  • Remediere: ieșirea GCP împiedică trimiterea semnalelor TCF
  • Remediere: Problemă cu utilizarea interfeței client în două ferestre în același timp
  • Remediere: furnizorul AWIN a fost deconectat de la fastly.net
  • Remediere: problemă PCP în limbajul PL
  • Remediere: Eliminați mesajul de alertă la anularea utilizatorului
  • Remediere: Problemă de versiune cu modificările de publicare
  • Remediere: Numărul de liste modale CMP este incorect
  • Remediere: problemă cu lungimea TCF în aplicație
  • Remediere: marcajul Consent Mode TCF în aplicație
  • Remediere: S-a adăugat suport pentru segmentul TCF PublisherTC
  • Integrare API Shopify actualizată
  • Secțiunea de ajutor Shopify actualizată și videoclip de integrare
  • Stilul actualizat al politicii de confidențialitate
  • Stilul actualizat al raportului de optimizare
  • Setări actualizate pentru stilul integrărilor

mai multe comentarii

General

Buletin informativ 09/2024

Caracteristici noi: instrument pentru drepturile subiectului de date (DSR). GDPR stipulează că cei afectați (cum ar fi vizitatorii site-ului web, clienții sau alte persoane ale căror date sunt prelucrate) beneficiază de anumite drepturi. Aceasta include, în special, faptul că își pot interoga drepturile și pot primi informații despre datele prelucrate. Drepturile includ, printre altele: Noul […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Nou

consentmanager obține statutul de aur ca partener Google CMP

consentmanager a fost certificat ca Partener CMP Gold Tier în Programul de parteneriat Google Consent Management Platform (CMP). Ni s-a acordat acest statut pe baza următoarelor criterii: Cea mai recentă dezvoltare din programul de parteneriat Google CMP aduce avantaje semnificative clienților noștri. Acum vă puteți integra bannerul de consimțământ cu Google Ads, Google Analytics și […]