Nou

Buletin informativ 05/2024


Nouă integrare pentru Slack, MS Teams și multe altele

Odată cu actualizarea actuală, o nouă funcție de integrare pentru Slack, MS Teams, Zapier și n8n vă este acum disponibilă în sistem. Funcția vă informează în mod convenabil în Slack, Teams sau orice alt instrument despre modificări și știri importante (de exemplu, cookie-uri noi găsite) în contul dvs. CMP. Nu mai trebuie să vă conectați activ în CMP pentru a verifica dacă există actualizări. Sistemul vă trimite un mesaj direct de la backend către canalul corespunzător.
Noile funcții de integrare pot fi găsite în: Meniu> cont> Integrari.

Citiți mai multe despre acest lucru în articolul nostru aici: https://help. consentmanager .de/books/cmp/page/integrating-microsoft-teams-slack-zapier-n8n

IAB Europe pe tema modelelor „Consimțământ sau plăți”.

IAB Europe reacționează la declarația recentă a EDPB privind modelul „Consimțământ sau plăți”. Acest model, introdus de marile platforme online precum Meta, oferă utilizatorilor posibilitatea de a-și da acordul pentru prelucrarea datelor pentru publicitate personalizată sau de a plăti pentru un serviciu fără reclame. Prin declarația din 23 aprilie, IAB Europe își exprimă îngrijorarea că astfel de modele ar putea crea incertitudine juridică pentru companii. De asemenea, se tem că EDPB denaturează modelul „Consimțământ sau plătire” ca un sistem care ar putea trata drepturile de protecție a datelor ca pe un lux pe care doar unii și-l pot permite. Citiți mai multe despre acest subiect aici: https:// consentmanager .de/wissen/iab-europe-reagiert-auf-edsa-stellungnahme-zu-consent-or-pay-modellen/

O imagine cu titlul „IAB Response on Consent or Pay” cu un lacăt în stânga reprezentând confidențialitate și consimțământ și un semn de dolar în dreapta reprezentând plata, pe un fundal alb.

Protecția datelor în Germania: noi evoluții și cerințe

Peisajul protecției datelor în Germania evoluează. Această evoluție este determinată de interesul sporit al populației și al guvernului, precum și de hotărâri judecătorești importante, cum ar fi decizia Curții Regionale Superioare din Köln, care solicită opțiuni de consimțământ simple și ușor de utilizat pentru cookie-uri. Rapoartele regionale evidențiază probleme stringente, cum ar fi protecția datelor de sănătate și utilizarea inteligenței artificiale și solicită inovare în materie de reglementare. Prin urmare, companiile trebuie să rămână vigilente și să se adapteze pentru a îndeplini cerințele legale înalte și așteptările privind mecanismele corecte de consimțământ. Citiți mai multe despre acest lucru în articolul nostru detaliat aici: https://www. consentmanager .de/knowledge/current-developments-on-data-protection-in-germany/

O imagine cu titlul „Evoluții recente privind confidențialitatea datelor în Germania”, cu un lacăt și steagul german în fundal.

Seminar web: Google Consent Mode v2 cu vorbitor invitat de la Google

Datorită cererii continue privind modul de a face față noilor cerințe Google pentru Google Consent Mode v2, consentmanager găzduiește un alt webinar pe acest subiect împreună cu Google pe 12 iunie. Dennis Gingele de la Google și Jan Winkler de la consentmanager vor explica împreună cele mai importante fapte și informații de fundal despre Google Consent Mode v2.

Seminar web: Google Consent Mode v2 cu Dennis Gingele (Google) și Jan Winkler ( consentmanager )
Când? 12 iunie 2024 | 11:00 CET

Alătură-te acum:
https://www.consentmanager.de/wissen/webinar-google-consent-mode-v2-mit-google

6 ani de GDPR: o sărbătoare a impactului său de anvergură

Pe 25 mai 2024 vom sărbători a șasea aniversare a Regulamentului general privind protecția datelor. De la introducerea sa, GDPR a îmbunătățit fundamental securitatea datelor cu caracter personal, a consolidat drepturile persoanelor și a clarificat responsabilitățile organizațiilor. Acest articol oferă o privire de ansamblu asupra impactului transformator al GDPR. Citiți mai multe aici: https://www. consentmanager .de/wissen/6-jahre-dsgvo/

Imagine pentru aniversarea GDPR pe 25 mai cu butonul „Citește articolul” și stele în jurul titlului „GDPR”

Responsabil cu protecția datelor: Compania dvs. are nevoie de unul?

Când este obligatoriu un responsabil cu protecția datelor? Este mai bine să numiți un DPO intern sau extern? Articolul nostru actual tratează cele mai importante criterii pentru numirea unui responsabil cu protecția datelor (DPO) și răspunde la întrebarea dacă acest rol este obligatoriu pentru compania dumneavoastră conform cerințelor GDPR. Citiți articolul complet și asigurați-vă că afacerea dvs. îndeplinește cerințele GDPR aici: https://www. consentmanager .de/knowledge/dsgvo-data-protection-officer-needs-your-company-one/

Grafic pentru responsabilul cu protecția datelor GDPR: „Compania dumneavoastră are nevoie de un responsabil cu protecția datelor?” cu butonul „Citește articolul” pe care se poate face clic.

Acesta a fost OMR24!

OMR24 abia a pornit când s-a terminat deja. Două zile de discuții intense pe tema bannerelor cookie, confidențialitatea datelor și multe altele sunt în urmă. Dorim să mulțumim tuturor vizitatorilor, clienților și părților interesate pentru discuțiile stimulatoare de la standul nostru.
Dar după eveniment este înainte de eveniment… și mai departe 18. și 19 septembrie, așteptăm cu nerăbdare să vă urăm bun venit personal la DMEXCO din Köln. Salvează data!

consentmanager la OMR24 Hamburg

Google acceptă Platforma globală de confidențialitate (GPP) IAB în alte state din SUA

Google a susținut recent platforma globală de confidențialitate (GPP) a Interactive Advertising Bureau (IAB) pentru a ajuta editorii și platformele de gestionare a consimțământului (CMP) să respecte legile privind protecția datelor printr-un cadru standardizat. Google începe acum asistența pentru statele din SUA prin GPP: California, Virginia, Colorado și Connecticut. Această mișcare face parte din strategia generală a Google, deoarece suportul pentru Standard anterior (“US Privacy String”) este eliminat treptat. Acum asigurați-vă că platforma dvs. rămâne compatibilă și eficientă cu CMP consentmanager : https://www. consentmanager .de/us-privacy/

Noi cerințe Google CMP pentru editorii elvețieni

Editorii din Elveția care folosesc site-uri web sau aplicații pentru a genera bani prin Google AdSense, Google Ad Manager sau Google AdMob trebuie să se informeze despre noile cerințe Google. Până în iulie 2024, site-urile web sau aplicațiile trebuie să integreze o platformă de gestionare a consimțământului (CMP) certificată de Google. consentmanager este un partener al Google și îndeplinește deja aceste cerințe și acceptă IAB TCF astfel încât editorii să poată continua să livreze publicitate personalizată. Editorii care nu îndeplinesc cerințele nu pot plasa publicitate. Pentru a asigura conformitatea și pentru a vă proteja oportunitățile de generare de bani. Citiți mai multe aici: https://www. consentmanager

Notă: actualizați SDK-ul iOS

După cum sa menționat în notele noastre de lansare, Apple și-a actualizat recent cerințele pentru dezvoltatorii de aplicații pentru a include un manifest de confidențialitate în aplicații. Dacă utilizați SDK-ul nostru iOS, vă recomandăm insistent să actualizați la versiunea 2.x, astfel încât aplicația dvs. să conțină fișierele manifest necesare. Această actualizare este necesară pentru a asigura conformitatea cu cele mai recente standarde de confidențialitate ale Apple.

Pentru instrucțiuni detaliate despre implementarea acestor modificări și descărcarea celei mai recente versiuni SDK, vă rugăm să vizitați pagina noastră de ajutor: https://help. consentmanager .net/books/cmp/page/ios-4-apple-privacy-manifest

Alte optimizări și ajustări în mai

În luna mai, printre altele, au fost făcute următoarele ajustări și au fost remediate erori:
Scalarea lipsă din graficul cronologic a fost adăugată la tabloul de bord. În Generatorul de politici de confidențialitate, opțiunile de setare au fost rafinate și problemele cu setarea limbii pentru poloneză au fost rezolvate. Afișarea incompletă a numelor cookie-urilor în lista de cookie-uri, care a avut loc în principal cu module cookie nou găsite, nu mai are loc după actualizarea curentă.

Ca întotdeauna, puteți găsi mai multe inovații și optimizări în jurnalul de lansări:

Jurnal de lansare

  • Nou: adăugați conexiune la echipele MS/Slack
  • Nou: Adăugați posibilitatea de a adăuga note unui furnizor
  • Nou: adăugați configurația clientului pentru a afișa codul QR de integrare TV ca link
  • Nou: adăugați „selectați tot” pentru editare în masă
  • Nou: Adăugați posibilitatea de a selecta în masă prin Shift
  • Design: Îmbunătățirea modal UX de proiectare
  • Design: Îmbunătățirea UX pentru checkout
  • Design: îmbunătățire CMP Modal UX
  • Design: îmbunătățirea codurilor UX
  • Remediere: lipsesc datele diagramelor din tabloul de bord
  • Remediere: Sortarea listei de furnizori
  • Remediere: probleme la afișarea listei de cookie-uri
  • Remediere: notificările au fost afișate incorect
  • Remediere: balonul aliniat incorect
  • Remediere: Raportarea incorectă dacă sunt selectate modele
  • Remediere: reglaj fin al setărilor PCP
  • Remediere: problemă PCP cu limba poloneză

mai multe comentarii

Newsletter consentmanager Juni
Nou

Buletin informativ 06/2024

Addon nou: Analytics pentru site-uri care respectă confidențialitatea Odată cu actualizarea din iunie, noul supliment „Analitica site-ului” vă este disponibil în contul dvs. Aici combinăm cele două componente la care suntem deosebit de buni: protecția reală a datelor și raportare excelentă. Avantajul noii noastre analize de site-uri prietenoase cu confidențialitatea constă în primul rând în […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Nou

Dutch DSB: Ghid pentru bannere cookie și inspecții sporite

Autoritatea Olandeză pentru Protecția Datelor (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) a publicat un nou ghid care descrie cele mai bune practici pentru proiectarea bannerelor cookie și ce trebuie evitat pentru a evita eventualele amenzi. După cum a anunțat în februarie 2024 , Autoritatea pentru Protecția Datelor va implementa mai multe controale pentru a se asigura că site-urile […]