DSA a intrat în vigoare: Legea Serviciilor Digitale se aplică companiei dvs.?
În ultimul nostru articol, analizăm actualizările importante și obligațiile extinse pentru site-uri online suplimentare, generate de Digital Services Act (DSA), o parte cheie a inițiativei Comisiei UE „Europa potrivită pentru era digitală”. DSA este aplicabil platformelor online și motoarelor de căutare majore din 25 august 2023 și acum este pe deplin aplicabil altor platforme online din 17 februarie 2024. Deoarece multe site-uri web ar putea fi considerate platforme online, acestea ar putea fi obligate să respecte DSA. Pentru a afla dacă trebuie să vă conformați și ce puteți face în acest sens, continuați să citiți aici: https://www. consentmanager .net/knowledge/dsa-for-online-platforms/
Eliminați cookie-urile de la terți și ajustați setările pentru domeniul de aplicare a consimțământului CMP
Eliminarea iminentă a modulelor cookie de la terți ar necesita modificări semnificative ale proceselor de consimțământ ale site-urilor web. Datorită acestor modificări, recomandăm cu tărie ca utilizatorii noștri care folosesc setările noastre pentru domeniul consimțământului să treacă la consimțământul specific domeniului. Pentru a afla mai multe, vă rugăm să faceți clic aici: https://www. consentmanager .net/knowledge/news/third-party-cookies-and-cmp-consent-scope
Instrumentul în atenție: extindeți-vă gestionarea consimțământului cu capabilitățile noastre pentru mai multe site-uri
Gestionați sute de site-uri web în același timp? Trebuie să oferiți un design CMP consecvent tuturor site-urilor dvs. dintr-un singur tablou de bord? Sau preferați să creați configurații personalizate care să îndeplinească diferitele cerințe legale ale diferitelor locații? Instrumentele noastre de asistență pentru mai multe site-uri vă permit să simplificați procesul de consimțământ online pentru până la sute de site-uri web! Pentru a începe, iată o scurtă prezentare generală a caracteristicilor noastre:
Gestionați cu ușurință permisiunile și accesul între subconturi
Organizațiile care lucrează cu parteneri sau clienți se pot confrunta cu provocarea de a distribui accesul la diferite niveluri de date sau rapoarte în mod sigur și eficient. Instrumentele noastre oferă soluții cu posibilitatea de a atribui acces limitat. Puteți crea subconturi pentru parteneri sau clienți și le puteți acorda acces la date sau rapoarte specifice.
Gestionarea unificată a mai multor site-uri
Gestionați mai multe site-uri într-un singur cont cu un singur cod CMP. Implementați același cod CMP pe toate site-urile web pentru a asigura practici consecvente de gestionare a consimțământului și pentru a menține coerența designului și integritatea mărcii pe toate fronturile digitale. Sau aplicați setări speciale pentru a permite conformitatea cu diferite standarde de reglementare.
Funcții de automatizare și editare în bloc
Automatizările vă permit să efectuați editări în bloc pe un număr mare de site-uri web, crescând semnificativ eficiența managementului. Unificați-vă listele de furnizori prin menținerea unei liste consecvente de furnizori pe toate site-urile web, facilitând interacțiunea cu terțe părți. Atribuirea automată a scopurilor permite proprietarilor de site-uri să actualizeze și să atribuie automat o listă consecventă de scopuri pentru trackerele utilizate pe fiecare site, eliminând necesitatea intervenției manuale.
Dacă aveți întrebări, nu ezitați să contactați unul dintre experții noștri aici!
https://www.consentmanager.net/bookacall/
Webinar: Google Consent Mode v2 – nu-l ratați!
Toată lumea vorbește despre Google Consent Mode v2. Mulți agenți de publicitate și operatori de site-uri web au încă o varietate de întrebări pe această temă despre ce înseamnă exact noile cerințe Google pentru afacerea lor și cum trebuie să implementeze cerințele legale și tehnice în detaliu.
consentmanager ar dori să răspundă la aceste întrebări și să explice cele mai importante fapte și pașii necesari de implementare într-un webinar. În plus, Jan Winkler , CEO al consentmanager , vă oferă multe oportunități de a vă adresa întrebări individuale.
Seminar web: Google Consent Mode v2 cu Jan Winkler
În germană: 27 februarie 2024 | 11:00 CET – Înregistrați-vă acum: https://www. consentmanager
În engleză: 28 februarie 2024 | 11:00 CET – Înregistrați-vă acum: https://www. consentmanager .net/webinar/
Webinar „Fără cookie-uri = pierdere de vânzări?” pe 11 martie 2024
Luni, 11 martie, la ora 15:00, va avea loc webinarul „Fără cookie-uri = pierdere de vânzări?”, împreună cu partenerul nostru Refinery89. Aflați mai multe despre impactul unei lumi digitale „fără mâncăruri” asupra editorilor și agenților de publicitate. Cei doi experți Robin de Wit (CSO Refinery89) și Jan Winkler (CEO consentmanager ) discută subiecte precum:
- Ce îi așteaptă pe editori în 2024 cu privire la noul Regulament general privind protecția datelor (DAS, DMA)?
- Există o legătură directă între eliminarea cookie-urilor și pierderea vânzărilor?
- Aflați mai multe despre soluțiile sigure pentru cookie-uri, cum ar fi Contextual+ și tehnicile de proiectare a conținutului, care pot ajuta editorii și agenții de publicitate într-o lume fără cookie-uri.
Înregistrați-vă acum: https://events.teams.microsoft.com/event/540293ef-689e-4c37-9350-efe049b1bccb@7117068e-7ca2-4ea3-b1a9-2ae37280d6bb
Webinarul va avea loc în limba engleză
Actualizare importantă: noi orientări tehnice elvețiene privind consimțământul
Noile orientări tehnice de la Comisarul Federal pentru Protecția Datelor și Informației (FDPIC) solicită proprietarilor de site-uri web, companiilor și organizațiilor să blocheze cookie-urile inutile în avans. Această actualizare contrazice liniile directoare ale Legii federale privind protecția datelor (nDSG) revizuită, ceea ce înseamnă că proprietarii de site-uri web ar putea avea nevoie să-și actualizeze mecanismele de colectare a consimțământului pe site-ul lor.
Noua Lege federală privind protecția datelor (nDSG) clarifică modul în care ar trebui gestionate datele personale ale cetățenilor elvețieni și se concentrează pe „Privacy by Design” și „Privacy by Default”. Cu toate acestea, nu au fost necesare bannere cookie pentru consimțământul utilizatorului.
Cu toate acestea, noile linii directoare din Secțiunea 5.1 a documentului „Măsuri Tehnice și Organizaționale” (TOM) al FDPIC au extins aceste idei și au adăugat noi cerințe. Ai nevoie:
Blocarea cookie-urilor neesențiale în avans: site-urile web trebuie să dezactiveze cookie-urile neesențiale în mod prestabilit până când utilizatorii își dau consimțământul. Intimitatea utilizatorului este protejata din momentul in care intra pe site.
Consimțământ activ pentru module cookie suplimentare: Activarea modulelor cookie neesențiale necesită consimțământul activ al utilizatorului și evidențiază necesitatea unei decizii clare și informate.
Colectare minimă de date prin setări implicite prietenoase cu protecția datelor: Principiul „protecția datelor prin setări implicite prietenoase cu protecția datelor” necesită ca numai informațiile minime să fie procesate după colectarea datelor.
Puncte de acțiune de conformitate
Până când utilizatorul și-a dat consimțământul, ar trebui să vă asigurați că blocați cookie-urile setate de Platforma dvs. de gestionare a consimțământului (CMP) în prealabil dacă compania dumneavoastră are sediul central în Elveția sau dacă doriți să vizați utilizatorii care se află acolo. Pentru a obține în mod legal consimțământul utilizatorului pentru utilizarea cookie-urilor neesențiale, este, de asemenea, important să implementați un mecanism de consimțământ folosind un banner cookie sau o notificare pe site-ul dvs.
Dacă aveți nevoie de ajutor, contactați imediat unul dintre experții noștri! https://www. consentmanager .net/bookacall/
Mai multe modificări și ajustări în ianuarie
Următoarele ajustări și remedieri de erori au fost făcute în februarie:
În CMP au fost implementate diverse îmbunătățiri și funcționalități suplimentare. De exemplu, acum este posibil să trimiteți raportul de conformitate ca fișier Excel la orice adresă de e-mail și să specificați frecvența de trimitere. În plus, acum este posibil să adăugați un ID de furnizor la lista de cookie-uri și să adăugați etichete pentru fiecare furnizor. În ceea ce privește funcțiile de sincronizare, setările CMP pot fi setate doar pentru lista de furnizori, cookie-uri și dacă este necesar pentru scopuri și nu pentru toate setările împreună.
Puteți găsi mai multe inovații și optimizări în jurnalul de lansări complet:
Protocol de eliberare
- Funcție nouă: suport pentru transparența DSA (propunerea IAB)
- Remediere: Problemă setarea scopurilor de clasificare la Always-On
- Designul de căutare în meniul drop-down a fost îmbunătățit
- Raport de optimizare îmbunătățiri UX
- Permiteți „+” pentru e-mail și nume de utilizator
- Remediere: eroare de raportare a riscurilor, „Furnizorii nu au descriere”, chiar dacă au una
- Remediere: crawlerul raportează că nu a fost găsit un mod de consimțământ
- Îmbunătățit: Generator de politici de confidențialitate
- Remediere: problemă de punere în scenă/publicare
- Remediere: drepturile de publicare lipsesc
- Remediere: CMP live nu poate fi selectat în caseta de selecție a tabloului de bord
- Remediere: CMP live nu poate fi găsit în căutarea modală CMP
- Remediere: TR lipsește în termeni și condiții, selecția amprentei
- Remediere: actualizați setarea implicită pentru noile CMP-uri
- Adăugați o căutare de ștergere în bara de căutare a tabelului
- Remediere: Afișează probleme în căutarea în lista de cookie-uri
- Îmbunătățit: opțiunea de a nu sincroniza setările CMP
- Îmbunătățit: adăugați o descriere implicită a scopului
- Remediere: Captură eroare de răspuns IBC
- Îmbunătățit: adăugați ID-uri de furnizor la lista de module cookie
- Îmbunătățit: setați valorile implicite TCF la false pentru scopuri
- Îmbunătățit: cookie-urile primare au fost schimbate în samesite=lax
- Îmbunătățit: adăugați înălțime și lățime la sigla CMP
- Remediere: modificarea ID-ului scopului duce la o listă incorectă
- Îmbunătățit: Ascunde pictograma de extindere când nu există conținut
- Adăugați export cookie
- Adăugați capacitatea de a adăuga note unui furnizor
- Adăugați capacitatea de a adăuga etichete pentru fiecare furnizor
- Remediere: scopurile conectate arată furnizorii greșiți
- Îmbunătățit: Lista de furnizori: Editare în bloc: Adăugați opțiunea pentru a elimina/șterge furnizorii
- Remediere: Adăugarea scopurilor clasice setează totul la interes legitim
- Adăugați opțiunea la raportul de conformitate prin e-mail
- Îmbunătățit: actualizați versiunea CMP la publicare
- Remediere: butonul de descărcare nu funcționează
- Remediere: selecția limbii confundă EN cu EN-en
- Remediere: furnizorii conectați nu sunt afișați corect
- Adăugați opțiunea pentru a nu trunchia numele cookie-urilor
- Remediere: lipsește tipul de export cookie
- Fix: Lista de cookie-uri: Tipul nu arată scopul furnizorului
- Remediere: plata SEPA nu poate fi selectată
- Remediere: butonul Adăugați scop nu funcționează
- Remediere: eroare în stratul cookie: explicpurpose()
- Remediere: eroare de recunoaștere a vorbirii: „es-es” nu este recunoscut ca „es”.
- Remediere: TR lipsește în descrierea scopului
- Adăugați noi teme implicite
- Remediere: Problemă la copierea CMP-urilor
- Îmbunătățit: Exportul listei de cookie-uri: Adăugați coloana prima/a treia
- Remediere: Lista cookie: Eliminați domeniul alias
- Remediere: descărcarea limbii JSON pentru tema implicită nu funcționează
- Adăugați opțiune pentru a dezactiva efectul de tranziție în teme
- Remediere: probleme la afișarea listei de cookie-uri
- Raportare: adăugați coloană pentru acceptarea automată (de exemplu, reglementări de renunțare)
- Adăugați opțiunea „Activați întotdeauna furnizorul, indiferent de scop…”
- Remediere: numărul de opțiuni existente este incorect la schimbarea temelor
- Remediere: Făcând clic pe săgeata scop ar trebui să extindă și descrierea
- Remediere: încărcarea traducerilor pentru tema prestabilită nu funcționează