Nou

Gestionarea avansată a consimțământului: acestea sunt caracteristicile pe care ar trebui să le cunoașteți


bannere pentru cookie-uri

Cele mai simple mecanisme de consimțământ pot fi suficiente pentru întreprinderile mici sau liber profesioniști. Acest lucru variază în funcție de dimensiunea afacerii dvs. sau de reglementările pe care trebuie să le respectați. Instrumentul dvs. ar trebui să poată crea un banner cookie și să îndeplinească funcții de bază, cum ar fi: B. blocarea automată a cookie-urilor și obținerea consimțământului pe care GDPR îl solicită tuturor site-urilor web care utilizează cookie-uri neesențiale. Acestea sunt funcțiile de bază pe care instrumentele de consimțământ pentru cookie-uri ar trebui să le ofere.

Cu toate acestea, funcțiile avansate nu numai că vă ajută să respectați diferitele reglementări legale internaționale din întreaga lume (dacă este necesar). De asemenea, vă ajută să colectați informații specifice despre clienții dvs. pentru a înțelege mai bine comportamentul și preferințele acestora și pentru a testa diferite experiențe online pe care le puteți oferi clienților dvs.

Să ne uităm la cele 4 funcții avansate pe care le oferă un instrument precum consentmanager și de ce sunt importante pentru afacerea ta. Puteți folosi aceste funcții ca punct de plecare pentru a alege cel mai bun instrument de consimțământ pentru afacerea dvs.

4 Caracteristici avansate ale unei platforme de gestionare a consimțământului

Scanare regulată pentru cookie-uri

Cele mai multe instrumente accesează cu crawlere site-ul dvs. atunci când îl configurați pentru prima dată. Crawler -ul scanează un site web și identifică diferitele cookie-uri care sunt utilizate. Acest lucru vă permite, ca companie, să înțelegeți exact ce tipuri de cookie-uri sunt utilizate pe site-ul dvs. web. Acest lucru, la rândul său, vă permite să prezentați cu acuratețe aceste informații vizitatorilor sau utilizatorilor site-ului dvs., implementând astfel importanta cerință GDPR a consimțământului informat. Pe lângă conformitate, aceasta promovează și transparența și încrederea utilizatorilor.

Dar știați și că este important să vă accesați site-ul cu crawlere în mod regulat? Pentru a ajuta utilizatorii noștri să respecte reglementările de confidențialitate aflate în continuă schimbare, robotul nostru cookie sau „păianjen” încorporat gratuit clasifică automat cookie-urile găsite pe site-ul dvs. în baza noastră de date de peste 3 milioane de cookie-uri. Sistemul consentmanager clasifică și furnizorii cărora le aparțin elementele de pe site-ul dvs. în baza noastră de date de peste 2500 de furnizori. Planul gratuit vă oferă o accesare cu crawlere pe săptămână, în timp ce planul cel mai puțin plătit oferă în prezent 3 accesări cu crawlere pe zi.

Lucrul special despre acest crawler este că poate accesa, de asemenea, zone de autentificare și zone de acces restricționat , cum ar fi paginile de testare, autentificarea, paginile de plată etc. În acest fel, conformitatea este întotdeauna garantată, chiar dacă uitați o pagină pe care să o faceți publică sau să o eliminați. restricții.

Bonus: ești curios ce ar trebui să faci dacă un crawler raportează probleme? Citiți instrucțiunile noastre pas cu pas aici

Funcția de punere în scenă: un câmp de testare

Funcția de punere în scenă în consentmanager este ca un câmp de testare controlat. Vă permite să simulați și să evaluați impactul modificărilor aduse bannerului cookie înainte de a le difuza în mediul live. Această caracteristică asigură că modificările aduse bannerului dvs. nu au un impact negativ asupra experienței utilizatorului sau conformității cu reglementările. Un instrument valoros dacă sunteți în căutarea unui echilibru între conformitate și interacțiunea fără probleme cu utilizatorul!

Pentru a demonstra cum funcționează în mod normal acest lucru în consentmanager , iată un exemplu pas cu pas:

  1. Creați-vă CMP și activați staging.
  2. Integrați codul de pregătire în site-ul dvs. de testare și codul live în site-ul dvs. public.
  3. Faceți modificările dorite, de ex. B. Adăugarea de noi comercianți, modificarea scopului legal sau a setărilor de banner cookie etc.
  4. Faceți clic pe Publicare și modificările vor fi copiate din versiunea de punere în pas în CMP live.
  5. În cele din urmă, dați clic pe Efectuați modificări live. Acest lucru va activa modificările din mediul live, astfel încât acestea să fie imediat vizibile pe site-ul dvs., fără a fi nevoie să așteptați (fără apăsare, timpul de așteptare este de obicei de 20-30 de minute).

Funcție avansată de direcționare

Funcția de direcționare oferă o abordare personalizată a notificărilor de consimțământ. Analizând comportamentul și preferințele utilizatorului, această funcție adaptează notificările de consimțământ/bannerele cookie la preferințele utilizatorului. Rezultatul: probabilitatea consimțământului pozitiv este crescută și experiența utilizatorului este îmbunătățită. Pentru companii, aceasta înseamnă o utilizare mai eficientă a datelor și o mai bună conformitate cu declarațiile de consimțământ.

Iată cum lucrează consentmanager cu direcționarea:

Dacă aveți mai mult de un design de banner cookie și este configurat cu direcționare, sistemul consentmanager va parcurge aceste modele și va verifica care este cel mai bun pentru fiecare vizitator al site-ului dvs., în funcție de o varietate de factori prioritizați, cum ar fi locația, dispozitiv utilizat, limba și multe altele. De exemplu, dacă direcționarea dvs. pentru bannerul cookie „A” nu este adecvată pentru vizitatorul actual, tema „A” nu va fi utilizată și celelalte teme pe care le-ați creat vor fi revizuite. Desigur, asta depinde de setările pe care le alegeți! Designul alternativ este important în special atunci când direcționarea nu se potrivește cu vizitatorul actual al site-ului dvs., ceea ce face ca CMP să arate vizitatorului designul alternativ.

În cadrul opțiunilor de direcționare, utilizatorii consentmanager pot alege dintr-o varietate de opțiuni, inclusiv țară, limbă, tip de dispozitiv, sistem de operare, browser, tip de livrare, domenii, reglementări, direcționare ATT și nu în ultimul rând designul alternativ. O reprezentare vizuală a opțiunilor de direcționare din tabloul de bord consentmanager poate fi găsită mai jos:

Exemplu: vizați o temă pentru a utiliza acea temă numai pentru un anumit grup de vizitatori. De exemplu, afișați tema A numai pentru utilizatorii de dispozitive mobile, tema B numai pentru utilizatorii de desktop și tema C numai pentru utilizatorii de tablete.

Pentru mai multe sfaturi și informații importante despre direcționare, consultați ghidul nostru aici:
https://help.consentmanager.net/books/cmp/page/working-with-targetings

Funcția de verificare a vârstei

Funcția de verificare a vârstei este deosebit de importantă pentru produsele și serviciile care trebuie să respecte reglementările specifice vârstei. Acesta asigură conformitatea prin verificarea vârstei unui utilizator înainte de a continua colectarea datelor. Această caracteristică permite organizației dvs. să atenueze riscurile legale și să-și demonstreze angajamentul față de utilizarea responsabilă a datelor. Acest lucru nu numai că protejează utilizatorii, ci și menține integritatea și credibilitatea companiei dvs.

Anumite legi, cum ar fi interzicerea olandei privind publicitatea nedirecționată pentru jocurile de noroc online pentru a preveni dependența de jocuri de noroc în rândul minorilor, necesită verificarea vârstei pentru site-urile web care oferă acest serviciu.

Concluzie

Aceste caracteristici pot servi ca o bază solidă pentru selectarea instrumentului ideal de gestionare a consimțământului pentru nevoile dvs. unice de afaceri. Acestea vă permit să testați și să personalizați experiențele online pentru a vă îmbunătăți strategiile de afaceri.

Dacă afacerea dvs. ar putea beneficia de oricare dintre aceste funcții avansate, contactați unul dintre experții noștri astăzi sau pur și simplu încercați dvs. bannerul nostru gratuit pentru cookie-uri. Începe aici!


mai multe comentarii

Nou

Buletin informativ 05/2024

Nouă integrare pentru Slack, MS Teams și multe altele Odată cu actualizarea actuală, o nouă funcție de integrare pentru Slack, MS Teams, Zapier și n8n vă este acum disponibilă în sistem. Funcția vă informează în mod convenabil în Slack, Teams sau orice alt instrument despre modificări și știri importante (de exemplu, cookie-uri noi găsite) în […]
Webinar-GCM-v2-with-Google-and-consentmanager
General, Nou, Videoclipuri

Seminar web: Google Consent Mode v2 cu Google și consentmanager

Alăturați-vă webinarului nostru exclusiv găzduit de consentmanager în colaborare cu Google pe 12 iunie 2024, la ora 11:00 CET. Datorită cererii mari de informații cu privire la cele mai recente cerințe Google, acest webinar vă va ajuta să înțelegeți mai bine Google Consent Mode v2. Dennis Gingele de la Google și Jan Winkler de la […]