Funcția de punere în scenă: testați mai întâi, apoi lansați live

Respectarea reglementărilor privind protecția datelor, oferind în același timp o experiență de utilizator online fără întreruperi este crucială. Aici intervine funcția de punere în scenă – un instrument puternic în tabloul de bord consentmanager , care vă permite să perfecționați, să testați și să vă perfecționați mecanismele de consimțământ înainte de a fi transmise publicului dvs.
Cu consentmanager, aveți întotdeauna acest instrument la îndemână. Aflați cum îl puteți folosi pentru a vă maximiza ratele de consimțământ și pentru a crea o experiență de utilizator perfectă pentru organizația dvs.

Care este caracteristica de organizare a consimțământului?

Funcția de gestionare a consimțământului acționează ca un laborator virtual în care dvs., în calitate de marketer sau editor, puteți redacta, testa și valida cu atenție modificările aduse setărilor de consimțământ și ale bannerelor cookie înainte ca acestea să fie disponibile.
Caracteristica de punere în scenă a Consentmanager vă permite să faceți și să evaluați modificări fără a afecta mediul live. Acest lucru asigură că fiecare personalizare este testată temeinic, minimizând riscul de erori și potențiale încălcări ale conformității.
Această capacitate nu numai că face ușoară adaptarea la reglementările de confidențialitate în schimbare, ci ajută și organizația dvs. să creeze experiențe directe, centrate pe utilizator, care rezonează cu publicul dvs., indiferent dacă perfecționați procesele de consimțământ sau efectuați experimente A/B.
Cum să utilizați funcția de punere în scenă + exemple
1. Testați funcții noi
Când introduceți noi funcții sau funcționalități în CMP, le puteți testa în detaliu cu un eșantion de utilizatori înainte de a le implementa întregului public. Acest lucru vă permite să identificați și să remediați potențialele probleme sau erori înainte ca acestea să vă afecteze întregul public.
Exemplu: mulți operatori de site-uri își schimbă funcția „Centrul de preferințe” în timp. Aici, utilizatorii pot selecta de obicei tipurile de cookie-uri pe care doresc să le accepte. Testați această funcție în zona de pregătire cu un eșantion de utilizatori pentru a obține feedback cu privire la funcționalitate, utilizare și adoptare. Publicul dvs. poate prefera un nivel diferit de transparență, care, la rândul său, afectează cât de granular și de detaliat este centrul dvs. de preferințe.
2. Schimbați fluxul de consimțământ
Staging vă permite să testați și să modificați modul în care este colectat, prezentat și gestionat consimțământul pe site-ul dvs. Puteți să rafinați procesul de consimțământ și să vă asigurați că îndeplinește nevoile dvs. legale specifice și așteptările utilizatorilor. În plus, puteți examina toate mecanismele de consimțământ cu echipele dvs. juridice și de conformitate pentru a vă asigura că respectă legile actuale privind protecția datelor și politicile interne.
Exemplu: Schimbați procesul de consimțământ adăugând un pas suplimentar care explică scopul fiecărui tip de cookie sau de ce colectați anumite date personale. Puteți testa acest nou proces în staging pentru a vedea cum reacționează utilizatorii la informațiile suplimentare și dacă sunt necesare ajustări. Nivelul de transparență în ceea ce privește confidențialitatea poate varia de la industrie la industrie.
3. Testați localizările și traducerile
Mai ales dacă aveți o audiență internațională, puteți utiliza funcția de punere în scenă pentru a examina noile traduceri și versiuni localizate ale CMP. Acest lucru va asigura că notificările sunt corecte și adecvate din punct de vedere cultural pentru regiune.
Exemplu: lansați CMP pe o piață nouă, cu o altă limbă. Testați bannerele traduse și asigurați-vă că acestea transmit aceleași informații ca și bannerele originale.
🔥Sfat: Puteți alege dintre mai mult de 30 de limbi în consentmanager , dar, desigur, aveți întotdeauna opțiunea de a adapta textul dvs. De aceea, vă recomandăm să utilizați funcția noastră de punere în scenă înainte de a intra în direct! Nu vrei să se piardă nimic în traducere.
4. Schimbări spontane și urgente ale legilor privind protecția datelor
Atunci când sunt introduse noi legi sau reglementări privind confidențialitatea, staging vă poate ajuta să testați modificările aduse CMP pentru a vă asigura că rămâneți conform. Apoi puteți verifica dacă mecanismele actualizate îndeplinesc cerințele noilor reglementări.
Exemplu: adaptarea CMP la cerințele unei noi legislații privind protecția datelor, cum ar fi GDPR, CCPA sau TCF. Punerea în scenă a mecanismelor de consimțământ actualizate și a proceselor de prelucrare a datelor pentru a se asigura că cerințele sunt îndeplinite înainte de a fi puse în funcțiune.
5. Resetați dacă este necesar
Dacă o modificare a CMP-ului dvs. live cauzează probleme neașteptate, o versiune în etape vă permite să reveniți rapid la versiunea anterioară în timp ce identificați și remediați problema.
De exemplu, după ce o nouă versiune a CMP este implementată în mediul live și utilizatorii raportează probleme pentru obținerea consimțământului, puteți reveni rapid la versiunea anterioară în modul de pregătire în timp ce investigați problema.
Cum să activați funcția de organizare
Pentru a activa funcția de pregătire în tabloul de bord consentmanager, pur și simplu urmați pașii de mai jos. Toți utilizatorii planului de bază (gratuit) trebuie să facă upgrade la un plan plătit pentru a activa suplimentele. Puteți găsi o prezentare generală a planurilor noastre gratuite și plătite aici .
Pentru utilizatorii planului de bază:
Pasul 1: din tabloul de bord, faceți clic pe „Faceți upgrade acum!” în colțul din dreapta sus al paginii dvs.

Pasul 2: Faceți clic pe butonul „Upgrade acum” al pachetului dorit.
Pasul 3: Alegeți caracteristica de organizare în secțiunea Pachet și suplimente.

Pentru utilizatorii cu un plan plătit:
Asigurați-vă că organizarea este activată pe tabloul de bord. Pentru a face acest lucru, urmați ghidul nostru pas cu pas aici .
Sau pur și simplu accesați tabloul de bord> Alte> Staging și faceți clic pe butonul „Activați”.

Funcția de punere în scenă este un instrument util pentru companiile de toate dimensiunile. Profitați de oportunitatea de a testa înainte de lansarea live și pregătiți-vă pentru un viitor în care gestionarea consimțământului este un activ strategic, nu doar o cerință.