General

Cum să implementați Google Consent Mode v2


Sigla Google pe o clădire

Potrivit unui anunț oficial de la Google, termenul limită pentru utilizarea Google Consent Mode v2 pentru anumite site-uri web și aplicații va expira la începutul anului 2024, în martie.

După cum se menționează pe pagina noastră dedicată Google Consent Mode v2 , toate site-urile web și aplicațiile care vizează utilizatorii din SEE și Regatul Unit trebuie să activeze Google Consent Mode v2. Cea mai rapidă și sigură modalitate este să utilizați o platformă de gestionare a consimțământului certificată de Google, cum ar fi consentmanager .

În acest ghid, vă vom arăta cum să implementați Google Consent Mode v2 cu platforma noastră certificată de gestionare a consimțământului, unde să îl găsiți în tabloul de bord și cum să utilizați metoda de implementare simplă sau avansată.

Ai putin timp la dispozitie? Doriți să configurați imediat Google Consent Mode v2?
Accesați aici → https://help. consentmanager .de/books/cmp/page/working-with-google-consent-mode

Cum să implementați Google Consent Mode v2

Actualizarea Google Consent Mode v2 vine cu doi parametri noi introduși pentru a respecta mai bine politica UE privind consimțământul utilizatorilor . Utilizatorii trebuie să adauge următorii parametri pe lângă parametrii ad_storage și analytics_storage existenți:

  1. ad_user_data, care definește consimțământul pentru trimiterea datelor despre utilizatori legate de publicitate către Google
  2. ad_personalization, care stabilește o înscriere pentru anunțuri personalizate.

Pentru mai multe informații, consultați Ghidul dezvoltatorilor Google aici: https://developers.google.com/tag-platform/security/guides/consent

Cu toate acestea, primii pași sunt foarte simpli. consentmanager a făcut cea mai mare parte a muncii pentru tine, tot ce trebuie să faci este să-l activezi în tabloul de bord, să faci câteva clicuri rapide ici și colo și gata.

Pasul 1: activați Google Consent Mode v2 în tabloul de bord consentmanager
Accesați tabloul de bord CMP → Faceți clic pe „CMP-uri” → Accesați „Integrații” → Activați modul de consimțământ Google → Personalizați mai departe, dacă este necesar, derulând în jos în pagină → Faceți clic pe „Salvați modificările”.

Pasul 2: Adăugați furnizorii Google relevante
În consentmanager Tabloul de bord sub CMPS, accesați secțiunea „Furnizori” situată în partea stângă a tabloului de bord → Faceți clic pe „Adăugați furnizor” → Adăugați Google Ads și Google Analytics la lista de furnizori → Acum atribuiți Atribuiți un scop fiecărui furnizor făcând clic pe meniul drop- lista jos

Pasul 3: activați consimțământul în Google Tag Manager
În Google Tag Manager, accesați zona de administrare → faceți clic pe „Setări container” → sub Setări suplimentare, activați opțiunea „Activați prezentarea generală a consimțământului” → mergeți acum la zona Etichete pentru a vedea detaliile consimțământurilor pentru fiecare etichetă și actualizați etichetele pe care doriți să îl utilizați pentru Modul de consimțământ. Instrucțiuni detaliate pas cu pas pot fi găsite aici .

Pasul 4: Verificați dacă Modul de consimțământ funcționează
Citiți ghidul nostru detaliat pentru a afla cum puteți face acest lucru.

Implementare Basic vs. avansată

Google explică că etichetele Google declanșate ca parte a modului de consimțământ Google v2 se comportă în conformitate cu decizia de consimțământ a utilizatorului. Puteți decide cum doriți să se comporte aceste etichete în detaliu folosind cele două opțiuni oferite de Google, implementările Basic și avansate. Diferența cheie este că implementarea avansată folosește caracteristica de modelare comportamentală în GA4, în timp ce implementarea Basic nu. În modelarea comportamentală, Google folosește învățarea automată, ceea ce înseamnă că comportamentul unui utilizator care respinge cookie-urile în scopuri de analiză este modelat ca comportamentul unui utilizator care acceptă cookie-uri în scopuri de analiză. Pentru utilizatorii care depind de colectarea acestor date, acesta poate fi un beneficiu suplimentar.

De asemenea, implementarea Basic „blochează greu” toate etichetele, ceea ce înseamnă că etichetele sunt blocate permanent până când este dat consimțământul. Dacă doriți să citiți mai multe despre diferențe, vizitați ghidul nostru aici .

Consimțământ suplimentar Google v2 (AC2)

Au existat modificări suplimentare la Consimțământul suplimentar v2, care au fost deja introduse pe 6 decembrie 2023. Google a adăugat câteva specificații suplimentare de consimțământ, în principal legate de șirurile de consimțământ, pentru a sprijini furnizorii. Aceste specificații suplimentare de consimțământ sunt destinate CMPS și partenerilor care doresc să adauge consimțământ suplimentar pentru furnizorii care operează pe Lista furnizorilor de tehnologie publicitară Google (ATP), dar nu sunt încă listate pe Lista globală de furnizori (GVL) IAB Europe, pentru a fi utilizate împreună cu Cadrul de transparență și consimțământ (TCF) IAB Europe v2.

Specificația completă a Consimțământului suplimentar Google v2 (AC2) poate fi găsită aici.


mai multe comentarii

General

Buletin informativ 09/2024

Caracteristici noi: instrument pentru drepturile subiectului de date (DSR). GDPR stipulează că cei afectați (cum ar fi vizitatorii site-ului web, clienții sau alte persoane ale căror date sunt prelucrate) beneficiază de anumite drepturi. Aceasta include, în special, faptul că își pot interoga drepturile și pot primi informații despre datele prelucrate. Drepturile includ, printre altele: Noul […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Nou

consentmanager obține statutul de aur ca partener Google CMP

consentmanager a fost certificat ca Partener CMP Gold Tier în Programul de parteneriat Google Consent Management Platform (CMP). Ni s-a acordat acest statut pe baza următoarelor criterii: Cea mai recentă dezvoltare din programul de parteneriat Google CMP aduce avantaje semnificative clienților noștri. Acum vă puteți integra bannerul de consimțământ cu Google Ads, Google Analytics și […]