Manager de consimțământ pentru cookie-uri pentru agenții

A existat incertitudine în lumea online nu numai de la Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR). Din punct de vedere legal și tehnic, sunteți în siguranță cu noi. Tot ca agentie. Managerul nostru de consimțământ pentru agenții se caracterizează prin următoarele puncte forte:

  • Conform GDPR și CCPA
  • respectă reglementările UE privind confidențialitatea electronică
  • usor de integrat
  • flexibil în design - complet adaptabil la principiile dumneavoastră de proiectare
  • echipat cu machine learning
  • Anunțul poate fi redat în peste 30 de limbi
  • Crawler integrat pentru cookie-uri

Am ajutat deja peste 25.000 de site-uri web să respecte GDPR, TTDSG și ePrivacy...

Clienții noștri includ unele dintre cele mai mari site-uri web și cele mai cunoscute mărci din lume.

… si multe altele.

Nu sunteți sigur dacă aveți nevoie de un CMP?


Aprobarea trebuie obținută

Soluții cookie pentru agenții

Ce putem face pentru tine

Pe lângă consultanțele de management, agențiile sunt în fruntea soluțiilor inovatoare. Cu toate acestea, inovațiile juridice și tehnice din afara activității zilnice pun, de asemenea, probleme pentru companiile creative. Cu Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR, adesea și „GDPR” ca abreviere în limba engleză), utilizatorii trebuie să își dea acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Oferim soluții. Necomplicat, sigur și ieftin.

Vă mai bazați pe procedura de renunțare pentru gestionarea cookie-urilor? Atunci ar trebui să vă reînnoiți sistemul de gestionare a consimțământului. Ceea ce urmăriți, colectați și utilizați în calitate de agenție trebuie să rămână transparent pentru vizitatorii site-ului. Chiar înainte ca o parte interesată să exploreze site-ul web al agenției dvs. în timp ce navighează, ar trebui să fie clar pentru toți cei implicați unde merge călătoria și cu ce cookie-uri.

Procedura de înscriere este obligatorie.

De aici procedura de înscriere. Ce cookie-uri sunt necesare din punct de vedere tehnic? Care sunt pentru scopuri de marketing? Și care sunt folosite pentru statistici? Utilizatorul trebuie să decidă asta pentru tine. Din punct de vedere tehnic, rezolvăm acest lucru folosind cadre. Un fel de cameră de ecou din care devine clar care agenții de publicitate precum Google sau Facebook au voie să transmită și care nu. Și ce informații este permis să utilizeze marketingul dvs. online. Interfața dintre vizitatorii site-ului și informații: sistemul nostru de gestionare a consimțământului. Cu acesta, transferăm reglementările privind confidențialitatea electronică și GDPR într-o utilizare conformă cu legea.

Manager de consimțământ pentru agenții - suntem pentru securitate juridică și performanță ridicată

Managerul nostru de consimțământ pentru cookie-uri pentru agenții îndeplinește toate cerințele legale. Pe lângă reglementările europene, luăm în considerare și Legea privind confidențialitatea consumatorilor din California (CCPA). De ce? Relevanța legii de protecție a datelor din California provine din faptul că site-urile web europene colectează adesea informații despre rezidenții statului SUA. De exemplu: dacă californianii vizitează un magazin online european sau citesc o pagină de știri din UE, CCPA ia măsuri.

Conform legii și ușor de utilizat

O soluție pentru consimțământul agenției pentru cookie-uri trebuie să țină cont de acest lucru. La urma urmei, lucrezi pentru clienți din diferite industrii, toate având o clientelă foarte diferită. Managerul nostru de consimțământ pentru cookie-uri pentru agenții este, prin urmare, disponibil în mai mult de 30 de limbi. El o alege automat pe cea potrivită. În acest fel, puteți fi sigur că persoanele care văd managerul de consimțământ pentru cookie-uri pentru agenții îl pot înțelege și ele. Securitatea, transparența și internaționalizarea vin împreună prin sistemul nostru de gestionare a consimțământului. Acordăm o mare importanță unei integrări perfecte din punct de vedere tehnic în site-ul dvs. web. Se poate face în autoservire sau cu sprijinul nostru. De exemplu, puteți schimba rapid și ușor managerul actual de consimțământ cu agenții pentru instrumentul nostru. Soluțiile noastre de consimțământ pentru cookie-uri iau în considerare toți acești parametri și îi afișează într-un mod ușor de utilizat.

Adaptați complet managerul nostru de consimțământ pentru cookie-uri pentru agenții la designul dvs

Probabil știți acest lucru din propria experiență: vizitați un site web și interogarea cookie-urilor nu se potrivește cu restul portalului în ceea ce privește designul. Cu soluția noastră de consimțământ pentru cookie-uri, nu trebuie să vă faceți griji așa. Puteți adapta pe deplin designul la principiile dvs. de proiectare. Managerul nostru de consimțământ pentru agenții este complet personalizabil pentru marca dvs. Dar nu numai din această cauză crește acceptarea clienților tăi pe termen lung!

beneficii

Avem managerul nostru de consimțământ pentru cookie-uri pentru agenții ca aceasta Ușor de înțeles și cât se poate de intuitiv proiectat. Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă că nu suntem bucuroși să vă ajutăm dacă aveți întrebări despre soluție sau aveți nevoie de asistență.

  • Managerul de consimțământ cookie pentru agenții are o interfață optimizată atât pentru sisteme desktop, cât și pentru Dispozitive mobile și Site-uri web AMP. Se adaptează la toate dimensiunile de ecran.
  • Măsurarea acceptării și Rata de respingere (Teste A/B): Managerul de consimțământ vă oferă informații despre cum reacționează vizitatorii la acestea. Rata de respingere descrie câte persoane revin dacă ar trebui să vă dați acordul pentru cookie-uri.
  • Soluția noastră cookie pentru agenții permite și modele multiple testa in acelasi timp.
  • Cea integrată Crawler pentru cookie-uri verifică automat site-ul dvs. și găsește aici toate cookie-urile, astfel încât să le puteți enumera complet.
  • AdBlocking: CMP-ul nostru poate întârzia sau opri folosirea materialului publicitar până când vizitatorii și-au dat acordul. Soluția agenției de consimțământ pentru cookie-uri creează încredere.

img
Receptivitatea

În zilele noastre, adaptarea receptivă este de la sine înțeles. Clienții se exagerează diferite dispozitive finale cu diferite dimensiuni de afișare și sisteme de operare si pe site-uri web. Bannerul cookie de gestionare a consimțământului se adaptează întotdeauna în mod receptiv la parametrii respectivi. În acest fel, conținutul poate fi prezentat optim în conformitate cu GDPR. Indiferent dacă accesul se face prin smartphone, tabletă sau desktop, bannerul cookie poate contribui întotdeauna în mod receptiv la coordonarea cu GDPR.

img
Multilingvism

Din ce în ce mai multe site-uri orientat pe plan internațional o soluție de consimțământ multilingv este importantă. Clienții internaționali doresc, de asemenea, să înțeleagă pentru ce cookie-uri sunt de acord. De aici și bannerul cookie al managerului de consimțământ disponibil în peste 30 de limbi. Aceasta înseamnă că site-ul dvs. este potrivit din punct de vedere lingvistic pentru zona GDPR și mult dincolo.

img
compatibilitate

Un sistem modular de site se bazează pe pluginuri și extensii. Alte sisteme sunt adesea adăugate prin interfețe. Acest lucru necesită compatibilitate și interoperabilitate de anvergură. Împreună cu diverse bannere cookie, managerul de consimțământ este compatibil cu un număr mare de manageri de etichete obișnuiți, sisteme de magazine și aproape toate produsele și serverele de anunțuri Google.

Desigur, consentmanager funcționează și cu...

FAQ

Dacă câmpul de înscriere nu este confirmat cu acordul dumneavoastră, nu vor fi transmise date corespunzătoare. Cookie-urile necesare din punct de vedere tehnic, care trebuie setate în timpul proceselor de comandă și achiziție, reprezintă o excepție. Toate celelalte cookie-uri trebuie blocate dacă nu există consimțământ.

ConsentManager pentru agenții se referă la proiectarea conformă legal a site-urilor web ale agențiilor. Vizitatorii trebuie mai întâi să fie de acord cu utilizarea cookie-urilor printr-o procedură de înscriere. Prin urmare, clienții văd un banner corespunzător atunci când intră pe site. Deoarece agențiile se ocupă adesea de clienții online, o afișare impecabilă și conformă din punct de vedere legal a bannerului este întotdeauna recomandabilă pentru o apariție serioasă.

O strategie definită de consimțământ pentru cookie-uri se concentrează pe un banner fără defecte din punct de vedere tehnic și juridic pentru a evita un risc juridic. În acest context, declarația privind protecția datelor ar trebui respectată în conformitate cu cerințele Curții Europene de Justiție (CEJ) și orice modificări luate în considerare. Aceasta include, de asemenea, politica privind cookie-urile cu informații despre funcționarea cookie-urilor și autorizațiile de acces.

CMP

Nu sunteți sigur dacă aveți nevoie de un CMP?

Dacă nu sunteți sigur dacă aveți nevoie de un CMP sau nu, vă rugăm să ne contactați - vă vom ajuta să găsiți soluția potrivită pentru compania dumneavoastră!

a lua legatura